Az én ADEN történetem (és eredményhirdetés)

Az ADEN facebook-os oldalán még április elején játékot hirdetett, melyre egy vicces/romantikus/vadító/cikis történetet kellett beküldeni, s így lehetett nyerni egy mini körömlakk szettet. Mivel nagyon szerettem volna egy ilyet nyerni és mivel írni is szeretek, beküldtem az egyik vicces sztorimat ("Az én ADEN történetem" címmel :)), továbbá arra is gondoltam, hogy valószínűleg egy ilyen játékon kevesebben vesznek részt, mint mondjuk a "tojásvadászatoson" (ez is akkoriban zajlott, annyi volt a lényeg, hogy el kellett küldeni e-mailben hány db körömlakk van elrejtve a képen). Április 23-án kiderült, hogy jól tettem, hogy szántam rá egy negyed órát, ugyanis az egyik szerencsés nyertes lettem. Mivel a szett mellé egy kép is járt, amin a történetet elevenítik fel, ezért kellett magamról küldeni képet, hogy hitelesen tudjanak a rajzon megjeleníteni. Nem röstellem bevallani, hogy csak a körömlakkok érdekeltek igazándiból. :P Mindenesetre 24-én már el is küldtem a képeket facebook-on, 25-én pedig levélben is. Itt kezdődött a hónapokig tartó türelem játszma. 
Én úgy voltam vele, hogy örülök, hogy nyertem, behúzom fülem-farkam, hiszen ők azok, akik ingyen adnak majd nekem dolgokat. Így nem is írtam nekik, csak vártam, majd május 30-án kaptam egy levelet facbook-on, miszerint a türelmemet kérik. Amikor azonban eltelt újabb egy hónap, akkor már írtam nekik egy kedves, érdeklődő levelet. Semmi válasz. Így ment ez még pár hónapon keresztül, a facebook-on kiposztolt bejegyzéseikhez is írtam néhányhoz, amiben érdeklődtem, ill. jeleztem, hogy küldtem levelet. Tudom, biztosan van olyan, aki most azt gondolja, minek törtem magam, hiszen csak egy mini körömlakk szettről van szó, de azon túl, hogy igenis sajnáltam, hogy nem kaptam meg, még ha csak egy ilyen kis dologról van is szó, sokkal jobban zavart az, hogy semmilyen választ nem kaptam egyetlen levelemre sem! Miközben egyértelmű volt, hogy olvassák mindet, mivel zajlott az említett lakk kereső játék, amire a választ arra a címre kellett beküldeni, ahova én is írtam, és hirdettek is eredményt, ergo csak nézték a fiókjukat, valamint facebook-on is posztoltak. Tehát számomra ez már arról szólt, hogy igenis kiállok magamért - ami egyébként szerintem nagyon fontos és előnyös tulajdonság tud lenni az életben.
Végül november elején megnyílt az ADEN webshop és a facebook-os oldalon is változásokat lehetett észrevenni. Mivel a webshop indulásával nyilván sokan írtak az ott megadott címre, úgy voltam vele, hogy írok oda is, azt csak muszáj lesz elolvasniuk. Még aznap kaptam egy választ, melyben elnézésemet kérték és megírták, hogy eddig egy ügynökséggel dolgoztak együtt, ők intézték a játékokat, de ez az együttműködés már megszűnt. Kérték, hogy írjam meg pontosan a nyeremény tárgyát és természetesen küldeni fogják. Köszönöm! Erre vártam! Félreértés ne essék, nem a nyereményre (kicsit már lemondtam róla, de azért a szívem mélyén reménykedtem), hanem a válaszra! És megkaptam, gyorsan, kedvesen, pozitívan - én ezt várom el egy akármilyen márkától, szolgáltatótól, akitől alapesetben az ember vásárol valamit, akinek adjuk a pénzünket, de ugyanezeket szerintem akkor is elvárhatjuk, ha nyerünk valamit, hiszen a játék feltétele általában az oldal lájkolása, majd a poszt lájkolása, megosztása, egyszóval promotáljuk a márkát, hiszen minden ismerősünk látni fogja, amivel mi nagy szívességet teszünk az adott márkának.
Ráadásul felajánlották kompenzálásként, hogy válasszak két terméket a webshop kínálatából. Tehát sikerült egy nagyon nagyot pozitívan csalódnom, a kapcsolattartó még telefonon is keresett, többször is. Egyedül a pici negatívumot az jelentette, mikor megint várnom kellett, mivel nem hozzám, hanem egy ADEN termékeket árusító boltba küldték a csomagomat, viszont oda csak akkor került, mikor végre rendeltek új termékeket, ami csak a múlt héten következett be. Illetve mivel most sok blogger kapott tőlük karácsonyi csomagot, így gondolom ez miatt, valamint gondolom a karácsonyi őrület miatt, nem is kaptam róla információt, csak Nóri barátném hívott egyik nap, hogy ugorjak át egy kis meglepetésért, s mint kiderült ő átvette a csomagomat, mikor a saját karácsonyi csomagjáért ment el - mivel neki is oda érkezett meg. (Mégegyszer köszönöm! :*)  De igazából ez már csak ilyen apró dolog, ami istenigazából nem is zavar, hiszen a lényeg, hogy végre megkaptam a szépségeimet! 
A történet tehát végül happy end lett, már csak mosolygok rajta. Valamint a pozitív tapasztalataim alapján bátran merem ajánlani Nektek, hogy nézzetek szét a webshop-ban, rendeljetek és ha bármi kérdésetek van, írjatok nekik, mivel nagyon gyorsan és kedvesen válaszolnak! Viszont vigyázat, a webshop veszélyes terület, főleg a megújult külsejű lakkok részlege. :P
A csomagom a képen látható termékeket rejtette magában, a héten hozok róla külön posztot, valamint tesztek is érkeznek majd!

