Éhezők Viadala ihlette Covergirl sminkkollekció

Hamarosan a mozikba kerül (végre már!) az Éhezők Viadala második része, ennek okán pedig a Covergirl márka piacra dobott egy Futótűz ihlette sminkkollekciót - jobban mondva 12 kollekciót, ugyanis minden körzet kapott pár saját terméket, melyek az adott körzethez kapcsolódó iparágat próbálják meg feleleveníteni színeikkel. Meg kell hagyni a promo képek nagyon megkapóak lettek, minden körzethez tartozik egy igazi kapitólumi lakoshoz méltó smink és egy manikűr is, viszont ha a körítés nélkül nézzük a termékeket, már nem biztos, hogy annyira nagy számnak találnánk őket. Szerintem minimum arany kupakokat, tubusokat, satöbbiket kaphattak volna a termékek, ha már egyszer a Capitol Beauty nevet viseli a kollekció. Mindenesetre nekem azért tetszenek, főleg a 4., 9. és 11. körzeté!

1. körzet - Luxuscikkek


2. körzet - Kőfejtés


3. körzet - Technológia


4. körzet - Halászat


5. körzet - Áram


6. körzet - Járművek


7. körzet - Fakitermelés


8. körzet - Textíliák


9. körzet - Gabona


10. körzet - Állattenyésztés


11. körzet - Mezőgazdaság


12. körzet - Szénbányászat


Ti szeretitek az Éhezők Viadala trilógiát? Melyik körzet kollekciója tetszik a legjobban?

6 megjegyzés:

PAncsi írta...

Én is nagyon várom már az új részt! :-)
A 10es körzet kollekciója a kedvencem, de mindegyikből tudnék választani magamnak :-)

Megaera írta...

Nagyon tetszik az ötlet, de ahogy te is írtad, nem feltétlenül a termékek adják vissza a körzetek sajátosságait, hanem ahogy használták őket. Én amolyan kreatív sminkes dologként jobban el tudtam volna képzelni, de azért van néhány termék, amin megakadt a szemem, pl. a lakkok meseszépek :)

Kláresz írta...

Jaj nagyon jó a koncepció, néhány bőrt még biztosan lehúz más sminkmárka is a témáról. Én mindenesetre nem bánom, bár a kollekciók nem vettek le a lábamról. :)

Elíz írta...

PAncsi: elírhattam a top 3-as listámon valamit, mert a 10-es tényleg csodás!
Megaera: egyébként a 11-es körzetet annyira nem értem, hogy miért a virágokat hangsúlyozták ki, lehetett volna inkább a gyümölcsöket, mert ez így fura :D a lakkok meg hát igen, nálam is sokat nyomnak a latban :)

Nóra írta...

awww nagyon szuper *-*

Unknown írta...

Nekem 1,7,8,10 körzetek jönnek be a legjobban, bár a körítés tényleg sokat dob mindegyiken. A film meg nagyon várós. :)

Megjegyzés küldése