Nyereményjáték!

Kezdjük az augusztust egy nyereményjátékkal! :) Az ok a szokásos: köszönöm, hogy olvassátok a blogomat és hozzászóltok a posztjaimhoz, egyszóval köszönöm, hogy itt vagytok nekem kedves olvasóim! :) Nézzük is mik a nyeremények:


Max Factor Mastertouch folyékony korrektor - 303 Ivory
Maybelline Colorama körömlakk - 110R
Essence I <3 Stage szemhéjpúder alap
Fleur de Santé Amaze szemhéjpúder
Himalaya Herbals Nim arclemosó normál és zsíros bőrre
egy általam készített matrózos karkötő
(továbbá sok-sok termékminta)

A szabályok, hogy részt vehess a nyereményjátékban a következőek:
- feliratkozott olvasónak kell lenned
- írnod kell egy kommentet, melyben megírod, hogy milyen néven követsz
Természetesen van lehetőség arra, hogy plusz esélyeket szerezz:
- kövesd a blogot Bloglovin'-on (ehhez katt az oldalt található gombra) (+1)
- kövesd a blogot facebookon (+1)
- oszd meg a játékot facebookon (+1)
- tedd ki a játékot a blogod oldalsávjába (+1)
- írj bármit, ami az eszedbe jut - nem muszáj a bloggal kapcsolatosnak lennie, de persze olyat is szívesen fogadok! :) (+1)

Az egyszerűség és átláthatóság kedvéért használjátok az alábbi sémát a kommenthez:
XY néven követlek.
XY néven követlek Bloglovin'-on. (+1)
XY néven lájkoltam az oldalt facebookon. (+1)
XY néven megosztottam a játékot facebookon: link. (+1)
Kiraktam a blogom oldalsávjába a játékot: link. (+1)

A játék 1 hónapig tart, a nyertes neve itt a blogon lesz kihirdetve szeptember első hetében, így valakinek jól indul majd az iskolaidő! :)

Csak magyarországi lakcímmel rendelkezők vehetnek részt a játékban!

Sok szerencsét! :)

114 megjegyzés:

Neon Rider írta...

Szia Elíz drága :)

Ibolya Janko néven követlek itt,Fb-n,és bloglovinon is:)
Tehát plusz 2 esélyem van..
Az a karkötőő,Istenem <3 olyat én is nagyon nagyon szeretnék..ügyes vagy,szép lett.

Köszönöm, a játékot.
Puszi

Fanni írta...

Szia!
Fanni néven követlek itt és bloglovinon is.
Köszi a lehetőséget!:)

Barbara Sipka írta...

Szia!:)
Beauty by Barbara S. néven követlek itt és bloglovinon is!
Facebookon, pedig Barbara Sipka néven :)

Tamara írta...

Mia&B névvel követlek
Tamara Rajzó (mialamia)névvel követlekBloglovinon
Tamii Rajzó névvel likeoltam es osztottam meg facebookon https://www.facebook.com/mia.kohari/posts/419026758209879

Unknown írta...

Szia!
meuss néven követlek.
Tímea Ragoncsa néven követlek Bloglovin'-on. (+1)
Tímea Ragoncsa néven lájkoltam az oldalt facebookon. (+1)
Tímea Ragoncsa néven megosztottam a játékot facebookon: https://www.facebook.com/timea.ragoncsa (+1)
Nagyon tetszik a blogod! :)
Köszönöm a játékot! :)

rone2122 írta...

Szia!

rone2122 néven követlek.
Schmidt Renáta néven követlek Bloglovin'-on. (+1)
Schmidt Renáta néven lájkoltam az oldalt facebookon. (+1)
A matrózos karkötő nagyon jól néz ki! :) Ha van szabadidőm akkor én is karkötőket vagy nyakláncokat készítek.

Unknown írta...

Szia Elíz!

Váczi Ági néven követlek.
Ágnes Váczi néven követlek Bloglovin'-on.
Váczi Ágnes néven lájkoltam az oldalt facebookon.
Váczi Ágnes néven megosztottam a játékot facebookon: https://www.facebook.com/agnes.vaczi.7/posts/470251926404415

Nagyon tetszik az egész nyereménycsomag, de mait rögtön kiszúrtam az a karkötő :) Mióta először láttam ilyet, azóta meg akarom csinálni, de sajnos még alapanyagot nem sikerült szerezni hozzá :( Jaj, nagyon remélem, hogy megnyerem, mert nagyon szép a színe :D Ügyes vagy nagyon, szép munka ;)

Dii írta...

