Clinique Chubby Stickek!

Egyik nap kitettem egy képet a facebookos oldalra, amin 3 titokzatos, hosszúkás dobozkát tartok a kezemben. Eljött az idő, hogy kiderüljön, mik rejtőznek bennük!



A jellegzetes zöldes-sárgás-barackos dobozok a Clinique termékeiket rejtik, méghozzá tündéri Chubby Stickeket! Az a szerencse ért ugyanis, hogy a Clinique facebookos oldalán indított játékban kisorsolásra kerültem. Ezt muszáj elmondanom, hogyan zajlott.
Az alkalmazásban ki kellett keverni 6 lehetséges színből egy új színt (max. 3 árnyalatot használhattunk fel hozzá) és aztán gyűjteni kellett a lájkokat. Na hát ez az amit nem szeretek, hiszen nagyon sokan csinálják a lájkcserélgetős dolgot (kölcsönösen lájkolják egymás dolgait, külön vannak erre facebookos oldalak, ahol ezek az emberek tömörülnek). Szóval megkértem 1-2 ismerőst, valamint a bátyáimmal (:D) szavaztattam az enyémre, hogy meglegyen 10 szavazat, ekkor ugyanis bekerülhettem a sorsolásba, mivel az 5 legtöbb szavazatot kapott mellett a másik 5 szerencsést a legalább 10 szavazattal rendelkezők közül sorsolták ki. Eleinte benne voltam a top 5-ben, de a végén megjelentek a fentebb említett emberek, így aztán teljesen lemondtam a dologról. Aztán egyszer csak jött egy levél, hogy gratulálnak, küldik a 3 Chubby Sticket, amiből kevertem az új színt! Mit mondhatnék, nagyon megörültem, hiszen már szinte el is felejtettem az egészet! No meg én nagyon tudok örülni a nyereményeknek (mivel csak olyanért jelentkezek, amit tényleg szeretnék), szóval vártam, hogy megérkezzenek. Ugyanis a top 10 személynek további nyereményre volt lehetősége, ha készít egy sminket és beküldi. A nyeremény egy kétszemélyes nap a Clinique-nél, de mivel épp elmentem nyaralni, mikor megjött a csomag, továbbá épp még a nyaraláson voltam mikorra letelt a beküldési határidő, így ez elmaradt. De még így is nagyon-nagyon örülök!
A kicsit hosszúra sikerült bevezető után térjünk a lényegre. 3 csodaszép árnyalatot kaptam: a 04-es Mega Melont, a 06-os Woppin' Watermelont és a 07-es Super Strawberryt. Imádom a neveiket (is)!




Hivatalosan hidratáló, színezett ajakápoló ceruzának nevezik, amivel nagyon jól leírják. Ugyanis se nem rúzs, se nem szájfény, de még csak nem is sima ajakápoló. Valahol az első kettő között van, megbolondítva a harmadikkal. 
Íme a 3 grácia az ajkaimon:

04 - Mega Melon

06 - Woppin' Watermelon

07 - Super Strawberry

Így elnézve kicsit jobban is visszaadhatnák a képek a valóságot, sajnos a fényviszonyok szörnyűségesek a lakásban.
Hoztam azért egy rendes képet is :) Itt jól látszik, hogy egyfajta átmenet van köztük, ezért is hasonlítanak egymásra az ajkakon.


Lehet halványabban - ahogy a képeken viselem - és lehet erősebben is viselni őket, csupán többször át kell húzni. Sokan felróják nekik, hogy nem elég erős a színük. Igen, ezért nem rúzs a meghatározásuk. :) A másik, hogy nem olyan a színük az ajkakon, mint a kézfejen. Remélem igazából felesleges, amit most leírok, de az ajkainkon és a kézfejeinken csak ritkán teljesen ugyanolyan a felkent szín.
Felkenve szinte rögtön érezni, ahogy ápol, ez nem is csoda, hiszen tele van finomságokkal (jojoba, shea, mango). Már most puhábbak lettek tőle az ajkaim, élmény volt felkenni és viselni. :)
Tartósságát tekintve, mint ajakápoló tökéletesen megállja a helyét, sőt a sima ápolóknál tovább is tart. Evéssel-ivással kopik, de nem mászik el. A ceruzás (zsírkrétás :D) kialakításnak köszönhetően bármikor könnyen átfuthatunk rajta. A kialakítása egyébként külön tetszik; letisztult, egyszerű, praktikus. Alul kell csavarni, ha már fogyna, méretét tekintve úgy sejtem jó darabig elég lesz.

Mindig szerettem a Clinique termékeit, most sincs ez másképp. :) A márka árfekvését még fel szokták hozni negatívumként, de itt tényleg a minőséget fizetjük meg! (Mint ahogy szerintem a Clinique többi termékénél is - nekem legalábbis minden Clinique-es termékem bevált eddig!) 
Szó mi szó, beleszerettem ezekbe a kis "zsírkrétákba". :) 

Ti szeretitek a Clinique termékeit? Próbáltátok már a Chubby Stickeket? Ha igen, mennyire tetszenek?

4 megjegyzés:

Nóra írta...

jaj de szépek! örülök hogy rád szavaztam,megérdemelted :D

Bellala írta...

Meglepi: http://bellalabeauty.blogspot.hu/2012/09/a-nyertes.html

Elíz írta...

Júj, de örülök, pont most kezdtem neki a mai adag poszt elolvasásának, de előtte még benéztem ide és ez vár?! :):) Köszönöm!!!

Elíz írta...

:D Köszi! És köszi mégegyszer a szavazatokat is! :*

Megjegyzés küldése