Glamour-napos szerzemények

Már hozzászoktam, hogy Glamour-napokon sose sikerül olyan dolgokat beszereznem, amik tényleg tetszenek, kellenének, így már nem is pörgök rá e shopping ünnepre, csupán a sminkes kuponok hoznak valamelyest lázba. Bár ezeket is egyre ésszerűbben használom fel, idén például csak három kupont váltottam be.
Szerettem volna bokacsizmát meg ballonkabátot, esetleg meleg pulcsikat, de vagy minden motoros vagy gagyi vagy túlárazott volt, esetleg még szúrt is. Nem volt könnyű eddig sem tökéletes darabokat találnom, de ez az idei felhozatal a legtöbb boltban most nem egy nagy szám szerintem. Vagy csak velem van a baj. :D Na de elég a rinyából, inkább megmutatom miket vettem!

Divat

Padlizsánlila pulcsi - H&M (1.500Ft)
Ez leárazott termék volt és vicces, de míg a Plázában 1.500Ft-ért lett az enyém, addig az Árkádban 4.000Ft-ért árulták ezeket a pulcsikat. Pedig végigvizslattam az enyémet és semmi baja nincs, tehát nem ezért volt lentebb árazva. Egy S-es jobb lett volna, de csak ez az egy árva M-es volt, így kicsit lazábban áll, de 1.500-ért bőven megérte. A színe nagyon tetszik és jó puha is. Az eredeti ára egyébként 5.990Ft volt.

Azték mintás felső - F&F (1.590Ft)
Instant love. Nincs több hozzáfűznivalóm. 

Petrol színű blúz - H&M (3.190Ft)
Imádom, gyönyörű ez a blúz szerintem, kicsit bánom, hogy nem vettem még egy színben legalább, bár az is igaz, hogy nem biztos, hogy volt ugyanilyen méretben a többiből, fehérből pl. tuti nem, mert azt szerettem volna alapból.

10-es zoknicsomag - C&A (1.590Ft)
Ennek nagyon megörültem, mert pont akartam zoknit venni és ennél jobb vételt nem igazán találhattam volna sehol! :) Ráadásul utolsó pakk volt ebből a színből és pont a megfelelő méretben. :)

Szépség

Nivea Pure&Natural kézkrém (475Ft)
Kellett már egy olyan kézkrém, amit magammal vihetek mindenhova, mivel ilyenkor napközben is kiszárad olykor a kezem, az 50%-os Nivea kuponnak pedig nem tudtam ellenállni.

 Maybelline Affinitone Mineral alapozó (1.350Ft)
Régebben már használtam ilyet és akkor bevált, ezért újabb esélyt adtam neki, lévén, hogy fogytán van a mostani Catrice alapozóm. Remélem nem változott - vagy maximum csak az előnyére!

Max Factor Glossfinity - 70 Cute Coral körömlakk (850Ft)
Tudom, nem is olyan régen írtam, hogy sok lakkom van és nem akarok venni többet egy darabig, de a Max Factornak szuperek a lakkjai, s a nagyméretű nagyon megéri féláron, így ez a szép árnyalat jött velem. :)

Maybelline Color Tattoo - Pink Gold szemhéjfesték (850Ft)
Szívem szerint az összeset megvettem volna, de maradtam az ésszerűség határain belül és csak ezt az egyet vettem meg. Sokat tanakodtam az arany és e között (igazából az összeset felkentem a kezemre és fél órán át bámultam a színeket, mire sikerült leszűkítenem a kört az említett kettőre), végül azért ez mellett döntöttem, mert szerintem jobban ki fogom tudni használni.

Essence - 23 My Little Dragon és 09 Be My Brightsmaid pigmentek (350Ft)
Ezek a kis aranyoskák akciósak voltak, így nem tudtam otthagyni őket.

Hát ennyi lenne az én Glamour-napos vásárlásom eredménye. Ti miket vettetek? Ezek közül mi tetszik legjobban Nektek?

17 megjegyzés:

Miss Sziszi írta...

Nagyon jó ruhákat vettél *-* Nem tudnék kedvencet választani, mind meseszép *-*
Én is pont ma raktam ki a Glamour-napi szerzeményeimet :D
http://azalanyblogja.blogspot.hu/2013/10/glamour-napi-amokfutas.html

Asuke írta...

Nekem a padlizsán lila pulcsi a kedvencem. Én is szegeden vásároltam az Árkádban meg az F&F-ben, de eszembe sem jutott, hogy kimenjek a plázába..nah majd legközelebb :)
Én ezeket vettem:
http://fashion-by-asu.blogspot.hu/2013/10/glamour-napok-szerzemenyei.html

Unknown írta...

