Színtanoda - kék

Picit elhanyagoltam ezt a sorozatot, de most újra kiválasztottam egy - meglehetősen közkedvelt - színt, méghozzá a kéket! Stabilan ott van minden évben a vezető színtrendek között, ez az egyik alapszín, szinte mindenki kedveli, nem is csoda, gondoljunk csak a kék égre (vagy ha már divat, akkor a farmerre! :D).
Úgy látszik szeretek olyan színt választani, ami mindenkinek jól áll, hiszen ezúttal is igaz ez az állítás. Bár ez esetben meg merem kockáztatni, hogy a hófehér bőrön még szebben mutat, mint a napbarnítotton! :)


Ha ez az élénk kék nem is tetszik annyira valakinek, számtalan csodás sötétebb árnyalat vagy éppen hogy csak világosabb kék közül válogathat. Érdemes kísérletezni, mert kutatások is bizonyítják, hogy mind a férfiaknál, mind a nőknél boldogság érzetet vált ki ez a szín! A hétköznapi szettünkbe például könnyen csempészhetünk egy kis glamúrt, ha a kék farmerünkhöz (ami valószínűleg mindenkinek van) egy kék felsőt vagy kiegészítőt (vagy akár mindkettőt) veszünk fel! De az irodai fekete-fehér-szürke mellé is belefér még egy kék darab, amitől máris az egész szett sokkal sikkesebb lesz!



Ez az élénk szín szépen kiemeli az alakot, éppen ezért, ha van olyan testrészünk amit kevésbé szeretnénk hangsúlyozni, akkor oda egy sötétebb darabot válasszunk. Szépen lehet a kék különböző árnyalataival is játszani, bőven megférnek egymás mellett, az előző példát folytatva egy sötétkék nadrághoz vagy szoknyához válasszunk egy élénk kék felsőt, amivel pedig az előnyös részeinket hangsúlyozzuk. Ez lehet egy szépen dekoltált darab vagy egy hátkivágás, de a vállainkat is kiemelhetjük egy ujjatlan blúzzal.
De persze nem csak kékkel párosíthatjuk a kéket: a fekete, a fehér, a szürke és a természetes, nude árnyalatok mellett kombinálhatjuk sárgával, naranccsal, lilával, pirossal, pinkkel és egyes zöldekkel is. Lenyűgöző outfiteket kaphatunk így! Jöjjön is ezekhez egy-egy példa az én három kedvenc párosításomon keresztül..na jó, nem tudtam csak hármat választani, így a kék és sárga mellé aranyat, a kék és türkiz mellé bézst, a kék és fehér mellé pedig narancsot is becsempésztem!




Hogy álltok a kékkel? Mivel párosítjátok a legszívesebben?

A "Színtanoda" eddigi részei:
1. Arany
3. Piros

4 megjegyzés:

Nóra írta...

én mostanában eléggé rákattantam :)

Unknown írta...

Ó, az én drága Jessicám, imádom :)

Egyébként szép szín, de nekem valahogy nem áll jól, vagyis nem érzem jól benne magam. A két dolog közt pedig ugye van összefüggés, szóval nekem ez a szín kimaradt a ruhatáramból, egyetlen kék cuccom sincs a farmerjaimat leszámítva :)

Gabica írta...

Én mostanában kezdtem el barátkozni a kék színnel, valahogy nem az én sínem :) de már kinéztem egy sötétebb kék egyszerű felsőt a H&M-ben, ami nálam már haladás :)

Hogy ez a Blake Lively mennyire csinos, nagyon irigylem ! :)

Elíz írta...

Az pont jó lesz akkor kezdésnek! :)

Megjegyzés küldése