Kis szerencse

Valamikor októberben csörgött a telefonom, ismeretlen számról hívtak, mit sem sejtve felvettem. Először azt hittem, megint egy közvélemény kutató lesz. De gyorsan kiderült, hogy tévedtem, egészen pontosan akkor, mikor gratuláltak, hogy megnyertem az 50.000 Ft-os Mango vásárlási utalványt, amit még egy Schwarzkopfos nyereményjáték kapcsán lehetett nyerni. Egy blokkot küldtem be összesen, hihetetlen szerencsésnek éreztem magam és nagyon-nagyon örültem! :) Viszont gondok adódtak a Mangoval, így aztán hónapok múltán, februárban hívtak, hogy válasszak 3 másik márka közül: C&A, Promod vagy H&M. Ez utóbbira esett a választásom! El se hittem, hogy még ennél is szerencsésebb lehetek, mivel Mango egyrészt nincs Szegeden, másrészt elég drága, harmadrészt nagyon szeretem a H&M-et! 1-2 hete pedig fel is avattam a kártyámat, ugyanis nem tudtam ellenállni néhány darabnak!
A szerzeményeim:
Egy sötétkék nadrág. Mostanában még jobban vonzanak a H&M-es nacik. A rózsaszínűt is próbáltam, mintha rám öntötték volna, de még nem csábultam el...még. :)



Egy basic fehér póló, 95%-ban pamut, de mégis, az 5% elasztán miatt selymesebb érintésű. Fehér pólóból pedig sosem elég, annyi mindennel lehet kombinálni!

És végül a két kis összepasszoló darab. 




Bevallom eredetileg csak a cipellő miatt mentem el a boltba, de ha már ott voltam és találtam hozzá passzoló felsőt, gondoltam miért is ne, olyan különleges a színe. :) Aztán megtaláltam még a nadrágot és a fehér pólót is...de összességében szerintem jó vétel volt mind. 8700 Ft-ot fizettem, ami 4 felé osztva már nem is vészes, ~2000 Ft-ot nekem megért minden darab!

Ti szeretitek a H&M-et?

4 megjegyzés:

Nóra írta...

tökéletes darabok,mindegyik nagyon megérte. csak így tovább ! ;)

Elíz írta...

:$ Köszi, hát igen, fő a tudatosság! :))

djkaty írta...

Ezt a cipőt ide, nekem most. :-D

Elíz írta...

:) Ha szerencséd van még talán találhatsz ilyet valamelyik H&M-ben!

Megjegyzés küldése