Variációk fehér pólóra - I. rész

Már említettem korábban, hogy nagyon szeretem a fehér pólót, mert sok mindennel lehet kombinálni. Bármikor megkímélhetjük magunkat a nagy "Mit vegyek fel?" dilemmától, ha felkapunk egyet famerrel és bármilyen színű, stílusú cipellővel. Persze itt még bőven nem merül ki a fehér póló viselésének tárháza, sőt! Mikor kitaláltam ezt a sorozatot, azt hittem könnyű dolgom lesz, de tévedtem. Mikor végre kiválasztottam az első stílust, elkezdtem keresni a darabokat, de nem győztem lementi az újabb és újabb potenciális darabok képeit. Végül sikerült összeállítanom, de rengeteg újabb ötletem van már most, így egész biztos, hogy jó pár részt meg fog élni ez a sorozat!
Az outfiteket úgy tervezem összeállítani, hogy a darabok, amikből állnak, olyan márkáktól származnak, amik a plázákban megtalálhatóak és elérhető(bb) árúak. Így ha esetleg megtetszik valamelyik összeállítás, akár be is szerezhetitek az egészet!
Az első stílus a romantikus. Nem a szokásos csupa pasztell, virágos, csipkés szempontból közelítettem meg, inkább a modernebb, egyszerűbb, de mégis különleges szempontból. (Bevallom, ez utóbbi áll hozzám a legközelebb a divat terén.) A végeredmény bár nőies, de visszafogott, megőrzi a bájosságát, így tökéletes választás lehet egy randira.
Nyaklánc: H&M - 2.490 Ft
Szoknya: H&M - 2.490 Ft
Balerina: Zara - 9.995 Ft
Táska: H&M - 5.995 Ft
Fehér póló: ő a kakukktojás, ugyanis keresgéltem az ideális darabot, ami illeni fog minden outfithez, de nem találtam az ismertebb márkáknál megfelelőt, ez viszont minden szempontból tökéletes. Se nem túl kerek, se nem túl V-kivágású a nyaka. De nem hiszem, hogy nagy nehézséget okozna egy ilyen beszerzése, csak jobban szét kell nézni!
A nyaklánc kiválasztásánál töprengtem sokat, gondolkoztam, hogy behozok még egy színt, de végül maradtam a cipő és a táska árnyalatánál, illetve így még a szoknyához is passzol!

Hogy tetszik? Ti viselnétek? :)

2 megjegyzés:

djkaty írta...

Viselném. Abszolút. Nagyon tetszik, igazi romantikus stílus. :-)

Elíz írta...

:) Örülök!

Megjegyzés küldése