Valami kék - manikűr a Moyra Sand Effect lakkjával

De hosszú lett a cím! :D A Moyra liquid sand lakkjaira azóta vágytam már, mióta csak megláttam, hogy ők is előrukkolnak ilyennel. Minden héten elmentem a Kincses Szigetbe (szinte szó szerint az is ez a bolt! :D) és végignéztem a Moyra állványokat, míg végül október elején végre megláttam a szépségeket. Bár képek alapján az aranyat tartottam a legesélyesebbnek, végül ezt a kékes-zöldes kis csodát vettem meg és nem bánom - meg amúgy is, szerintem hamarosan hozzám vándorol majd az az arany is! :D




A 12ml-es lakk 500-600Ft közötti összegbe kerül, ekkora mennyiségért ez egy nagyon jó ár. Vékony, hosszú ecsete van, nekem bejön, könnyű kezelni. Gyorsan száradt, talán a többi ls lakkomnál picit lassabban, de ez annak is betudható, hogy két réteg másik lakkra került fel, mindenesetre még így is gyorsnak mondható a száradása. Mivel mint említettem egy másik lakkra kentem fel, így a fedéséről nem tudok biztosat mondani, de megkockáztatom két rétegben bőven elég, de ha alákenünk egy másik lakkot alapnak, akkor már egy is elég lehet. 
A tartósságáról majd a későbbiekben beszámolok, ugyanis most egyrészt egyik körmömre sem magában került fel, másrészt jól megjártam. :D Ugyanis alap nélkül kentem fel a Catrice - Birds Flying High lakkját, amiről rögtön a felkenése után jutott eszembe, hogy alap nélkül nagyon befogja a körmöket, így miután befotóztam bizony lemostam a művet, pedig nekem nagyon bejött :( De sajnos muszáj volt, mert máskor baromi sokáig látszódott az elszíneződés és most is eléggé látszódik, pedig nem volt fent sokáig. Most hogy így belegondolok szerintem fel is kenem magában a Moyrát, legalább tesztelhetem és elfedi a kék körmöket! :D Nektek viszont mutatom a manikűrt, a háromszögek díszítőszalaggal készültek.




Nagyon megérik ezek a Moyra lakkok, jó minőség kedvező áron. Aki szintén szerelmes ebbe a textúrába, de nincs pénze IsaDora árú darabokra, annak meg pláne megéri ilyeneket beszerezni! Ráadásul ez a darab például az Ocean Crush dupe-ja is lehetne. :)

Hogy tetszik Nektek ez a lakk? És a manikűr? Ki szerzett még be Moyra sand lakkokat?

14 megjegyzés:

Anna írta...

Uhhhh ez valami csodás! *.*

glitterfingersss írta...

Nagyon jó lett! :)

Unknown írta...

nagyon szép lett *.*

ha gondolod nézz be hozzám, nyereményjáték van:
http://beusmink.blogspot.hu/2013/11/nyeremenyjatek.html

Dóri RFB írta...

csodaszép lett! :) a díszítőszalagot hol szoktad beszerezni?

Megaera írta...

Wow, ez gyönyörű lett!

Elíz írta...

Köszönöm lányok és örülök, hogy tetszik! Csak ajánlani tudom ezt a cuki kis lakkot! :)
beu smile: köszi, benézek majd! :)
csillagbogyo: ebay-ről rendeltem vagy 1 éve már, 10 vagy 12 darab volt egy csomagban, mind különböző színű és volt kb. 200Ft :D onnan szerintem most is lehet ennyiért rendelni :)

Gabica írta...

Ohh de jó lett ez a manikűr, nagyon tetszik! :)

Dii írta...

*-* wow *-*

mrs__kovacs írta...

Imádom! :]

Nóra írta...

awww de szép *-*

pampuska írta...

Nagyon jó lett!!!!! :)

Manna (mannakörmök) írta...

nagyon cuki ez a mani. :)

M. írta...

Uuuu de gyönyörű!!!!

Thimmyke írta...

Nagyon jó lett! Imádom az ilyen egyszerű és mutatós manikat! :3

Megjegyzés küldése