Virágot a vázába - ötletesen!

A következő néhány ötlet nem csupán a tulipánra korlátozódik le, nyugodtan helyettesíthetjük másik virággal. Én azért ezt választottam, mert gyönyörű virág, nagyon szeretem és nálam teljes mértékben a tavasszal párosul! :)
A legtöbbször a vágott virágot csak belerakjuk egy vázába és már készen is vagyunk, pedig plusz pár perccel sokkal szebb, mutatósabb dekorációt készíthetünk akár már néhány szál virágból is! Sok minden más se kell hozzá, csupán üvegek, vázák, poharak, esetleg egy kis festék vagy szalag. Nézzük, miket lehet ezekből kihozni!
Emlékeztek még erre a posztra? Itt már említettem a virágakváriumokat, s megmutattam az én üvegecskémet is, amibe ezúttal tulipánokat fogok tenni. :)


Ha több üres üvegünk is foglalja a helyet valahol, akkor most hasznosítsuk újra azokat! Ha ugyanolyanok, akkor egy szép szalaggal - ami harmonizálhat a virág színével - kössük körbe a téglalap alakba állított üvegeket, majd mindegyikbe tegyünk 1-2 szál virágot! 



Akiknek pedig különböző méretűek az üvegeik, azok rendezzék el szabálytalanul, majd mindbe mehet egy-egy szál tulipán. 


De akár be is festhetjük az üvegeket! Az egészet vagy csak az aljukat - kinek, hogy tetszik, viszont mindenkinél garantáltan ugyanolyan csodásan fog mutatni a színes üvegben a virág! :)



Ha pedig már van egy csomó vázánk, akkor válasszunk egyet - ha van, akkor kocka alakút - és tömjük tele virággal! Vágjuk a szárukat rövidebbre, hogy szinte csak a fejük látszódjon ki a vázából!


Hosszú kristályvázában pedig rendezzük úgy a virágokat, hogy a közepétől kifele haladva egyre rövidebb szárúak legyenek, így szintén egy tömött csokrot kapunk!


Fáradtan hazaérve pedig biztos jó érzés lenne, ha már rögtön az ajtónál egy ilyen szép dolog fogadna. :)


A végére itt egy extrémebb ötlet, amit nem hagyhattam ki! :D Nekem tetszik, de nem biztos, hogy megvalósítanám. :)


Ti szeretitek a tulipánt? Melyik a kedvenc virágotok? Mennyire szoktatok időt fordítani a virágok elrendezésére? :)

11 megjegyzés:

Neon Rider írta...

nagyon szupi :)

http://beautyandfashion-makeup.blogspot.hu

Nóra írta...

az "üres üvegek" helyett sörös üvegeket olvastam...:D nagyon jó kis poszt amúgy ^^

mrs__kovacs írta...

De jó pofák :]
Nóri, freudi félreolvasás? :DD

Elíz írta...

Köszi, örülök, ha tetszik! :)

Elíz írta...

:DD Köszi ^^

Elíz írta...

Haha, valaki tudat alatt sörre szomjazik?! :D

Gabica írta...

Nekem a tulipán a kedvenc virágom, a lila :) ahogy tényleg normális tavaszi idő lesz szépen ki is rakok itthon belőle egy csokrot valami ötletes vázába :)

JinglingApricot írta...

Jaj, annyira jó ránézni ezekre a képekre! :) Imádom a tulipánt. :) A festett befőttes üvegekkel meg már mióta szemezek :D De vajon hol lehet ilyen festéket kapni?

Elíz írta...

:) Annyira szép és vidám virág!

Elíz írta...

Ugye?! :) Még lementettem jópár tulipános képet :))
Biztosan az üvegfesték egyik formája, bár várjunk, olvastam még egyszer, hogy festékspray is jó ilyenekre! Azt ha nem hobbiboltban, akkor festékboltban lehet venni :)

hkorinna írta...

Én is imádom a tulipánokat! Az első és a festett üveges megoldás nagyon tetszik! :) Én általában egy nagy Ikea-s üvegvázába rakom őket, ami egy pasztell masnival van körbekötve. :)

Megjegyzés küldése