Ohhh, már csak azért a karkötőért nagyon szeretném megnyerni a játékot *-*
Dii néven követlek.
Dii néven követlek Bloglovin'-on. (+1)
Wish for beauty néven lájkoltam az oldalt facebookon. (+1)
Wish for beauty néven megosztottam a játékot facebookon: https://www.facebook.com/wishforbeauty/posts/491985130887272 (+1)
Kiraktam a blogom oldalsávjába a játékot: http://wish-for-beauty.blogspot.hu/ (+1)
Szeretem, hogy olyan sokoldalú a blogod, rengeteg érdekes poszt van, persze a körmös és DIY bejegyzések a kedvenceim :3 Köszönjük a lehetőséget, további sok szépet neked! :)

Unknown írta...

Sziaaa! Köszi a játékot! :)
Marias Nail néven követlek itt
Marias Nail néven követlek Bloglovin'-on. (+1)
Mária Baranyai néven lájkoltam az oldalt facebookon. (+1)

Nekem értelem szerűen a körmös bejegyzések a kedvenceim, ráadásul a 3 az egyben még mindig favorit! :D De a többit is mindig szívesen olvasom! :)

Kamilla írta...

Szia!
KaMii néven követlek.
kamiiiii néven követlek Bloglovin'-on. (+1)
Patera Kamilla néven lájkoltam az oldalt facebookon. (+1)

Köszi a játékot! :)

anna írta...

szia szeretnék játszaniii!
anna néven követem a blogot
bloglovinon junocka (+1)
Ecser Anna néven likeoltalak facen (+1)
csak így tovább,puszi

Unknown írta...

Anikó Faragó néven követlek.
Anikó Faragó néven követlek Bloglovin'-on. (+1)
Anikó Faragó néven lájkoltam az oldalt facebookon. (+1)
Kiraktam a blogom oldalsávjába a játékot: http://ancsa97.blogspot.hu/ (+1)
Köszi a lehetőséget! :)

Unknown írta...

Hello!
Zsuzsa Vámosi néven követlek GFC-n.
Zsuzsa Vamosi néven követlek Bloglovin'-on.
Zsuzsa Vámosi néven lájkoltam az oldalt facebookon.
Zsuzsa Vámosi néven megosztottam a játékot facebookon: https://www.facebook.com/zsuzsa.vamosi/posts/10151775795807369

Köszi a csodás játékot :)

Bellala írta...

Szia!
Bellala néven követlek itt,
Bloglovin-on Eszter(bellala) néven.
FB-n Domján Eszter néven lájkoltam a blogod,
és kiraktam a játékot az oldalsávba: http://bellalabeauty.blogspot.hu/
Köszi a lehetőséget, és már alig várom, hogy megmutathassam a Manikűrvadászban a blogodról inspirált körömfestést :)

Regina írta...

Szia!

Szeretnék jelentkezni a játékra! :)
Regina néven követlek.
Regina néven követlek Bloglovin'-on. (+1)
Regina Nagy néven lájkoltam az oldalt facebookon. (+1)
Regina Nagy néven megosztottam a játékot facebookon: https://www.facebook.com/regina.nagy.77/posts/449753805123186 (+1)

Nagyon tetszik a blogod! Szeretem olvasni a bejegyzéseidet, mert mindig nagyon igényesen és összeszedetten írsz! :)
Köszönöm a lehetőséget! :)

Üdvözlettel:
Regina

Dalma ( : írta...


Szia!
Dalma ( : néven követlek.
Dalma Sánta néven követlek Bloglovin'-on. (+1)
Dalma Sánta néven lájkoltam az oldalt facebookon. (+1)
Dalma Sánta néven megosztottam a játékot facebookon: https://www.facebook.com/dalma.santa link. (+1)
Nekem a bejegyzéseiddel kapcsolatosan jutott legelőször pár gondolat! „Nekem nagyon tetszenek a manikűrös és a DIY bejegyzéseid igazán tehetséges és kreatív vagy! :D” (+1)
Nagyon szerencsés lesz az a személy aki ezt a csomó jó dolgot majd a magáénak fog tudni!
Köszi a lehetőséget! ( :

B. Dóri írta...

Szia! :)
93dorisz néven követlek.
Bélafi Dóra néven követlek Bloglovin'-on. (+1)
BeautyManiac Blog néven lájkoltam az oldalt facebookon. (+1)
BeautyManiac Blog néven megosztottam a játékot facebookon: https://www.facebook.com/BeautyManiacBlog/posts/498706006885336. (+1)
Kiraktam a blogom oldalsávjába a játékot: http://beautoholic.blogspot.hu/. (+1)
Köszi a lehetőséget! :)

Asuke írta...

