Jöhet vagy mehet?

Eljött az újabb mini közvélemény-kutatás ideje! Ezúttal kicsit rendhagyóbb lesz - mindjárt meglátjátok, hogy is értem ezt! :)

Gumicsizma
A gumicsizma karrierje ismét felfelé ível mostanában, s mivel még bőven olyan az idő, hogy ilyeneket lehessen viselni, gondoltam megkérdezlek Titeket, hogy szeretitek-e vagy sem ezeket a lábbeliket.


Véleményem: Jöhet! Viszont nekem csakis a képen látható Hunter márka darabjai tetszenek, amik ugyebár maguk a nagybetűs gumicsizmák. A sima, hagyományosabb, rövidebb vagy mintás gumicsizmák, amiket bármilyen más boltban lehet kapni, bár elismerem cukik lehetnek, de nekem nem igazán jönnek be, legalábbis magamon nem. :)

Nailland
Hogy mire is gondolok itt? Nos, nyilván nem arra, hogy a Nailland jöhet-e vagy mehet, ugyanis egy valamirevaló bloggerina minimum elmorzsol egy könnycsepet, ahányszor szóba kerül a körömlakkok újdonsült hazai mennyországa. :D A kérdésem az, hogy melyik az a márka, amitől az első lakkot vennéd, mikor először ott jársz? Aki meg már vett, az írja a következő látogatásakor tervezettett. :)


Véleményem: A Nailland maga naná, hogy jöhet és a benne lévő összes márka is! Mivel megtudtam, hogy a Golden Rose-nak sok-sok különböző árnyalatú liquid sand lakkja van, így őt választanám most e pillanatban, de az A England nagyon szorosan ott van mögötte, amögött pedig az összes többi! :D

Nos, jöhetnek vagy mehetnek?

8 megjegyzés:

wonderful-fleur írta...

Úgy egybe vetve: nem csípem a gumicsizmákat, mert szerintem béna az orruk. Bár a képen látható daraboknak egész igényes a kivitelezése, de amit a kínaiban látok, amire még kis rózsaszín szőrmécskét is raknak, az maga a pokol... Szóval, ami egy gagyi utánzat, az nálam mehet a fenébe.. A képen látható, kis csattal díszített szerintem egész divatos, de én inkább maradok a hagyományos csizmáknál :)

Franciska írta...

Nekem eléggé bejönnek a gumicsizmák, de mindig volt valami jobb/szebb/fontosabb, amit helyette vettem, pedig praktikus dolognak tartom. A Naillanddel kapcsolatban pedig... Hát, ha majd egyszer megnyílik a webshop, fogalmam nem lesz, hogy majd mit is rendeljek, mert sajnos véges a keret :D

Anna írta...

Oh az a fukszia gumicsizma.... *.* Nailland közelébe meg ne engedjetek! :D

Gabica írta...

Gumicsizma nálam nem jöhet :D elképzelni sem tudnám magamon.
China Glaze <3 minden darabja jöhet!! :)

djkaty írta...

Hunter-csizma jöhet, Naillandéknél pedig China Glaze, őszi kollekció. Remélem, eljutok...

Réku írta...

Mindkettő jöhet :) Nálam a gumicsizma alapkellék esős napokon.

Nóra írta...

én tudod..nagy szerelemben vagyok a gumicsizmákkal, szóval jöhetnek mindig! :D

hkorinna írta...

Aww, a gumicsizma nálam nem is kérdés, szuperül kihasználható darab és a Hunter csizmák valóban álomszépek! *.*

Megjegyzés küldése