Csajos nap

Szünet előtt tartottunk egy csajos napot Nórival. Először elmentünk az Árkádba, majd miután jól kifáradtunk és megéheztünk eljöttünk hozzánk, ahol már vártak a reggel elkészített diós-csokis palacsinták. Miután jóllaktunk, jöhetett is a szépülés: Nóri kisminkelt engem, én meg kifestettem a körmeit.
Teljesen Nóri fantáziájára bíztam magam. Mivel a szemem kék(eszöldesszürke), ezért ő úgy gondolta, hogy így első alkalommal a kék árnyalatait fogja használni. Az eredmény szerintem gyönyörű lett, este nagyon sokára szántam rá magam a lemosására! :( 

A szemöldökömet most ne nézzétek, köszönöm! :D
"Mibe nézzek?"
Mint a tenger.
Jaj, nekem annyira tetszik, olyan ügyes, ugye?! :) 
A sminkhez a Miss Rose, a Qianyu és a 120-as palettákat használta Nóri. Valamint bázisnak az Essence I <3 stage szemhéjalapozóját.
Ezek után rám került a sor az alkotásban. Mivel még soha nem festettem ki senkinek a körmét (maximum anyukámét, de neki is csak a lábujjain :D), ezért jó volt, hogy a kinézett rózsás manikűr be volt mutatva lépésről-lépésre. Kiválasztottuk a lakkokat és csináltunk egy célszerszámot (tűt szúrtunk egy ceruza radíros végébe, hegyes éllel kifelé), majd neki is kezdtem. 
Íme a végeredmény:





A használt lakkok:

A fedőlakk lemaradt, ő az Essence BTGN lakkja volt.

Tervezzük, hogy máskor is csinálunk majd ilyet (nekem már meg is van mit szeretnék legközelebb)!
De most jöjjön a nagy kérdés: Hogy tetszenek a műveink? :)

5 megjegyzés:

Nóra írta...

nekem nagyon tetszettek a körmeim,köszönöm <3 :)

etna írta...

uuu *_* annyira örülök hogy hasznos volt a leírásom :3 olyan jó érzés ^^
nagyon szép lett :)

Elíz írta...

Hasznos bizony! :) Köszi! :)

djkaty írta...

Nagyon szép lett mindkettő, és igen, csajos napok kellenek. Nagyon. :-)

Elíz írta...

Köszönjük! :)

Megjegyzés küldése