Szia!
Asuke néven követlek.
Asuke néven követlek Bloglovin'-on.
Andrea Csuvár néven lájkoltam az oldalt facebookon.
Kiraktam a blogom oldalsávjába a játékot: link.
Köszi a lehetőséget! :)

Lina írta...

Lina néven követlek.
Kiglics Tímea néven követlek Bloglovin'-on. (+1)
Kiglics Tímea néven lájkoltam az oldalt facebookon. (+1)
Kiglics Tímea néven megosztottam a játékot facebookon: https://www.facebook.com/timea.kiglics. (+1)
Kiraktam a blogom oldalsávjába a játékot: raindropsinsunshine.blogspot.com . (+1)
És hogy mit is írhatnék? Szeretem a blogod:).Úgy, ahogy van.
Köszi a lehetőséget:)!

Unknown írta...

Szia!
Ashleey Tayloor néven követlek.
ashleeytayloor néven követlek Bloglovin'-on. (+1)
Adrienn Ashley Varga néven lájkoltam az oldalt facebookon. (+1)
Adrienn Ashley Varga néven megosztottam a játékot facebookon: https://www.facebook.com/adrienn.ashleey?hc_location=stream (+1)
Kiraktam a blogom oldalsávjába a játékot: http://notjustonlyblog.gportal.hu (+1)

Dóra írta...

Szia!

Daura néven követlek.
Dóra (bloglovin.com/doorathea) néven követlek Bloglovin'-on. (+1)
Daura's unframed poetry néven lájkoltam az oldalt facebookon. (+1)
Daura's unframed poetry néven megosztottam a játékot facebookon: https://www.facebook.com/unframedpoetry/posts/554164694645960 (+1)
Kiraktam a blogom oldalsávjába a játékot: http://unframed-poetry.blogspot.hu (+1)
Nagyon tetszik ez a karkötő, a Himalaya Herbals arclemosóra és az essence szemhéjalapozóra pedig már egy ideje kíváncsi vagyok, csak eddig még sosem szántam el magam a vásárlásra... :D

Köszi a lehetőséget! :)

Roxi írta...

Szia!

Roxi néven követlek.
roxitynosebleed néven követlek Bloglovin'-on. (+1)
Roxana Herczog néven lájkoltam az oldalt facebookon. (+1)

Köszi a játékot! :)

Unknown írta...

Szia!

Nixon néven követlek itt.
NikolB néven Bloglovin-on keresztül,
Nikoletta Bányai néven FB-n
Nikoletta Bányai néven meg is osztottam a játékfelhívást,

Szeretem olvasni nálad a terméktesztes posztokat és ha lehetséges szívesen látnék több OOTD bejegyzést!:)
Köszi a játékot, nagyon jó dolgokat lehet nyerni!!

Nóra Pogonyi írta...

Szia!
Anneke néven követlek.
Nóri Pogonyi néven követlek Bloglovin'-on. (+1)
Nóri Pogonyi néven lájkoltam az oldalt facebookon. (+1)
Köszi a lehetőséget! :)

Miss Sziszi írta...

Sziaaa!

Az a Lány néven követlek.
Az a Lány néven követlek Bloglovin'-on.
Szilvia Józó néven lájkoltam az oldalt facebookon.
Szilvia Józó néven megosztottam a játékot facebookon: https://www.facebook.com/jozosziszko/posts/560158450711297

Kiraktam a blogom oldalsávjába a játékot:
http://azalanyblogja.blogspot.hu/

Jujj nagyon örülök a játéknak! Azt a matrózos karkötőt nagyon régóta elakarom készíteni, csak soha nem jutok el megvenni a hozzávalókat. :P

Az a Lány :*

Zita írta...

Szia!

zizz néven követlek.
zizz néven követlek Bloglovin'-on. (+1)
Mezei Zita néven lájkoltam az oldalt facebookon. (+1)

Köszönöm a lehetőséget! :)

Unknown írta...

Szia!

Eszter Dali néven követlek
Eszter Dali néven likeoltam a blog facebook oldalát
Eszter Dali néven megosztottam facebookon a játékot :) ( https://www.facebook.com/eszter.dali )
Köszönöm a lehetőséget :)

adrii írta...

Szia! :)
adri9513 néven követlek.
adri9513 néven követlek Bloglovin'-on. (+1)
Adrienn Nagy néven lájkoltam az oldalt facebookon. (+1)

Fanni írta...

