Őszi inspiráció

Évszakonként egy-egy adagnyi inspirációs képet engedélyezek magamnak, s mivel számomra a mai nap, azaz október elseje hozta meg az igazi, hamisítatlan őszt, így összeszedegettem egy csokorra való képet, amiből szerintem csak úgy árad az őszi hangulat! Ezen a ködös, esős, hideg napon jobb kedvre is derítettek, megláttam bennük az ősz szép oldalát, remélem Nektek is tetszeni fognak!


forró kakaó/csoki bármikor jöhet ilyenkor # hangulatos, romantikus faházikó # egyszerű, de nagyszerű manikűr # alma # meleg pulóverek


gyönyörű őszi lakkok # a gyertya kötelező ilyenkor # száraz őszi napokon még belefér a balerina, hát még ha csillog is # őszi koszorú dekoráció # csodás szett őszre


nem tehetek róla, imádom # ki kell próbálni ezt a manit # haj # egy jó könyv kell a bekuckózós napokra # kardigán


meleg holmik minden mennyiségben # csillámos tökök, hát nem cukik?! # Yankee Candle, kell egy nekem is! # színek # tornacipő is belefér, és igen, ez is csillámos


gyönyörű # Starbucks # sütemények díszítéséhez cuki, ehető makkocskák # csodás paletták még csodásabb színekkel # outfit


hangulatos hálószoba # szépséges csizma # őszi esküvőre # sütinyalóka őszre # egyszerű, de hangulatos őszi dekoráció levelekből


csizma egy kötött ruhával # Maybelline Color Tattoo <3 # a pasztell is elfér az őszi szettekben # őszi muffin # nyamm

Ki szereti az őszt? Mit szerettek benne?

6 megjegyzés:

Réka írta...

Nem szeretem az őszt, mert hideg és esős, borongós. Viszont a képeid olyan hangulatosak, hogy már sokkal jobban érzem magam :) Azért persze van egy-két dolog, amit kedvelek ilyenkor: a sütőtököt, a gombaszedést az erdőben és a szőlőt :)

Anna írta...

Gyönyörű fotók! :) Lehetne gyakrabban is ilyen bejegyzés, olyan szép képeket hozol mindig! :P

Elíz írta...

:) Így van, én sem szeretem az általad felsorolt dolgok miatt, viszont itt ez a sok többi lehetőség, ami meg mégis szeretnivalóvá teszi :) Örülök, hogy tetszettek a képek és a Te kedvedet is kicsit jobbá tették! :)

Elíz írta...

Jajj köszönöm! :) Én meg a Te válogatásaidat szeretem! :) Akkor lehet majd a jövőben valamivel gyakrabban hozok ilyen jellegű posztokat! :)

djkaty írta...

Ó, a forró italokat most nagyon elfogadnám, és a szettek darabjait is :-)

Petronella's írta...

Ez nagyon hangulatosra sikerült, a kedvenceim a csillogós tökök :O ez zseniális!!

Megjegyzés küldése