Vasárnapi Vágyakozás #3

Melyik nő nem vágyik egy profi ecsetkészletre? Van itt ilyen? :D Szerintem nincs, ha pedig mégis lenne, akkor garantálom, hogy mindjárt meggondolja magát, ha meglátja vágyaim legújabb tárgyát, ami tehát ezúttal egy szépséges ecsetkészlet! Ha már lúd, legyen kövér alapon egy Sigma készletet választottam, amivel én már boldog lennék életem végéig, de nyilván erre még várnom kell egy darabig (lévén, hogy 155 dollárt kóstál e készlet :D), addig viszont jók lesznek nekem a kis mezei drogériás ecseteim és társai. :) Ez az ecsetkészlet egyébként tökéletes lenne, hiszen minőségi, szép a színe és a csomagolása - ami tartó is egyben - illetve tartalmazza az összes olyan ecsetet, amire csak szükségünk lehet egy szép smink elkészítéséhez.


Na, ki sóhajtott fel? :D Ti milyen ecseteket használtok?

7 megjegyzés:

Ilus írta...

Én rögtön :D Most nagyon ráálltam erre a témára, viszont tanácstalan vagyok, hogy milyen márkájút, hány darabost szerezzek be. Kéne körmökhöz való is, de egyszerre mindent nem lehet, és magam sem tudom melyiket akarom jobban :D Egyenlőre fültisztító pálcikával satírozom a szemeim :D

djkaty írta...

Én felsóhajtottam, de nekem csak ezzel a fémrésszel tetszenek, és a webhelyükön már sima ezüsttel van fent. Azt hiszem, egyszer lesz vagy egy ilyenem, vagy egy türkiz... Vagy esetleg egy lila...

Anna írta...

Ójajjj! :D Nekem is régi vágyam egy ilyen készlet. :)

bokorbogi93 írta...

Álmodozni mindig ér ! :)

Unknown írta...

Vágyakoztam én is sokáig, mindenképp sigmát szerettem volna, aztán arra jutottam, hogy valószínűleg sosem lesz annyi pénzem egyszerre, hogy jószívvel erre költsem, úgyhogy apránkènt szerzem be a nekem kellő darabokat :) mindig csak 1-2 ecset, igaz azok a hagyományos "fekete dizájnúak", nem ezek a rózsaszínek. Már egész szép kis kollekció gyűlt össze :)

Elíz írta...

Iluss: Körmökhöz bőven elég e-bay-ről beszerezni, olcsón kaphatsz annyit, amennyit nem is fogsz használni soha! :D Sminkecseteknél pedig ha van rá kereted, akkor a Sigmával csak jól járhatsz, viszont ha olcsóbbat keresnél elsősorban akkor az E.L.F. ecsetei között érdemes szétnézni, nagyon sok jót olvastam róluk! A szállítás lehet húzós, esetleg állj össze valakivel, én is lehet keresek majd egy szegedi személyt, aki rendelne tőlük, mert nagyon szeretnék 1-2 ecsetet :) Érdemes végiggondolni, hogy mihez is kell pontosan és melyik a fontosabb, de az alap készlet, ami jó ha megvan az az alapozó-, korrektor-, púder-, pirosítóecset, valamint a szemre egy nagyobb és egy kisebb fejű, ha ezek megvannak, akkor utána lehet még tovább gondolkodni :)
Katy: Ez teljesen elkerülte a figyelmemet, így most kicsit le lettem sújtva, de azért egyefene, úgy is jöhetnének! :D
Szilvi Varga: Ez is egy jó megoldás lehet, bár én személy szerint így szeretnék egy teljes szettet, egyszerűen így lenne teljes nekem az élmény :$

Ilus írta...

Sosem rendeltem még E-bay-ről, és nem is nagyon tervezem, mivel valami oknál fogva óvakodom tőle :( Szívesebben rendelek magyar oldalakról (igaz sokkal drágábban adják, de ha kitartóan keresem, mindig megtalálom a nekem megfelelő ajánlatot) :D

Szerintem megvizsgálom az E.L.F termékeit, és inkább összeállok valakivel :D

Köszönöm a tanácsot! :D A Sigma-t meg nem az én pénztárcámnak találták ki :D :D :D Ahhoz kéne egy nagyobb lottónyeremény, ami nem igazán akar jönni :D

Megjegyzés küldése