OPI - When Monkeys Fly! + manikűr

Bár újfent nevetségesen rövidek a körmeim és a formájuk is olyan fura így, ez sem állíthatott meg abban, hogy végre kipróbáljam a Petrától nyert OPI - When Monkeys Fly! lakkomat! 




15 ml tömény glitter - talán így lehetne a legjobban jellemezni. Az átlátszó alapban (ami egyébként kicsit füstösnek tűnik) rengeteg hatszögletű arany és holografikus glitter úszkál, megspékelve pici, kör alakú, szintén holografikus glitterekkel. Az én lakkomat kicsit megviselhette az utazás, ugyanis sok-sok glitter ráragadt az oldalára, így felkenéskor a nagyon tömény eredményhez többször kell halászni és kenni, de amúgy nekem pont megfelel így, mindenesetre majd a golyócskákkal szétzúzom a bliccelni próbáló glittereket. :) Tartósságáról nem nagyon tudok még nyilatkozni, de mióta felkentem nem mozdultak el és a nagyobb arany glitterek széle sem jött fel (érdekes, hogy a képeken néhol úgy látszik, mintha elállnának a szélek, pedig a valóságban tényleg nincs ilyen probléma :)). Mindenesetre ezeknél a glitteres fedőlakkoknak általában nem szokott gond lenni, OPI minőségnél pedig megkockáztatom, hogy még úgy se szokott. :)



Nem sokat gondolkoztam azon, hogy milyen szín kerüljön alá, ugyanis amikor kezembe vettem egyből az ugrott be, hogy csodásan mutatna egy sötétkék alapon. Így elővettem a gyönyörű Astor Fash'n Studio lakkomat (aminek egyébként nem tudom van-e egyáltalán száma, de szerintem már nem is lehet kapni) és fel is kentem egy rétegben, ami elégnek is bizonyult. Az már más kérdés, hogy másnapra a jobb kezemen már egy kis kopást észre lehet venni a körömvégeken..:) Ezután pedig jöhetett is rá az OPI!



Nekem nagyon tetszik a végeredmény! Ha valami különlegesebbre vágyunk, akkor ez a lakk tökéletes választás lehet, mert egy csapásra megváltoztatja a sima, unalmas lakkozást, mégis gyorsan megvagyunk vele és a száradási ideje is elhanyagolható.

Nektek hogy tetszik? Hétköznapra viselnétek?

8 megjegyzés:

PAncsi írta...

Olyan kis mókás ez a fedőlakk! :-)

Anna írta...

Oh de szép! *.*

Manna (mannakörmök) írta...

ohh de gyönyörű. *-*

Liza írta...

nagyon széép *.* díjat kaptál tőlem! :) http://lizalakkjai.blogger.hu/2013/09/28/liebster-blog-award-megint

Elíz írta...

:) Látom Nektek is tetszik!
Liza: Köszönöm szépen! :)

Timeinspo írta...

Szép, és tetszik is az üvegben, de valamiért nekem olyan nagy bumszlik azok a csillámok benne. :)

http://life-beauty-me.blogspot.com/

Nóra írta...

gyönyörűséges *-*

Petronella's írta...

Nagyon jól áll, tök jó ezzel a sötétkék alappal!

Megjegyzés küldése