Nektek volt már hasonló negatív tapasztalatotok valamilyen márkával? Ti kiálltok magatokért hasonló helyzetekben?

Most pedig jöjjön az adventi játék eredményhirdetése! :) 41-en jelentkeztetek az Essence lakkért, már összesítettem is a jelentkezéseket, de csak ezekben a pillanatokban fogok sorsolni! :) Kezdem is, a random.org hű társam ebben:
A 7-es számhoz pedig a következő név tartozik:


bokorbogi93!

Gratulálok! Kérlek jelentkezz a divatesatobbi@freemail.hu címen! A nyereményed nem csak az Essence lakk, hanem jár mellé még egy szintén Essence szempillaspirál és egy Max Factor duo szemhéjpúder is! (ITT láthatod együtt a nyereményeidet!)

10 megjegyzés:

bokorbogi93 írta...

El sem hiszem! Köszönöm! :) Megy az e-mail :D

PAncsi írta...

Hű, micsoda kálvária! Azt hiszem én feladtam volna néhány hónap után...
Ezek szerint a webshopból úgy lehet rendelni, hogy egy üzletbe szállítják le a csomagot és ott tudom átvenni a csomagot? És akkor valószínűleg ingyenes a szállítás? Még nem rendeltem az Aden webshopból, de múlt héten végignéztem a netes katalógust és megfogott néhány termék :D

Unknown írta...

Oh majdnem én :( :D Gratulálok Boginak :)

Elíz írta...

PAncsi: hááát az egy jó kérdés, hogy sima rendelésnél is lenne-e ilyen opció, bár akár még el is tudnám képzelni, elvégre a boltnak úgy is kell küldeni és a vevő "járna pórul" a több várakozási idővel, ugyanakkor ha meg mindenki így akarna rendelni, az gondolom nem érné meg nekik, szóval nem tudom :)

Unknown írta...

Pedig közel voltam hozzá... :( Sebaj, gratulálok a nyertesnek! :) Előtted meg le a kalappal, én föladtam volna az egész procedúrát, de a termékek képeit nézve megérte. :)

mrs__kovacs írta...

Na, annak azért örülök, hogy legalább jó véget ért a dolog :]

Nóra írta...

halleluja :) :*

Unknown írta...

Gratulálok a nyertesnek:) Neked pedig ahhoz,hogy kitartással sikerült megkaparintanod a nyereményed:D

Dii írta...

Örülök, hogy végre tisztázódott ez a dolog :3

Unknown írta...

gratulálok!:))

Megjegyzés küldése