1 ruhadarab - több stílus: Kötött ruha

Egy olyan ruhadarabot választottam most, amit mind a kellemesebb, mind a hűvösebb őszi időjárásban lehet viselni, ez pedig nem más, mint a kötött ruha.

Kötött ruha

Egy meleg, puha kötött ruha szuper befektetés lehet, ráadásul a megfelelő darabokkal párosítva számtalan helyre felvehetjük!


Hivatalosan/munkába

Olyan darabokat válogattam emellé a krémszínű ruha mellé, amivel letisztultabb, decensebb szettet kaptam. A fekete és a burgundi tovább komolyítja a ruhát, egészítsük ki egy hasonló árnyalatú rúzzsal és mehetünk is az üzleti ebédünkre! Egy kiállításra is bátran viselhetünk egy ehhez hasonló összeállítást.

Mango, Essence, CCC, H&M, H&M

Lazán/hétköznapokra
A fehéret-fehérrel, világosat-világossal szettek mostanában nagyon népszerűek a divatvilágban, így már első pillantásra tudtam, hogy az egyik szett ilyen lesz ebben a posztban. Hétköznapra tökéletes választás, mehetünk benne vásárolni, sétálni, mozizni, egyszóval tökéletes egy nyugis őszi napra. Romantikus laza hullámos hajat és natúr sminket képzelek el hozzá. Egy másik verzióban fekete motoros csizmával és bőrdzsekivel képzeltem el - nagyon vagány lenne!

Orsay, Catrice, Deichmann, H&M, Deichmann

Elegánsan/buliba
Ha egy táncolós buliba nem is, de egy bárba beülős-koktélozós estére simán felvehetjük ezt a ruhát! De múzeumba vagy színházba is megfelelő lenne ez az outfit.


Pull&Bear, Tally Weijl, Mango, Avon, Bershka

Mint mindig, most sem kész szetteket állítottam össze, így várom kommentjeiteket, hogy Ti mivel egészítenétek még ki az egyes variációkat? Én harisnyákkal, övekkel és sálakkal! A harmadik szettet Ti hogyan tennétek merészebbé?

Ki szereti a kötött ruhákat? Melyik szett tetszik a legjobban?

Az "1 ruhadarab - több stílus" eddigi részei:

3 megjegyzés:

Anna írta...

Nekem mindegyik tetszik. :)

Névtelen írta...

Lazán hétköznapra szett tetszik a legjobban, az első szettből a munkába szett, pedig a csizma

hkorinna írta...

Imádom az ilyen kötött ruhákat, egy csapásra megoldja a nadrág-felső kérdést! Nekem az első két összeállítás tetszik a legjobban! *.*

Megjegyzés küldése