Szia!
Fanni Kereki néven követlek.
Fanni Kereki néven követlek Bloglovin'-on. (+1)
Fanni Kereki néven lájkoltam az oldalt facebookon. (+1)
Fanni Kereki néven megosztottam a játékot facebookon: https://www.facebook.com/kereki.fanni/posts/573179442720224?notif_t=like (+1)
Köszönöm a lehetőséget. :)

Vikii írta...

Vikii néven követlek.
Vikii néven követlek Bloglovin'-on. (+1)

Farkas Viktória néven lájkoltam az oldalt facebookon. (+1)

Farkas Viktória néven megosztottam a játékot facebookon: https://www.facebook.com/f.victooriaa (+1)

Kiraktam a blogom oldalsávjába a játékot: http://koromessmink.blogspot.hu/ (+1)

ami eszembe jut: Meleegem van :D Habár nekem tök rossz, mamámra ütöttem, akinek télen-nyáron melege van, így nekem is..ez a 30-35 fokos melegek meg kész kínzószoba :D Hirtelen most rögtön ez jutott az eszembe :D (+1)

Köszönöm a lehetőséget, további szép napot!

Unknown írta...

Szija!

Gabriella Mercz néven követlek,
Gabriella Mercz néven lájkoltam a blog Face oldalát,
Gabriella Mercz néven osztottam meg a játékot: https://www.facebook.com/gabriella.mercz

Köszi a lehetődéget! Pusza :)

Ninaa írta...

Az a karkötő csodás :))) Köszönöm a játékot! :)

Bloglovin-on Ninaapink néven követlek;
Itt Ninaa néven vagyok feliratkozva;
Facebookon Melinda Barbara Nina Tóth néven követlek;
Megosztottam a Facebook üzenőfalamon is: https://www.facebook.com/ninaapink
Sajnos blogom most nincs :/
Nagyon szeretem a DIY rovatodat, igazán ügyes vagy!

Eleni írta...

Szia,

Azrail néven követlek.
Azrail néven követlek Bloglovin-on
Rofcsász Eleni néven lájkoltam facebookon.
https://www.facebook.com/rofcsasz megosztás facebookon. :)
Köszönöm a lehetőséget!

cs.szandraa írta...

szia !
cs.szandraa néven köveltek, bloglovinon pedig csszandraa esetleg cs.szandraa, mindig mást látok :S (+1)
észrevétel : én hoznék egy kis színt a blog kinézetébe, persze így is szép, letisztult, de nekem hiányzik egy kis szín :) (+1)

köszi a lehetőséget ! :)

Unknown írta...

Szia! Köszönjük a játékot!
bkata néven követlek
Bloglovinon bkata88 nével követlek
Bácskai Kata néven lájkoltalak facebookon

Dius írta...

Szia!
Dius néven követlek :)
Alexandra Török néven vagy kedvelve Facebookon. :)

Unknown írta...

Szia!
dasha néven követlek.
Duda Ivett néven követlek Bloglovin'-on. (+1)
Duda Ivett néven lájkoltam az oldalt facebookon. (+1)
Köszönöm a lehetőséget.Tetszik a blogod letisztultsága.:)

Unknown írta...

Szia!

Niki Strawberrykiss néven követlek.
Csipai Nikoletta néven követlek Bloglovin'-on. (+1)
Csipai Nikoletta néven lájkoltam az oldalt facebookon. (+1)
Csipai Nikoletta néven megosztottam a játékot facebookon: link: https://www.facebook.com/nikoletta.csipai/posts/703622376330850 (+1)
Kiraktam a blogom oldalsávjába a játékot: link. (+1) http://xstrawberrykissx69.blogspot.hu/

Köszi a játékot! :)

Krisztinka írta...

Szia!

Krisztinka néven követlek.
Krisztinka néven követlek Bloglovin'-on. (+1)
Kiraktam a blogom oldalsávjába a játékot:http://miserydreamlove.blogspot.hu/ (+1)
Jó lenne megnyerni ezt az essence terméket régóta szemezek vele ;D

Köszi puszi!

Réka írta...

Szia!

krisztina réka kerekes néven követlek itt, Bloglovinon Kerekes Réka-ként (+1), Facebookon Krisztina Réka Kerekes néven (+1).
És persze kint van a blogom oldalsávjába: http://fashion-beauty-nails.blogspot.hu/ (+1). Régi olvasód vagyok, és nagyon szeretem a blogodat, mert mindig különleges, ugyanakkor érdekes, engem érdeklő témákról írsz. Imádom a manikat, amiket készítesz. És nagyon tetszik a karkötő! :)

Köszi a játékot! :)

Franciska írta...

