Díjat kaptam

Ma láttam meg, hogy a Hamistáskás c. poszt alatt született még egy megjegyzés. Nagy meglepetésemre Katy írta, hogy díjat kaptam tőle! :) Nagyon örülök neki, köszönöm szépen ezúton is!!
Liebster=legkedveltebb, kedvenc
A szabályok a következők:

1.) Válassz 5 blogot, amelynek kevesebb mint 200 követője van, és add át a díjat.
2.) Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad.
3.) Jelentesd meg a blogodon azon személyek listáját, akiknek a díjat továbbadod, és hagyj üzenetet a blogjaikon, hogy tudjanak róla, megkapták a díjat.
4.) Ossz meg 5 dolgot magadról, amit az olvasóid még nem tudnak rólad.

Mivel magamról még nem igazán írtam eddig, ezért könnyű volt a 4-es pontot teljesíteni, íme:
1. Imádom a ropogós ételeket. És a bacont. (Ergo a ropogós bacon számomra maga a mennyei manna.)
2. Rengeteg állatot szeretek, legjobban a macskákat. (Közülök is a gepárdokat, keressetek rá a "baby cheetah" kifejezésre, hát nem tündéri? :D)
3. A fantáziámmal és a kreativitásommal sose volt gond, csak az elképzelt dolgok papírra vetésében nem vagyok a legjobb, de ettől függetlenül szoktam és szeretek ruhákat tervezgetni. 
4. Szinte bármilyen sportot szívesen nézek, ha épp olyanom van. De az olimpiákat és a foci vb-ket mindig nézem!
5. Nagyon szeretek utazni, rengeteg ország van, ahova el szeretnék jutni egyszer majd. (Egyik nagy szerelmem kiskorom óta Egyiptom, a mitológiája, kultúrája miatt.)

Akiknek továbbadnám a díjat:


A Ti blogjaitokat rendszeresen olvasom! Ezúton szeretném megköszönni Nektek az érdekes posztokat!

Legyen szép napotok, az enyém már az! :)

6 megjegyzés:

Aviana Rahl írta...

Nagyon köszönöm :))

Barta Veronika írta...

Köszöngetem szépesen! :)

doo-doo írta...

Nagyon szépen köszönöm és igazán örülök, hogy szívesen olvasod a bejegyzéseimet! :)

Nóra írta...

Egyiptomba engem is vigyél majd el! :))

djkaty írta...

Köszi! Egyiptomba pedig én is jövök. ;-)

Elíz írta...

Igazán nincs mit! :) Hú Nóri veled lassan összejön egy világ körüli út! :D Oké-oké, minél többen annál jobb! Már csak a lottó 5-ös kell és mehetünk is! :)

Megjegyzés küldése