Szett a Golden Globe-gálára

Holnap kerül megrendezésre a 71. Golden Globe-gála, ahova sajnos nem vagyok hivatalos, de eljátszottam azzal a gondolattal, hogy mi lenne, ha én is hollywood-i színésznő lennék és esélyes lennék valamelyik díjra!
Az ötlet onnan jött, hogy mindenképpen szerettem volna egy olyan posztot írni, ami a Golden Globe-hoz kapcsolódik - hiszen a divat szempontjából nem elhanyagolandó ez az esemény - viszont ezúttal sem akartam arról írni, hogy ki mit visel, mivel ezt megteszi majd sok másik oldal helyettem is. S így ezzel a poszttal végre alkalmam lesz arra, hogy olyan szettet oszthassak meg a blogon, amiben csodásabbnál-csodásabb designer darabok szerepelnek - melyek ugyanakkor meglehetősen drágák is, így máskor nem lenne túl sok értelme ilyen szetteket bemutatnom a blogon, hiszen többségünk aligha tudná beszerezni az egyes darabokat, melyek megtetszenek belőle, s így tehát csak a szívünket fájdítanánk velük..:) 
Mikor arra gondoltam, hogy milyen ruhában debütálnék a vörös szőnyegen, nem volt kérdés, hogy az biztosan egy Elie Saab ruha lenne. A legutóbbi kollekciójából egyből be is ugrott egy darab, ami már akkor a kedvencem lett, mikor élő stream-en néztem a bemutatót. A ruha színét elég nehéz behatárolni, valahol a halvány lila, rózsaszín és szürke között van (sajnos nem fotózták le újra a ruhát, csak a kifutós képek vannak fent mindenhol). A felső része merésznek is mondható, de szerintem abszolút az ízlésesség határán belül van még ez a dekoltázs (főleg kisebb mellek esetén, tehát ez nálam nem okozna gondot :D). A tervezőre oly jellemző csillogó kövek használata itt sem maradt el, ezért is tetszett meg annyira ez a ruha: míg alul egyszerű, addig felül különleges (ITT megnézhetitek a hátulját).


Szeretem a harmóniát, így mikor cipőt keresgéltem a ruhához, Louboutin és Zanotti után Jimmy Choo-nál nézelődve azonnal megakadt a szemem ezen a cipőn, mely tökéletesen passzol a ruha felsőrészéhez, így tehát rövid úton ez lett a befutó nálam. A cipő után a táskán volt a sor, mely azonban kevésbé szokott szerepet kapni, hiszen a színésznők előszeretettel passzolják le pózoláskor a partnerüknek. Végül sok-sok darab megtekintése után, szinte már feladva a reményt, szétnéztem Jimmy-nél táskafronton is, és tessék, találtam egy olyat, ami szintén tökéletesen passzol a felsőrészhez. Bár kicsit elbizonytalanodtam, hogy sok lesz már a jóból, végül győzött az, hogy a cipő úgyis kevésbé látszana a hosszú ruha miatt, a táskát meg odaadnám a partneremnek fotózáskor, így maradt az egymáshoz passzoló trió. És amúgy is imádom ezeket a csillogó darabokat. (Ki nem?! :))


Végül az ékszerek voltak már csak hátra és itt jött csak igazán a baj. Egyrészt ezeket sokkal nehezebb találni, mint a ruhákat, cipőket, táskákat, másrészt olyat akartam, ami finom és nem túl feltűnő. Egyébként is ezek a darabok állnak hozzám a legközelebb és a ruha-cipő-táska hármasa sem kívánt már hangsúlyos vagy bonyolult ékszert kiegészítésként. Így végül, nagy nehezen, egy egymáshoz illő fülbevalót és gyűrűt választottam, amik színeikben a ruhát idézik.

Carat, Swarovski

Ehhez a szetthez egy lágy, természetes sminket választanék, némi finom csillogással. A hajam egy laza kontyba lenne feltűzve. A körmeimet csak egy nude lakkal festeném ki és Elie Saab parfümével fújnám be magam.



Ez lenne tehát az én szettem a Golden Globe-díjátadóra, az árakat inkább nem írtam oda az egyes darabok mellé, mert még szívbajt kapna itt nekem valaki. :D

Hogy tetszik Nektek? Ti milyen ruhát választanátok?

4 megjegyzés:

Anna írta...

Ez a ruha egy álom! *.*

Nóra írta...

nagyon jó ötlet volt ez a bejegyzés! :) csodaszép lennél ;)

Elíz írta...

Köszönöm Nórikám, aranyos vagy! ^^

Thimmyke írta...

Nagyon csini szettet hoztál össze. :3

Megjegyzés küldése