Lakk-stop helyett...

A blogolással együtt elkezdtem felhalmozni - számomra - jelentős mennyiségű lakkot, s mostanában már tudatosan igyekszem minél kevesebbet venni, hiszen ha felteszem a kérdést, hogy "El fogom én használni mindet valaha is az életben?" akkor arra a válaszom sajnos egy egyértelmű "Nem." lesz. Azért az megnyugtat, hogy másokhoz képest még szerénynek is mondható a készletem :D A lényeg, hogy hiába vásárolnám fel szívem szerint akár most rögtön a fél drogériás kínálatot, inkább minden lakk előtt átgondolom kétszer, hogy biztosan kell-e, nem csak a fiókban fog-e álldogálni a többi lakkocskámmal, amik közül ráadásul nem egyet még ki sem próbáltam. Tehát afféle lakk-stopot hirdettem magamnak, ami elég jól megy, ugyanis az elmúlt időszakban csak pár újabb lakk vándorolt hozzám - és azokat sem mind én vettem! :) Illetve kicsit megtévesztő a cím, mert 3 másik sminkterméket is beleszorítottam még ebbe a posztba, ugyanakkor a haul címet meg már túlzásnak éreztem volna. De lássuk is az új szerzeményeket!



OPI - When Monkeys Fly!
Ezt a szépséges OPI lakkot Petránál nyertem (mégegyszer köszönöm szépen!), ez a második OPI lakkom és csakúgy, mint az elsőt, ezt is imádom! Hamarosan jön is a bejegyzés róla!


Rimmel - Space Dust, 006 Moon Walking, 003 Aurora
Mivel beleszerelmesedtem a liquid sand textúrába, így amikor megtudtam, hogy 2 az 1-ért akció van az új Rimmel lakkokra,azonnal rohantam a Tesco-ba (nem mellesleg az akciós árral a legolcsóbb ls lakkok lettek a piacon). Azt sajnálom kicsit, hogy csak 2 szín kapható, mert a pink és az ezüstös is nagyon tetszik.


Catrice - 530 Up In The Air
A nagyméretű Cosmopolitan mellé járt ez a Catrice lakk. Eleinte a lilában gondolkoztam, de addig húztam, hogy nem találtam már, így a kék mellett tettem le a voksom. Nem bántam meg, mert időközben rájöttem, hogy van elég lilám. :)


Moyra - 501, 853
Az első lakkon még én is meglepődtem, hogy megvettem :D Ez a szarvasbőr effekt elcsábított és szó, mi szó, a színe is teljesen olyan, mint a szarvasé, kíváncsi leszek rá, milyen felkenve. Az biztos, hogy most ősszel bármikor jó választás ez a lakk. A másik pedig egy újabb szerelmem, amire azóta várok, hogy megosztottam facebook-on a hírt, miszerint a Moyra is piacra dobja a sand hatású lakkjait. Ez a kékes-zöldes darab élőben csodás és tisztára IsaDora Ocean Crush dupe-nak tűnik! Az arany és a pink is tetszik, de azokon még gondolkodok (főleg mert az IsaDora új arany ls lakkja gyönyörű).


Essence - Girls On Tour, 03 Hop On, Hop Off!
Szerintem teljes áron nem is vettem még trendkiadásból semmit, mivel teljes tálcák szoktak kikerülni leakciózva az új kiadás közeledtével. Így vettem meg ezt a vibráló, élénk pink lakkot is - csodás üvegben!


Max Factor - Wild Mega Volume szempillaspirál és Wild Shadow 25-Savage Rose szemhéjpúder
Ezt a két terméket a Max Factor facebook-os játékával nyertem, mondhatni vigaszdíj volt. Nagyon örülök nekik, különösen a szemhéjpúdernek, tökéletes őszre!


Rimmel - Salon Pro, 325-Hot Gossip és Essence - Stay With Me 01-Me&My Icecream szájfény
Ezeket a kis szépségeket Nóritól kaptam még szülinapomra (köszönöm mégegyszer :*), s azt hiszem ez a piros lakk végleg eltörölte a félelmeimet e szín viselésétől. Nagyon szép árnyalat és telis-tele van apró csillámokkal! A szájfény pedig imádnivalóan cuki!

