"3 az 1-ben" kihívás

Kedden meghirdettem a - röviden és tömören - "3 az 1-ben" kihívásnak nevezett lakkozós kihívást. A részleteket abban a posztban olvashatjátok - bárki, bármikor csatlakozhat, hiszen csak most kezdődik! :) Alább az én manikűrömet láthatjátok, amit a kihúzott lakkokkal készítettem.


Mit ne mondjak, utólag elhamarkodottnak tűnik a bizakodásom! :D Bár a fejfájást leginkább a romlottnak tűnő fehér lakkom okozta. Mikor már meg volt száradva (amire ezer évet kellett várni), akkor tettem rá a díszítő szalagot, ami alig tapadt, mégis lejött vele a fehér lakk is! :O Pedig az a koncepcióm sokkal jobban tetszett, mint ez, amit végül elkészítettem és most megmutatok Nektek. (Sőt, ez igazából a harmadik, mert volt egy sikertelen kísérletem, egy egyébként nagyon szép technikával.) Lássuk tehát melyik lakkokból és mit készítettem!




És ami ezekből lett:




Volt már ennél jobban sikerült és szebben megörökített manikűröm is, dehát mikor máskor sikerülne valami nem úgy, ahogy szeretném, mint most, amikor nagyon szeretném, hogy jól sikerüljön. :D

Nagyon kíváncsian várom a Ti alkotásaitokat! :) Linkeljétek, ha elkészítettétek, nehogy lemaradjak valakiéről is! :)

19 megjegyzés:

Zitu írta...

Szép lett!:)

Unknown írta...

Szép!Az egyik színem nekem is lila.Épp most lettem kész vele,de fények híján képeket már csak reggel tudok készíteni:( Holnap jövök az én "alkotásommal":))

Elíz írta...

Köszi! Szuper, nagyon várom! :)

mrs__kovacs írta...

De jól néz ki :]

Dii írta...

Nagyon szépen sikerült 'kiküszöbölnöd ezt a nehézséget', bár szerintem amúgy jól sikerült belenyúlnod a lakkokba :) Szép lett, ez a minta nagyon egyedi és különleges lett!

Manna (mannakörmök) írta...

nekem tetszik. :)

Bellala írta...

Tetszik :) Én a hétvégén tervezem megvalósítani az enyémet, remélem nem katasztrofális kombinációt húzok majd.

Unknown írta...

Elkészültem!:)
Borús reggelre ébredtünk, de megpróbáltam kihozni a legjobbat a képekből:)
Íme:
http://bizsumania.blogspot.hu/2013/04/3-in1-ben-kihivas.html

Elíz írta...

Köszönöm! :)

Elíz írta...

Köszi! Valóban, ahhoz képest jól sikerült a húzásom :) Annyira egyedi lett, hogy elsőre azt hittem másmilyen lesz, csak a csíkok lehúzásakor döbbentem rá, hogy jé tényleg ez ilyen! :D

Elíz írta...

Picit megnyugodtam, hogy tetszik Nektek! :)

Elíz írta...

:D Biztosan nem! :)

Elíz írta...

Nézem is! :)

M. írta...

csinos lett! ;)

Vikii írta...

Húúú de tök jó! ^^ :)

Réka írta...

:) nagyon vidám, gyönyörűséges

Nóra írta...

nagyon jó lett! :)

Elíz írta...

Köszönöm lányok!! :)

IsaBella írta...

A végeredmény nagyon jó lett! :) Majd én is részt fogok venni a kihívásban.^^

Megjegyzés küldése