Glamour nap

Nyugtassatok meg, hogy nem csak velem van olyan, hogy semmit sem találok akkor, mikor direkt vásárlási szándékkal indulok el itthonról. Ezzel szemben mikor nincs is nálam túl sok pénz és nem tervezve térek be egy plázába, na akkor tuti találok valamit. Az idei Glamour napok, ugyanúgy teltek, mint az őszi napok, tehát semmit se találtam. :D Azért vettem 2-2 trikót, körömlakkot és könyvet, de kuponokat csak a trikókra tudtam felhasználni. Még volt 1-2 dolog, amik talán tetszettek volna, de egyik sem annyira, hogy megvegyem, illetve egyikre sem volt feltétlenül szükségem. Fő a tudatosság! :)
Következzenek a szerzemények:
C&A-s fekete trikó, 100%-ban pamut. Kuponnal 990 Ft helyett 790 Ft volt. Egyébként a C&A-ben most sok ilyen basic pamut és biopamut trikó és póló van. Csak ajánlani tudom, mert szép a színük, jó a szabásuk (főleg a biopamutosoknak) és az áruk is nagyon jó!


A Tally Weijl-be már pénteken betértem, akkor néztem ki ezt a trikót, de végül csak ma vettem meg, rájöttem, hogy rá szükségem van. Ki találja ki miért? Nos, ha jobban megnézitek a közelebbi képeket, rájöhettek, hogy az itt bemutatott cipellőmhöz passzol színben. Gondoltam ne csak egy felsőm legyen amihez fel tudom venni. Kuponnal 1995 Ft helyett 1595 Ft volt.




Mivel nem volt sikerélményem a ruhák szempontjából, gondoltam körömlakkot biztosan találok olyat ami tetszik majd. Így is lett, ráadásul mindkettő 300 Ft-os volt, szóval itt legalább szerencsém volt. Essence körömlakkok, amiket nem mellesleg imádok! Szép színek, szuper ecset, tartósak és teljes áron is csak 350 Ft-ba kerülnek, kell ennél több?!
A két árnyalat: 42-Dress For A Moment és 56-Got A Secret. Az első halványlila, a második pedig halványszürke. Alig várom, hogy a körmömre kerüljenek!
Végül itt a két könyv:


Bizony nekem is felkeltette az érdeklődésemet az Éhezők Viadala-trilógia, olyannyira, hogy húsvétkor megvettem az első könyvet, kiolvastam egy nap alatt, másnap pedig már a moziban ültem. :D Kíváncsi vagyok nagyon, remélem ezek is olyan jók, mint az első volt. 

Ti voltatok Glamour napozni? Ha igen, mit vettetek?

2 megjegyzés:

Nóra írta...

a tallys felső tényleg szuper a cipellőhöz! :) kivi leszek a lakkokra,a pasztell lilát lehet én is megveszem Nettinek :D

a könyvek pedig nagyon jók!! :)

Elíz írta...

Ugye?! :) Kicsit féltem, hogy nem ugyanolyan lesz a színe, de szerencsére teljesen ugyanaz az árnyalat!

Megjegyzés küldése