Magassarkú? Magassarkú!

Ha belegondolok ez a poszt már aktuális volt, de a mai napom előrébb hozta. :) Történt ugyanis, hogy a 9 centis fekete magassarkúmban mentem dolgozni, gondoltam miért ne, máskor is simán mentem benne egyetemre órákra, itt meg csak ülni kell. Igen ám, de a meleg és az a pár méter, plusz az, hogy nyáron mellőztem a magas sarkakat és az olyan cipőket, amik kidörzsölhetik a sarkam, szóval ezek így együtt tettek arról, hogy elbúcsúzzak egy kis darab bőrömtől a jobb sarkamról.
Ezek után gondoltam jól jönne egy poszt arról, hogy mivel is lehet elviselhetőbbé tenni a magassarkú viselését. Egyet leszögeznék, olyan nincs, hogy ne fájjon valakinek a lába - hiába is teszünk meg minden óvintézkedést előre - egy egész napos vagy buliban való viseléstől. Ha mégis van ilyen ember, aki nem akarná tűzre vetni a cipőjét pár óra viselés után, akkor...hát akkor irigykedek és gratulálok, mert az isteni csoda! :D
A legelső szempont nagyon egyszerű, csakis minőségi magassarkút vegyünk. Ezen nincs mit szépíteni, ha nem olyan boltból veszünk, ahol kifejezetten cipőkre specializálódnak, akkor nagy az esély arra, hogy később a pokolba kívánjuk a csodaszép cipellőnket. Tudom, nem egyszerű, ráadásul még a csábító high street márkák kínálatával is vigyázni kell.

Hm igen, CL neve garancia a minőségre, de szerencsére sok gyönyörű, minőségi cipő vár még ránk máshol, lényegesen olcsóbban. :)

Manapság sok talpbetét közül lehet választani, amik különböző problémákat igyekeznek orvosolni, így a magas sarkakon való mászkálásra, bulizásra is létezik ilyen betét. Nem, csodát még ezek sem tesznek, de képesek elviselhetőbbé tenni ideig-óráig a cipő viselését.


Ha van lehetőségünk rá (és miért ne lenne, ott a mosdó), akkor napközben frissítsük fel lábfejeinket egy finom lábkrémmel, lábspray-vel. Ez utóbbi még a kellemetlen szagokat is képes elnyomni. 




Apropó kellemetlen szagok! Sajnos lábfejünk hajlamos az izzadásra, amit a cipők nagy része nem tolerál, így előbb-utóbb az ibolyától eltérő illatokkal szembesülhetünk cipőink belsejében. Kidobni ugye senki sem szeretné csak ezért a szépségeit, de nem is kell. Már akár lábspay-vel is felvehetjük a harcot a kellemetlen szagok ellen, de hűséges barátunk a szódabikarbóna és a hintőpor is! Szódabikarbónával csak be kell szórni a cipőt és ott hagyni éjszakára, reggel pedig kirázni, a hintőport pedig jól ismerjük nedvességelszívó hatásáról.

El ne felejtsem! Ma ugyan mázlim volt, hogy a pénztárcámban volt egy ragtapasz, de ha nem lett volna, akkor fájdalmasabb emlék lenne ez a mai. Mindig tartsunk magunknál, de a legjobb, ha már viselés előtt feltapasztunk a kényes helyekre speciális tapaszokat. 


Ha mindezeket betartjuk, akkor bizony sokkal elviselhetőbb lesz a magassarkúk viselése, ráadásul a lábfejeink is hálásak lesznek!

Ti hogy álltok a magassarkú cipőkkel? Mit tesztek azért, hogy kényelmesebb legyen a viselésük?

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Én imádom a magassarkú cipőket! :)
Én ha bulizni megyek mindig felveszek egy testszínű harisnyát is hozzá, így nem dörzsöl ki a sarkaimat, napközben pedig olyan magassarkút hordok, ami kényelmes is ,nem túl magas, így kevésbé fárad el a lábam. :)
És néha megszoktam masszírozni félrevonulva a talpaimat.
Persze ragtapasz, frissítő, talpbetét is mindig van nálam. :)

Barta Veronika írta...

Nekem is vissza kell szoknom őszre a magasabb sarkokhoz, bár a 9 nekem túl sok... sajna bokasúllyedéses a lábam, ezért nem is nagyon bírom a nagyon magasat.

Elíz írta...

Nekem régebben a harisnya semmi sem segített :S Ugyanúgy volt, hog kidörzsölődött úgy is, mondjuk nem csak a magassarkúktól, valahogy minden dörzsöli valahol! :D De hát az semmi, a 10 centiken való szaladgáláshoz képest. :) Hmm masszrozás, igen, az is jó! :)

Elíz írta...

Én most egy vékonyabb stílusú (mármint a sarka kecsesebb, kicsit behajlana a talp alá oldalt, így lehet érteni?:D), telitalpú cipőn gondolkodok az őszre, bár kérdés, hogy létezik-e ilyen, és ha igen, kényelmes-e? :D Ohh az ilyen problémák nagyon gonoszak :(

Nóra írta...

gyönyörűek,imádom őket,de kb életem megnyomorítói... :D

Megjegyzés küldése