Manikűrvadász 4. forduló

Eljött az újabb Manikűrvadászat! Összességében ez a 4. forduló, számomra a 3., amelyen részt veszek, az előzőekre alkotott manikűrjeimet ITT és ITT tudjátok megtekinteni! A házigazda ezúttal Lora volt, nála lehetett jelentkezni, majd a sorsolás eredményét megtekinteni. Nagy meglepetésemre az én párom ugyanaz lett, aki az előző fordulóban is volt, azaz IsaBella, a Manikűrvadász ötletgazdája. Így szinte tudtam is már, hogy melyik manikűrök jöhetnek szóba, hiszen előzőleg alaposan szétnéztem a blogján. Nagy sajnálatomra el kellett búcsúznom a hosszú körmeimtől, így egy rövid körmökön is jól mutató manit választottam. Ezt, a pávatoll ihlette művet szemeltem ki, melyet aztán a saját színeimmel és apróbb változtatásokkal festettem fel a körmeimre.




Kissé siettem vele, ugyanis csak ma készítettem el, mert nem voltam itthon pár napig, előtte meg azért nem akartam, hogy hátha nő még pár mm-t a körmöm. :D Egyébként érdekesség, hogy két másik manit is elkészítettem előtte, de botrányosak lettek, hogy őszinte legyek. Na majd ha megnő a körmöm..:)

Hogy tetszik Nektek? Nézzétek meg a többiek munkáját is!

14 megjegyzés:

Miss Sziszi írta...

Szép , mutatós de egyszerű :) Nekem nagyon tetszik :)

http://azalanyblogja.blogspot.hu/

Réka írta...

Jujj de jól sikerült, nagyon tetszik ez a díszítés :)

djkaty írta...

Nagyon tetszik, jók a színek :-)

Névtelen írta...

szép <3

Réka írta...

Nagyon szépséges ^^

Anna írta...

Szép lett! :)

Unknown írta...

Nagyon szép lett!*-*

mrs__kovacs írta...

Tök jó lett :]

Yvusss írta...

Szép lett! :)

Elíz írta...

Köszönöm szépen lányok! :)

Manna (mannakörmök) írta...

szép. :)

IsaBella írta...

Nagyon örülök, hogy ismét nálam "vadásztál". Tetszik a pávatollas mani is! Én is csak vasárnap este készítettem el, és éjjel posztoltam, mióta nálam is elkezdődött az egyetem, alig van csöpp kis időm.^^

Nóra írta...

szuper :)

Thimmyke írta...

Nagyon szupi lett! :)

Megjegyzés küldése