Cseresznyevirágos körmök

Már régóta tervezgetem ezt a manikűrt, végül most, hogy megérkezett végre a MUA lakkom és a tavasz is, eljutottam odáig, hogy meg is valósítsam a körmeimen!
Sőt, mivel már a keresési kulcsszavak között is szerepelt párszor a "cseresznyevirágos körmök" kifejezés, így remélem most tudok segíteni azoknak, akik eddig nem tudták hogyan lehetne egyszerűen elkészíteni!
Én egy narancsfa pálcával és egy pontozóval csináltam, de azért egy körömdíszítő ecsettel szerintem még szebb eredményt kaphatunk! Alapszínnek válasszunk egy világos kéket, zöldet - én egy gyönyörűszép menta lakkot választottam (MUA - Pistachio Icecream), majd felfestettem az ágakat a pálca hegyes végével. Ezután a pontozóval 3-3 fehér pöttyöt tettem az ágak végére háromszög alakban, s mikor megszáradtak egy-egy rózsaszínű pöttyöcske ment a virágok közepébe. Ugye milyen egyszerű? :)




Hogy tetszik Nektek? Ti csináltatok már hasonlót? Japánba ki szeretne elmenni? :)

4 megjegyzés:

Réka írta...

nagyon aranyos, kis tavaszi mani lett:)
imádom a pasztellszíneket :))

Anna írta...

Nagyon édes! :)

mrs__kovacs írta...

De ügyi vagy :]

Elíz írta...

Köszi csajok! :)

Megjegyzés küldése