Sziaa :)

FranCiiska néven követlek.
Ciiska néven követlek Bloglovin'-on.
Ciska Fischer lájkoltam az oldalt Facebookon.
Megosztottam a nyereményjátékot Facebookon: https://www.facebook.com/franciffka/posts/4547376182260
Nagyon szeretem a bejegyzéseidet, leginkább mondjuk a manikűrökért vagyok oda (nem tudom, honnan ered a hatalmas körömlakk imádatom :D ). Remélem, még nagyon sokáig olvashatunk. :)
Köszi a lehetőséget. :)


TiboldS6 írta...

Szia!
Tibold Sándor néven követlek.
Tibold Sándor néven követlek Bloglovin'-on. (+1)
Tibold Sándor/TiboldS6 néven lájkoltam az oldalt facebookon. (+1)

Köszi a játékot! :)

Üdv: Sanyi

Liza írta...

Liza Magyar néven követlek.
Liza Magyar néven követlek Bloglovin'-on.
Liza Magyar néven lájkoltam az oldalt facebookon.
Liza Magyar néven megosztottam a játékot facebookon: https://www.facebook.com/liza.magyar/posts/639498846067970
Kiraktam a blogom oldalsávjába a játékot: http://lizalakkjai.blogger.hu/

Köszi szépen a játékot! :) Nagyon tetszik a blogod, igaz, csak ma találtam rá, de több mint egy évre visszamenőleg végignéztem! :D :)) Engem leginkább a körmös dolgok érdekelnek, és nagyon kreatívak! Meg az a két kihívás, amit kitaláltál szintén! :))

mrs__kovacs írta...

Szia!

CRaPTRaSH néven követlek.
CRaPTRaSH néven követlek Bloglovin'-on. (+1)
Orbán Klaudia néven lájkoltam az oldalt facebookon. (+1)
Orbán Klaudia néven megosztottam a játékot facebookon:https://www.facebook.com/CRaPTRaSH/posts/687216431294132 (+1)
Kiraktam a blogom oldalsávjába a játékot:http://craptrashvilaga.blogspot.hu/

Köszönöm szépen a lehetőséget!

Névtelen írta...

wow every thing perfect !!!!!!!!!! but i like nail paints
keep in touch
www.articalandfashionknowledge.com

Arvael írta...

Szia! :)

Arvael néven követem a blogodat.
Arvael néven követlek Bloglovin'-on.
Katalin Ágoston néven lájkoltam az oldalt facebookon.

Köszönöm a lehetőséget! :)

Unknown írta...

Szia!
Lengyel Zsofia néven követlek.
2s0fia néven követlek Bloglovin'-on. (+1)
Zsófia Lengyel néven lájkoltam az oldalt facebookon. (+1)
Zsófia Lengyel néven megosztottam a játékot facebookon: link. www.facebook.com/zsofia.lengyel.zsl (+1)

Köszönöm a lehetőséget! :)

Orsi Szemán írta...

Szia!
Itt Orsi Szemánként követem a blogod, csakúgy mint fb-on. Bloglovin'on pedig Sz. Orsi néven. (2 plusz esély)

Köszi a játékot, szuper a blogod:)

Unknown írta...

Szia!
Enikő Széles néven követlek.
Enikő Széles néven követlek Bloglovin'-on.
Enikő Széles néven lájkoltam az oldalt facebookon.
Enikő Széles néven megosztottam a játékot facebookon: https://www.facebook.com/eniko.szeles22/posts/545582638824173
Köszi a lehetőséget! :)

Névtelen írta...

Málnahab néven követlek.
Hajdu Zsófii követlek Bloglovin'-on. (+1)
Hajdu Zsófii néven lájkoltam az oldalt facebookon. (+1)

Köszi a lhetőséget!! :))

sfsfds írta...

Szia:)
Miranda Rainbow néven követem a blogot.:)
Köszönöm a lehetőséget!:)

Unknown írta...

Violetta Kovács néven követlek.
Violetta09 néven követlek Bloglovin'-on. (+1)
Kovács Violetta néven lájkoltam az oldalt facebookon. (+1)

Unknown írta...

Ungvári Brigitta néven követlek
Ungvári Brigitta néven lájkoltam az oldalt facebookon. (+1)
Ungvári Brigittanéven megosztottam a játékot facebookon: https://www.facebook.com/brigitta.ungvari.92?ref=tn_tnmn

Linda's Opinion írta...

