Bourjois 3D Effect Szájfény

Végleg kifogyott. Ezért szeretnék e bejegyzéssel emléket állítani szeretett szájfényemnek. :D

39 - Rose Utopic, imádom!
Nem is tudom mikor vettem már, jó sokáig bírta rendszeres (napi) használat mellett. Ami elsőre megfogott benne és amiért rögtön a kosárkámban landolt, az a gyönyörűszép színe volt. Egy rózsás árnyalatot választottam, mert egyrészt ugye napi használatra vettem, másrészt ez tűnt a leginkább hozzám illőnek. A külseje nagyon szép, a kupak tetején is az eredeti szín látható, így ha tartóban tároljuk, akkor is könnyen megtaláljuk. Könnyen lehet lecsavarni a tetejét, de ugyanakkor jól záródik. Pici ecsetes a feje, könnyen lehet vele felvinni a szájra a szájfényt. Nem ragad, az illata és az "íze" is finom, a ragyogás pedig, amit ad, az valami csodás! Gyönyörű telt ajkakat varázsol és nem lesz természetellenes az eredmény. Az egyetlen dolog, ami negatívum lehet benne, az a tartóssága, dehát ez nem egy rúzs, és azért más szájfényeknél szerintem tartósabb.
Ajánlom mindenkinek, igaz, hogy lehet olcsóbban is találni szájfényt, de ez igazán minőségi!

Update:
Kisajtoltam belőle egy kenésnyit még, de a kép nem adja vissza rendesen azt a ragyogást és teltséget, amit a valóságban ad! ;)


Ti milyen szájfényt használtok?

5 megjegyzés:

Nóra írta...

ez szuper kis szájfény,élőben tanúsíthatom is,de legközelebb legyen róla kép bevetésen is ;)

Elíz írta...

Igen-igen, későn kapcsoltam, no talán még ki tudok facsarni belőle egy képnyit! :D

Thündérke írta...

Nekem is ilyen, csak másik színben :$ brutál jó színe van és imádom :) .

Elíz írta...

:) Mind olyan szépséges!

djkaty írta...

Ejha, még talán sosem használtam el teljesen egy szájfényemet sem. Ha sikerül még felkenned belőle, én is kíváncsi lennék a képre. :-)

Megjegyzés küldése