Ti milyen lakkokat vettetek mostanában? Melyikre vagytok leginkább kíváncsiak?

13 megjegyzés:

PAncsi írta...

A Tescos akciót én is kihasználtam, a két Rimmel space dust az én kollekciómba is bekerült :-)
A Moyra sabd effect lakkra nagyon kíváncsi vagyok, nekem az arany tetszik nagyon, ha jó véleményeket látok róluk, tuti megrendelem :-)

Miss Sziszi írta...

Én abba az OPI fedőlakkba bele vagyok szerelmesedve *-* Ma néztem én is az Essence lakkokat, de mivel csak rosszat olvastam ezekről a lakkokról , ezért otthagytam őket :/
Én is pont ma írtam lakk HAUL-t :

http://azalanyblogja.blogspot.hu/2013/10/kormos-haul.html

Elíz írta...

Kihagyhatatlan akció volt :):)
Az igazat megvallva az aranyon meglepődtem élőben, olyan kis fakónak tűnt, persze lehet, hogy felkenve meg sokkal szebb. Mindenesetre ebben a darabban szerintem nem fogok csalódni, nem szabad, hogy csalódjak! :D Hamarosan jön is akkor a teszt majd róla!

Elíz írta...

A trendkiadásoknál bele szoktak húzni, de az tény, hogy az állandó lakkok sajnos elég gyengécskék :\ De egyébként ebből kiindulva veszek csak akciósan essence lakkot :D így 300Ft-ért akkorát csak nem csalódhatok :)
Mindjárt meg is nézem :)

Gabica írta...

Jajj minden nagyon tetszik, főleg a Moyra, Opi és Rimmel lakkok! :) Várom róluk a képeket és a beszámolókat!

Manna (mannakörmök) írta...

lakkokról alig várom a tesztet. :3

Ilus írta...

Az O.P.I.-t és a Rimmeleket most kérem :D Sose volt még Opi lakkom, mert horribilis összeg, amit kérnek érte, de ha egyszer nyerek a lottón :D Kíváncsian várom a teszteket :)

Elíz írta...

Hamarosan jönnek a posztok szépen sorban! :)

Elíz írta...

Én az elsőt is nyertem, ezt is :D Sajna nekem is drága az OPI, de pl. itt lesznek a Glamour-napok, ha minden igaz a 20%-os kupont OPI lakkra is be lehet majd váltani, plusz ha még van törzsvásárlói kártya, akkor még -5%, az már úgy nem is rossz szerintem! :) Egyszer(-egyszer) belefér, csak mondjuk cserébe le kell mondani egy darabig az olcsóbb lakkokról! :) Megéri, mert ez tényleg minőség a javából és sok a mennyisége is!

Névtelen írta...

Amazing nailpolish OPI :)

I follow you beautiful blog. I hope you will follow me back and I will wait for you in my blog www.gabusiek.blogspot.com

Ilus írta...

Sajnos most nem jött be a lottó, na majd jövőhéten :D Az a baj, hogy tuti nem adnék még 25%-al kevesebbet sem érte. Nekem az 1000 az, amit még talán, de csak talán kiadok egy lakkért. Fukar nőszemély lennék, átgondolom sok százszor mire szórom el azt a keveset, ami van :D Mázlista vagy, én is nyernék Opit :D

Elíz írta...

Gabusiek: Thank you! :) Your blog is also beautiful!
Iluss: Nyugi, én is így állok hozzá, ezért nincs is sok drága lakkom, csupán kettő olyat vettem, ami 1000-nél többe került, de azt is így, 25% kedvezménnyel :) Egyébként ha nem veszel mndjuk 3-4-5 olcsóbb, drogériás lakkot egy darabig, akkor máris meg lesz a pénz egy drága, igazán minőségi darabra :)

Thimmyke írta...

Mennyi szépség! <3 A három sand lakk nekem is megvan. :D Nálam bizony kemény lakkstop van most dec 31-ig. Be kell magamnak bizonyítani újra, hogy bírok lakkvásárlás nélkül létezni. :D Pedig amúgy én is végig szoktam gondolni, hogy tényleg kell-e nekem az adott lakk, de az esetek félében általában meggyőzöm magam róla, hogy kell. :D

Megjegyzés küldése