Inspiration #1

Mikor inspirációs posztokkal jelentkeztem, mindig azt vettem észre, hogy szeretitek az ilyen jellegű bejegyzéseket. Ezért úgy döntöttem, hogy mostantól nem csak évszakonként, hanem sűrűbben jelentkezek majd ilyen képválogatásokkal! 
Imádom nézegetni a szép, hangulatos képeket, másoknál is kedvelni szoktam az ilyen jellegű posztokat, és remélem, hogy Ti is örültök, hogy ezentúl sűrűbben láthattok majd ilyet nálam is!

1. Fashion
Tökéletes outfit az olyan napokra, mint amilyen a mai is volt.


2. Beauty
Lenyűgöző ez a smink!


3. Sweet Home
Mindig is szerettem volna egy kis olvasókuckót - ez itt tökéletes!


4. Cute
Cukorfalat szibériai kiscicák *.*


5. DIY
Még mindig imádom a színátmenetet, ez a léces megoldás pedig ötletes, egyszerű és szép!


6. I Love...
...glitters! És cipők! És Jimmy Choo!


7. Hot
A Glee-ből és az Awkward-ból lehet ismerős Nolan Gerard Funk. 


8. Nails
Annyira tetszik ez a matricás mani!


9. Yummy
Nyamnyamnyam!


+1 Laugh
:D


Tetszett ez a poszt? Melyik a kedvenc képetek?

4 megjegyzés:

pampuska írta...

Imádom, hogy magyarul írtad azt, hogy nyamnyamnyam!!!!! :)
Jó képek, a zsiráfos maniért én is odáig vagyok és a smink is csodás!!!!

Gabica írta...

Oh az a manikűr: imádom a zsiráfokat és azték mintát is, szóval nagyon nagyon el lett találva :D
Az outfit is bejön :)

Anna írta...

Oh jajjj Nutella! :D A cicusok nagyon cukik, a Jimmy-től meg meghaltam, olyan szép. :)

Oszlánszki Marcsi írta...

1, 6 és a +1 kép tetszett. :)

Megjegyzés küldése