Marc Jacobs és a Coca-Cola

Jean Paul Gaultier után idén Marc Jacobsra került a sor, hogy a Coca-Cola Light fémdobozainak külsejét - stílusának megfelelően - újraálmodja. Idén ráadásul a 30. évfordulóját ünnepli a Light kóla, így Marc - aki azt nyilatkozta, hogy imád ünnepelni - ezt is figyelembe vette a design megalkotásakor!


A palackok az elmúlt 3 évtizedet ölelik át, s ennek megfelelően a dobozokon egy-egy nő látható a '80-as, '90-es és 2000-res évekből.


‘I Heart ‘80s’: a nők "felemelkedését" ünnepli e palack. Csokornyakkendő a háttérben - és a nyakban.



‘I Heart ‘90s’: a korszak extravaganciáját jeleníti meg, mely minden területen megmutatkozott akkoriban, s mely egy erős nőiességgel párosult.



‘I Heart ‘00s’: játékosság, humor, vidámság, energia, szexisség - sportossággal ötvözve.



A félmeztelen Marcos plakáton kívül nem találtam másik plakátot, ill. szettre sem leltem még rá (ami fura egyébként, hiszen mégiscsak 30. évfordulójuk van), viszont készítettek egy reklámot a közös együttműködés örömére:


Ezúttal is nagyon tetszenek a dobozok, szívesen megvenném mindet. :) Jó lenne, ha most itthon is kaphatóak lennének majd!

Update: Íme a plakátok! :)







Nektek van valamelyik limitált kollekcióból palackotok? Ezek hogy tetszenek? Mennyire szoktatok limitált dolgokat venni (smink, ruha, bármi)?

4 megjegyzés:

Laruska Bee írta...

Dejó, ez nagyon klassz bejegyzés lett! :) Érdekes az infó és mókás a téma! Köszi a posztot! :)

Elíz írta...

Köszönöm, örülök, ha tetszik! :) Szeretem az ilyen kooperációkat, olyan jó dolgok sülnek ki belőle :)

djkaty írta...

Ó, szia, Marc! :-D A palackok is tetszenek, jó csajosak lettek :-)

hkorinna írta...

Az első palack a kedvencem, nagyon jól sikerültek. :)

Megjegyzés küldése