Szia fajer melinda néven követlek.
A bloglovinon fmelinda9 néven követlek (+1)
A blog facebook oldalát Melinda Fájer néven likeoltam. (+1)
A saját blogom oldalsávjába is kiraktam a képet: http://inspirationforfashionandlife.blogspot.com/ (+1)
Nagyon tetszik a blogod és köszönöm a lehetőséget. Szemhépúdert még sosem használtam szóval remélem most lesz lehetőségem kipróbálni. :) (+1)

Réka írta...

Köszi a játékot, nagyon szuper nyeremények ^^
Réka Réka P. néven követlek.
Réka Réka P. néven követlek Bloglovin'-on. (+1)
Papanecz Réka néven lájkoltam az oldalt facebookon. (+1)
Kiraktam a blogom oldalsávjába a játékot: rekablogol.blogspot.hu (+1)

Unknown írta...

Szia! Kata Abraham néven követlek itt, acitak néven a bloglovinon. Mostanában találtam rá a blogodra, de nagyon tetszik, ebből a csoportból pdig nagyon szemezek a karkötővel:D

anitacsuzdi írta...

Szia!
anitacsuzdi néven követlek.
Csúzdi Anita néven lájkoltam az oldalt facebookon.
Tényleg nagyon klassz az a karkötő, és köszi a játékot (:

Andus írta...

Szia!
Filóztam egy kis ideig, de úgy döntöttem szerencsét próbálok. :)
Andus néven követem az oldalt.
Szépség csak Neked néven nyomtam egy Tetsziket a Facebookon.
Bloglovinon is Szépség csak Neked néven bekövettelek.
Külön tetszik, hogy egy általad készített karkötővel is készülsz a játékra! Ez nagyon szimpatikus volt, meg azért elég egyedi is ez, akárki is nyeri meg.
Köszönjük a lehetőséget a játékra!

Unknown írta...

Szia.
Lauren McGuy néven követlek.
Lauren McGuy néven követlek bloglovinon.
Lauren körömlakkjai néven fb-n.
Lauren körömlakkjai néven osztottam meg a játékot.
www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com itt oldalsávban van a kép.
És imádom a körmös bejegyzéseket, mert nagy körömmániás vagyok:$
köszönöm a lehetőséget.

Unknown írta...

Szia !
Franciska Cseh néven követlek.
Franciska Cseh néven lájkoltam az oldalt facebookon.
Franciska Cseh néven megosztottam a játékot facebookon.
Franciska Cseh néven követlek FB-on.
Nagyon jó a blogod! :)
Köszönöm a lehetőséget ! :)

Unknown írta...

Szia !
Franciska Cseh néven követlek.
Franciska Cseh néven lájkoltam az oldalt facebookon.
Franciska Cseh néven megosztottam a játékot facebookon.
Franciska Cseh néven követlek FB-on.
Nagyon jó a blogod! :)
Köszönöm a lehetőséget ! :)

PinkSugar írta...

Szia !

Itt PinkSugar néven iratkoztam fel.
Bloglovin-on Sári Julcsi néven követlek.
Sári Julcsi néven lájkoltam az oldalt facebookon.
És Sári Julcsi néven megosztottam a játékot.
Köszönöm a lehetőséget ! :)

Rúzsnyom Niki írta...

Szia :)

nikkii néven követlek.
Horváth Niki néven követlek Bloglovin'-on. (
Niki Horváth néven lájkoltam az oldalt facebookon.
Kiraktam a blogom oldalsávjába a játékot: http://nikkiifashion.blogspot.hu/ jobb oldalon lent
Bár nemrég találtam a blogodra de nagyon tetszik.Nekem személy szerint az outfit bejegyzések mindig nagy kedvenceim, ebből lehetne több :)

Köszönöm szépen a lehetőséget.

Dorina 96 írta...

Szia

Dorina 96 néven követlek.

Csábi Dorina néven lájkoltam az oldalt facebookon. (+1)
Nekem szinte minden bejegyzésed tetszik és a karkötő valami eszméletlenül gyönyörű!
Köszönöm a lehetőséget!

Freja írta...

Szia!

Freja néven követlek.
Freja néven követlek Bloglovin'-on. (+1)
Freja Red néven lájkoltam az oldalt facebookon. (+1)
Freja Red néven megosztottam a játékot facebookon. (+1)

Köszönöm a játékot!

bokorbogi93 írta...

Szia! :)
Boglárka Bokor néven követlek.
Bloglovinon: Bokor Boglárkaként.
Szintén Bokor Boglárka néven lájkoltalak facebookon.
Oldalsávba is tettem:http://bogikuckoja.blogspot.ro/
Az outfit-es bejegyzések nagyon tetszenek és a kihivások is :)
Köszi a lehetőséget!

Linyah írta...

Szia!
Linyah néven követlek.

L'Adrienn írta...

Adrienn luzicsadri néven követlek.
Adrienn Luzics néven követlek Bloglovin'-on.
Adrienn Luzics néven lájkoltam az oldalt facebookon.

Köszi a játékot :) Nagyon szép az a karkötőőő

mia írta...

Mia néven követlek.
Mia124 néven követlek Bloglovin'-on. (+1)
Alexandra Molnár néven lájkoltam az oldalt facebookon. (+1)
szuper a játék, főleg a karkötő tetszik a csomagból :D ügyi vagy :)

Unknown írta...

Szia!
Smiley Rencsi néven követlek.
Smiley Rencsi néven követlek Bloglovin'-on. (+1)
Olajos Renáta néven lájkoltam az oldalt facebookon. (+1)

Köszi a lehetőséget! :)

glitterfingersss írta...

Szia, szuper ez a nyereményjáték!
Glitterfinger Lexa néven követlek.
Glitterfinger Lexa néven követlek Bloglovin'-on. (+1)
Glitterfingersss néven lájkoltam az oldalt facebookon. (+1)
Glitterfingersss néven megosztottam a játékot facebookon: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=416634768445925&id=390335211075881 (+1)
Kiraktam a blogom oldalsávjába a játékot: http://glitterfingersss.blogspot.hu/ (+1)

A karkötő és a korrektor meg a körömlakk nagyonnagyon <3 De jó lenne nyerni :D Köszi a lehetőséget!

wonderful-fleur írta...

Szia!
-bobika94 néven követlek itt :) (+1)
-bloglovin-on wonderfu-fleur néven követlek (+1)
-lájkoltam az oldalt facebook-on (andi h. néven :)) (+1)
-kiraktam a képet az oldalra: wonderful-felur.blogspot.com (jobb oldalt, kicsit lentebb) (+1)

Leginkább a korrektor, arclemosó és a karkötő érdekel a legjobban :) Még eddig nem nyertem ilyen versenyeken, de próba szerencse, ugyebár. Köszönöm a lehetőséget! További jó szerkesztést!
Die-ler

Volturispet írta...

szia, itt Ági néven követlek
bloglovin-on pedig Volturispet vagyok (+1)
puszi :))

Szerző írta...

Szia!
Vizler Mónika néven követlek,
és Vizler Mónika néven lájkoltalak a facebookon

Unknown írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
jeriko rózsája írta...

Szia,
jeriko rózsája néven követlek.
Noémi Bányai néven követlek Bloglovin'-on. (+1)
Noémi Bányai néven lájkoltam az oldalt facebookon. (+1)
Noémi Bányai néven megosztottam a játékot facebookon: https://www.facebook.com/emi.banyai/posts/590362074339184 (+1)
Köszi a lehetőséget! :)

Unknown írta...

Sziaa (:
Henii Gellén néven követlek itt...és facebook-on is.(+1)
Köszönöm a lehetőséget! (:

Vámossy Brigitta írta...

Szia!

Vámossy Brigitta néven követlek.
Brigitta Vámossy néven lájkoltam az oldalad facebookon.
https://www.facebook.com/brigitta.vamossy/posts/585445104846745 megosztás facebookon. :)
Tetszik a blogod, nekem leginkább a leégésre javasolt termék volt hasznos.:)
Köszönöm a lehetőséget!
E-mail: a301@freemail.hu
Üdv:
Brigitta

Unknown írta...

norcsoo néven követlek.
norcsoo néven követlek Bloglovin'-on. (+1)
Nóri Korán néven lájkoltam az oldalt facebookon. (+1)
Nóri Korán néven megosztottam a játékot facebookon: link. (+1)
A DIY bejegyzéseidet nagyon szeretem! :) Szuper nyereményeket szedtél össze! :)

PAncsi írta...

Szia!
PAncsi néven követlek,
Annamária Prépost néven követlek Bloglovin'-on (+1)
Annamária Prépost néven lájkoltam az oldalt a facebookon (+1)
Tetszik a blogod, nagyon szeretem a DIY bejegyzéseid! :-)
Köszi a lehetőséget!

anitacsuzdi írta...

