A szerencsés nyertes pedig...

Egy pillanat és mindjárt megtudjátok ki is az! :) Az augusztus elsején meghirdetett nyereményjátékra 78-an jelentkeztetek és összesen 263 esélyt szereztetek! Köszönöm az észrevételeket, megjegyzéseket! :) 
Javaslom mindenkinek, hogy nézze meg, írtam-e a jelentkezéséhez valamit, ugyanis előfordult olyan, hogy bár facebookon elvileg lájkolta az oldalt az illető, én mégsem találtam a követők között. Ha valaki azt látja, hogy de ő igenis követi az oldalt, én meg azt írtam, hogy nem találom, az kérem küldjön nekem erről egy print screent! Bizony előfordulhat, hogy a facebook megviccel bennünket. Ugyanez vonatkozik a megosztásokra is, ill. minden egyébre! (Ha bebizonyosodik, hogy a facebook a hibás, akkor kitalálok valamilyen kárpótlást majd!)
Gondolom már mindenki arra vár, hogy mikor bukkan fel a nyertes neve, ezért nézzük is, melyik számot sorsolta ki a random.org - közjegyző jelenlétében!


És akihez a 234-es szám tartozik:


Glitterfinger Lexa!

Gratulálok! Kérlek jelentkezz a divatesatobbi@freemail.hu címen, erre 3 napod van! :)

2 megjegyzés:

Neon Rider írta...

Grat neki!

glitterfingersss írta...

Juhúúúú :) Köszönöm a játékot, nagyon örülök, hogy én nyertem. Ment a mail :)

Megjegyzés küldése