1 ruhadarab - több stílus: Maxi szoknya

A nyárra való tekintettel ezúttal egy szép maxi szoknyát választottam. Sokoldalú ruhadarab: ugyanazon szoknyát más-más darabokkal kombinálva kaphatunk elegáns, de akár bohém szettet is.

Maxi szoknya

Bár először egy sötétkék darabot akartam választani, végül mégis erre a barack színű darabra esett a választásom. Olyan üde, vidám és nőies szerintem!

Mango


Hivatalosan/munkába
A szegecsek még mindig tetszenek ekkora mennyiségben, adnak egy kis pluszt ehhez a visszafogott szetthez, amit munkába, múzeumba és étterembe is viselhetünk akár.

Mango, Bijou Brigitte, Zara, NYC, Mango

Lazán/hétköznapokra
Lenge és csinos: tökéletes választás a melegben. Egy randin is sokkal felszabadultabbak leszünk egy ilyen szettben, mint szűk ruhákban - azokat hagyjuk meg estére. :)

Mango, Bijou Brigitte, Stradivarius, Catrice, Mango

Elegánsan/buliba
Nagyon tetszik sárgával a barack, az arannyal kiegészítve pedig igazán sikkes lett az összhatás szerintem. Bár egy magassarkút választottam most ide, de a maxi szoknyának van az az előnyös tulajdonsága, hogy könnyedén elrejti a lapos cipellőinket! ;)

Mango, Catrice, Zara, H&M, Zara

Szeretitek a maxiszoknyát? Melyik szettben tetszik a legjobban?

Az "1 ruhadarab - több stílus" eddigi részei:

6 megjegyzés:

Réku írta...

Nemrég szereztem be az első maxiszoknyámat, de már egy másodikkal is kacérkodok. Először féltem, hogy milyen lesz, hogy fog állni, mert nem vagyok egy modell alkat (kb. 164 cm lehetek), mégis jól áll.

Anna írta...

Gyönyörű ez a szoknya! *.* Egy picit merészebben is párosíthattad volna szerintem, mert nem mindenki kedveli a magassarkút. :P Én szeretem saruval és tornacipővel is viselni például, de láttam már western csizmával is nagyon vagány szettet vele. ;)

Elíz írta...

Ugye? Úgy sajnálom, hogy itt nincs Mango :( Igazad van, utólag néztem, hogy sok lesz a magassarkú, máskor legalább egynél mindig lapossal párosítom :) De mint írtam is, bátran lehet azzal viselni, főleg mivel takarja is a szoknya a cipőt :)

Elíz írta...

Így igaz, alacsonyabb lányokon is jól állhat! :) Csak a centik miatt nehogy már lemondjanak egy ilyen szuper darabról, mint a maxi szoknya! :)

Unknown írta...

Kellemes színeket válogattál össze. Én egy kicsit hangsúlyosabbá tenném a nőiességet az öltözékekben, és ehhez az egyenesen leomló szoknyához karcsúsítottabb felsőrészeket választanék, vagy egy jó övet tennék még a Te javaslataidhoz. Ha már nők vagyunk, emeljük ki a nőies részeinket :)))

Elíz írta...

Persze, ez egyéni, hogy ki mivel párosítja még, szoktam írni, hogy ezek nem teljes szettek! :) Én most így viselném legszívesebben, mivel van takargatnivalóm :P :D

Megjegyzés küldése