és utóbb regisztráltam Bloglovinra is, úgyhogy kiegészíteném, ha lehet:
anitacsuzdi néven követlek Bloglovin'-on.

Mia Angel írta...

Szia

Mia Angel néven követlek.

Mia Angel néven lájkoltam az oldalt facebookon. (+1)

Kiraktam a blogom oldalsávjába a játékot: http://tundercica.blogspot.hu/ (+1)

Petra világa írta...

Szia!
Petra világa néven követlek.
Petra világa néven követlek Bloglovin'-on. (+1)
Czellár Petra néven lájkoltam az oldalt facebookon. (+1)
Köszi a játékot! :)

Elíz írta...

:) Aranyos vagy, köszönöm!

Elíz írta...

Az olvasók között nem talállak ilyen névvel, nem lehet, hogy más néven követsz? Máskor már előfordult, hogy valaki nevet változtatott, de az a neve nem változott, amivel a követők között szerepelt, csak az, ami kommentelésnél jelenik meg!

Elíz írta...

Köszönöm, örülök, hogy tetszik! ^^

Elíz írta...

Tetszett a mani! :)

Elíz írta...

Köszönöm, kedves vagy! :) A facebookon nem látlak a követők között, így sajnos azt az esélyt nem tudom megadni, de ha mégis az vagy, akkor küldj róla egy print screent kérlek!

Elíz írta...

Köszönöm! :) Hamarosan sorsolás, sok szerencsét!

Elíz írta...

Köszönöm! :$ :)

Elíz írta...

Facebookon nem talállak a követők között, ill. a megosztást sem látom sajnos!

Elíz írta...

Egyedül a facebookos pont nem stimmel, nem lehet, hogy más néven követsz? Mert ilyen névvel nem talállak sajnos!

Elíz írta...

:) Megpróbálok majd a jövőben több OOTD posztot hozni, mert én is szeretem, csak nehéz összehozni, mert nincs, aki lefotózzon, a gépem se a legjobb és akkor még a benti fényviszonyokról nem is beszéltem :P :)

Elíz írta...

Facebookon nem talállak a követők között, ill. a megosztást sem lehet megtekinteni!

Elíz írta...

Én viszont most azt kívánom bár olyan meleg lenne, mint akkor volt, mikor írtad ezt! :D
Sajnos facebookon nem talállak a követők között, ill. a megosztást sem látom!

Elíz írta...

Egyedül a facebookos követést nem tudom elfogadni, mert nem talállak, pedig nagyon kerestelek mind a négy neveddel! :) Ha mégis követsz és nálam van a hiba, akkor küldj róla egy print screent kérlek!

Elíz írta...

A facebookos pontokat nem tudom elfogadni, mert nem talállak a követők között és a megosztást sem látom!

Elíz írta...

Köszönöm az észrevételt, fogom alakítgatni a blog külsejét, csak ebben még kezdő vagyok! :D

Elíz írta...

Köszönöm, örülök, hogy tetszik a blog! ^^ :)

Elíz írta...

Facebookon nem talállak a követők között!
Köszönöm, örülök, hogy akkor ezek szerint tetszik! :)

Elíz írta...

Sajnos nem talállak a facebookon a követők között, ill. a megosztást sem látom! (Mostmár kezdek gyanakodni, hogy valami a facebookkal nem stimmelhet, mert tudom, hogy Te bizti, hogy lájkoltad!)

Elíz írta...

Facebookon nem talállak a követők között, ill. a megosztást sem látom!

Elíz írta...

A megosztást sajnos nem lehet látni!

Elíz írta...

:)
Facebookon nem talállak a követők között!

Elíz írta...

:) Úgy örülök annak, hogy ilyen sokatoknak tetszik a karkötő!

Elíz írta...

A facebookos dolgokat nem látom, tehát a követők között nem talállak, ill. így a megosztást sem látom!

Elíz írta...

A megosztást sajnos nem találom!

Elíz írta...

Igyekszem majd! :)

Elíz írta...

Facebookon nem talállak a követők között, ill. a blogod nem található!

Elíz írta...

Nem lehet, hogy más névvel követsz? Mert így sima Ágit nem találtam sajnos!

Elíz írta...

Facebookon nem talállak a követők között, ill. a megosztást sem látni!

Elíz írta...

Facebookon sajnos nem talállak a követők között!

Orsi Szemán írta...

most néztem meg a tetszik gomb mellett egy pipa van.. nem értem mi a baj, de írok üzit fb-on.

Petra világa írta...

Pedig lájkoltam! Nem értem, miért nem látsz.

Megjegyzés küldése