Garnier Szemkörnyékápoló és Sminklemosó Tej

Egy szemkörnyékápoló megvételének már rég eljött az ideje nálam, de mindig elfelejtettem, valamint nyúztam a kicsi kiszerelésű Clinique-emet. Most viszont már tényleg elfogyott és tényleg kell valami komolyabb, ami reményeim szerint csökkenteni fogja a puffadtságot, táskákat, karikákat. Először a Nivea új Q10-es szemkörnyékápolóját terveztem megvenni, de lebeszéltem magam róla, mert mégiscsak 21 éves vagyok és aztán a 3000 Ft-os ára is csak tovább erősített ebben. :) Hétfőn viszont a DM-be betérve egy csodás kis akció jött velem szembe: ha veszek egy Garnier Essential arckrémet vagy szemkörnyékápolót kapok mellé 1 Ft-ért egy Essentials arclemosó tejet vagy tonikot. Ez nagyon csábító volt, így aztán itthon utánanéztem a különböző termékeknek és ma visszatértem megvenni őket. 1500 Ft-ért igencsak megérte, ha pedig be is válnak, akkor nagyon boldog leszek!
Szemkörnyékápoló:


"Óvja a szemkörnyék érzékeny bőrét. Gazdag összetétele intenzíven hidratál és serkenti a felszíni hámsejtek megújulását, hogy a szemkörnyék bőre ellenállóbb legyen a káros hatásokkal szemben. A napraforgó kivonat regeneráló és helyreállító hatású, a tápláló növényi olajok tökéletesen újrahidratálják a szemkörnyék bőrét."

Sminklemosó tej:


"A szőlővízzel gazdagított sminklemosó tej tökéletesen eltávolítja a sminket és a szennyeződéseket, miközben tiszta és friss érzetet kölcsönöz a bőr számára."

Nagyon kíváncsi vagyok, természetesen beszámolok majd róla, hogy beváltak-e!

4 megjegyzés:

Réku írta...

A szemkörnyékápolót már pár hete használom... hát a szemem alatti kékes, szürkés foltjaimat "karikáimat" elhalványította. Remélem, neked is majd beválik :)

Elíz írta...

Hú, ez jól hangzik! :)

Nóra írta...

ha ez ilyen szuper,lehet hogy én is beruházok egybe! :) Elízkém,lehet hogy vár rám is egy kör a DM-ben :D

Elíz írta...

:):) Csak rajta! 1500-ért mindenképpen megéri a két termék :)

Megjegyzés küldése