Legjobb termék leégésre

A fehér bőröm miatt szinte nem telik el úgy nyár, hogy ne tapasztalnám meg a leégés "örömeit". Múlt héten végre eljutottam a Napfényfürdőbe és természtesen most is sikerült kissé megpirulnom. Viszont van nekem egy csodaszerem, amit most megmutatok Nektek is!



Múlt nyáron vette anyukám a Vichy Capital Soleil napozás utáni testápoló tejét. Már akkor is próbáltam és rögtön megszerettem, de aztán eltelt a nyár, félre lett rakva és feledésbe merült. Most viszont, hogy újra használnom kellett, újra megtapasztaltam, hogy milyen szuper kis termék is ez! Ahogy felkenjük, rögtön érezhető is a hűsítő hatása. Pár perc alatt felszívódik, nem hagy ragacsos érzést. Az illata kellemes, az állaga pedig a krémes és a tejes között van, nem zsíros. 


Már rögtön a felkenés után szinte elmulasztja a fájdalmat, de másnapra még teljesebb a hatása! De persze érdemes még másnap is bekenni a megégett részeket, így tutira elmúlik a kellemetlen érzés. Arról nem is beszélve, hogy a pirosságot is megszünteti pikk-pakk. Érzékeny bőrre ajánlják, parabén mentes és hipoallergén.
Az árát nem tudom, mert ha jól emlékszem egy Vichy napvédő mellé járt akkor ajándékba, de olyan 4.000Ft körül van. Nem sokallom érte, mert kiváló termék, valamint már sok olyan terméket próbáltam az évek alatt, amik nem sokat értek. Ráadásul ne felejtsük el, hogy a bőrünkről van szó! Persze a legjobb az, ha alaposan bekenjük magunkat napvédővel, így megelőzve a leégést!!! :) (Ehhez persze elengedhetetlen, hogy ne hagyjuk otthon a napvédőt! ;))

Ti mit használtok, ha megtörténik a baj és leégtek? Ki milyen napvédőt használ?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése