A nyertes pedig...

A nyereményjáték tegnap ért véget, ma összesítettem és mindjárt sorsolok is! De előtte szeretném megköszönni, hogy velem tartotok, immár 206-an! Az új év a blogra is kihat, vannak ötleteim, amiket meg szeretnék (és fogok is) valósítani, remélem tetszeni fog Nektek is! :)
Most viszont már eljött az ideje, hogy nyertest hirdessek, 2013 harmadik napján máris rátalál valakire a szerencse! Összesen 71-en jelentkeztetek és 215 esélyt szereztetek, köszönöm a részvételt mindenkinek! A sorsolást ezúttal is a random.org-gal végeztem.


A nyertes pedig:



CRaPTRaSH! 

Gratulálok! Kérlek jelentkezz a divatesatobbi@freemail.hu címen, erre 3 napod van! :)

11 megjegyzés:

phoenix írta...

Na jó, én ezt már nem hiszem el :D :D :D Gratula Klau :)

PAncsi írta...

A mázlista!
Gratulálok! :-D

mrs__kovacs írta...

Köszönöm szépen, már el is küldtem a mailt, a személyes megjegyzésed pedig fontolóra veszem! ;]

Dii írta...

Abból a kiírásból, hogy kezdjen el lottózni, egyből tudtam, hogy ki a nyertes :D Hát, ismételten gratulálok ;)

Bellala írta...

Gratula Klau :)

hajnoca3 írta...

Klau mostmár :D:D:D:D:D

mrs__kovacs írta...

Hehe :D

mrs__kovacs írta...

Köszi :]

djkaty írta...

Dettó :-D

djkaty írta...

Hihetetlen vagy :-D

Monika írta...

A kis mázlista :) gratu :)

Megjegyzés küldése