Pont ugyanilyen véleményen vagyok, (épp ma írtam róla én is) szerintem is túlárazott vagy nagyon béna ruhákkal voltak/vannak teli az üzletek. Te is a szegedi Árkádban voltál ugye, akkor ugyanazt a felhozatalt láttuk?? :)
Az Orsayben bíztam, de most ott se fogott meg semmi. Ennek ellenére azért vásároltam két ruhát, de csak olyan üzletben volt ínyemre való ahová nem volt Glamour kupon :(

Franciska írta...

a pulcsi nagyon tetszik, meg a kék blúz, és a Color Tattoo is nagyon jó áron került hozzád :) bár igazából minden tetszik, amit vettél :)

PAncsi írta...

Úgy látszik a ruhavásárlás sokunknak mumus volt a Glamour napokon ...
A pink Color Tattoot biztos szeretni fogod, szerintem nagyon jó kis szín!
A AMx Factor körömlakkról lesz majd bejegyzés? Nagyon szép színe van az üvegben!
Én egy kicsit bánom, hogy ilyen körömlakkot nem vettem, mire kitaláltam, hogy legyen egy burgundi szín, már nem volt ...

Thimmyke írta...

Nagyon csini az az azték felső! :) Én is vettem 10-es zokni csomagot a C&A-ban. :D

Anna írta...

Az a blúz valami csoda! *.* A pulcsi is nagyon tetszik. :)
Vicces, mert én is ezt a két Essence pigmentet vettem meg! :D

Elíz írta...

Az A Lány: köszi, én is örülök nekik :) Megnéztem a Te zsákmányodat is, nem panaszkodhatsz ;)
Asuke: én már sokszor eljátszottam ezt, hogy inkább oda megyek ki, alig járnak oda páran és kb. ugyanaz a kínálat, mint az Árkádban :) Nézem a Tiédet is! :)
B Nixon: Bizony, ugyanazt! :) Ne is mondd, az Orsay nagyon tetszett régebben, de mostanában :\
FranCiiska: úgy érzem most sikerült csak jól kihasználható és szükséges darabokat vennem :)
PAncsi: többeknél látom ezt én is :\ Ebben nem is kételkedek, mert már most imádom, pedig még nem is próbáltam! :D Igen, lesz, megpróbálom mielőbb, bár annyi lakk gyűlt most fel, lehet átmegyek kicsit körmös blogba a közeljövőben :P Óhh én ezért szoktam péntek nyitásra menni, mert lefosztják hamar és nem nagyon töltik újra :S

Eleni írta...

Az azték mintás felső nagyon tetszik, meg a pulcsid is :)

Elíz írta...

Thimmyke: Nekem is nagyon bejön *.* A zokni lett a legjobb vételem kb., mert tényleg nagyon megérte ennyiért :D
Moon Angel: ugye? *.* És ha azt nézem, hogy milyen áron vannak máshol, akkor az eredeti, 3.990Ft sem túl sok érte! És úgy tetszik, hogy így fel lehet gombolni az ujját :) Egyértelmű, hogy ez a kettő pigment a legszebb és legjobban kihasználható a leárazottak közül, bár kicsit félek, hogy a Be My... nem lesz túl erős felkenve, na ki is próbálom a napokban!

Nóra írta...

ó az a kis MF lakk nagyon cukker... ;)

Elíz írta...

Azrail: :) Érdemes elmenni az F&F-be, ha nagyon tetszik, mert új kollekciós és 1.990Ft szerintem nem sok érte! :)
Nórika: hát csak becsusszant :$ :D de nem is olyan kicsi a maga 11ml-ével, remélem szuper lesz felkenve is a színe, mert akkor még jobban megérte megvennem :)

Dii írta...

A lakkra kíváncsi leszek ;) A pulcsi nagyon jól néz ki, én például most direkt eggyel nagyobbat vettem, és jobban tetszik ilyen lazán :) Egyébként én is jártam már úgy, hogy az egyik H&M-ben valami nagyon le volt akciózva, míg a másikban nem, pedig a leárazottból is ugyanúgy sok darab volt. Az a blúz pedig ohh, nagyon szépséges!

Gabica írta...

Oh az azték mintás felső nagyon tetszik, én miért nem láttam sehol :(

hkorinna írta...

A padlizsán pulcsi nagyon tetszik, szuper vétel volt, az M-es méret miatt pedig szerintem ne bánkódjál, egy szűk farmerrel/cicanadrággal szupercsini lesz! :))

Kláresz írta...

Az azték mintás felső valami isteni, a petrol blúz is nagyon tetszik. A kozmetikumok pedig egytől egyig szuperek.

Barby írta...

Nagyon jó dolgokat sikerült beszerezned, az az azték mintás felső nagyon tetszik, elfogadnám én is :D A Color Tattoo-nak én sem tudtam ellenállni, legszívesebben az összeset haza hoztam volna magammal, de végül én is egynek lettem boldog tulajdonosa :)

Megjegyzés küldése