Kis dolgok - nagy örömök

Mostantól időnként heti örömadag posztokkal fogok jelentkezni, melyekben olyan dolgokat mutatok majd meg Nektek, amik örömet szereztek nekem a héten! Bár ez a mostani afféle mini haul poszt lett, de lehet, hogy a jövőben némelyik ilyen bejegyzés személyesebb hangvételűbb lesz majd - de addig is most nézzük azokat a kis szerzeményeket, melyek mosolyt csaltak a héten az arcomra!


Ezt az F&F cipellőt vétek lett volna otthagyni 1.770Ft-ért (eredeti ára 5.900Ft volt)! Érdekes, hogy teljes áron nem láttam soha a polcokon és hogy csak most, a leárazások utolsó pillanataiban került ki, nem értem én ezt, de hát mindegy is, a lényeg, hogy én jól jártam. :) És ezzel a szerzeményemmel ismét bebizonyosodott az, hogy akkor találok szuper dolgokat, mikor nem terveztem előtte az adott boltba történő betérést.


Igen, ez egy fehér Snow Dust lakk! *.* Drága barátnőmtől, Nóritól kaptam meg és ezúton is nagyon-nagyon köszönöm! <3 Miután hétfőn azt hittem, hogy újabb szállítmányok érkeztek a Rossmann-okba (mivel az ittenibe kikerült 2-2 ezüst és arany) újra feléledt benne a remény, így aztán még jobban fájt az újbóli csalódás, miután végiglátogatva a többi Rossmann-t egyben sem volt egy darab sem, nem hogy fehér. De ez már egy csak távoli rossz emlék, hiszen itt csücsül a szekrényemen a kis aranyos! :)



A L'Occitane fb oldalán lehetett szerezni egy kuponkódot, amiért cserébe bármilyen összegű vásárlás mellé járt egy kis neszeszer, benne 3 minikézkrémmel. Még sose vásároltam náluk, de most úgy gondoltam, itt a remek alkalom, hiszen így ki tudom próbálni egyszerre 4 terméküket is. Nem akartam olyasmire költeni, ami most van itthon (tusfürdő, testápoló, sampon, hajápoló), tehát igyekeztem olyasvalamit keresni, amire szükségem van, ez pedig egy gyors átgondolás után a bőrradír lett. Mivel mint említettem már, még nem próbáltam tőlük semmit, így elsőre nem akartam kockáztatni egy nagy kiszerelésű és ezzel együtt drága termékkel, ezért külön örültem, mikor rátaláltam szerintem a legolcsóbbik termékükre, erre a mandulás szappanra. Még 15% kedvezmény is járt, így 670Ft-ért cserébe kaptam egy szappant és 1.990Ft-nyi kézkrémet! :) Kaptam továbbá egy kártyát, melyet beválthatok egy 6.590Ft értékű ajándékcsomagra, ha legalább ugyanennyiért vásárolok, szóval nem kizárt, hogy hamarosan lesz egy újabb köröm náluk. :)


Se az Essence, se a Catrice leárazás nem hozott lázba, viszont amikor megtudtam, hogy lentebb árazták a Catrice termékek egy részét, úgy döntöttem, újra megnézek közelebbről néhány terméket, egészen pontosan a lakkokat és a rúzsokat. Hamar leszűkült a kör a rúzsokra, majd pedig még hamarabb egyetlen árnyalatra. Tudom, hogy legutóbb is egy pinket sikerült beszereznem, de hát már az is haladás, hogy ilyen rövid időn belül kettő darabbal is nőtt a rúzsállományom! :D 349Ft-ért nagyon megérik a Catrice rúzsok, szóval siessetek, hátha találtok még valahol belőlük!

Nektek okozott örömöt hasonló dolog a héten? 

7 megjegyzés:

Asuke írta...

Uhh, ezt a bőrradírt nem is láttam a L'Occitane-ban, pedig engem is érdekelt volna, így én egy levendulás kézfertőtlenítőt vettem.

Unknown írta...

Sok jót hallani a Catrice rúzsokról, de 699ft-ért én is drágának találtam (biztos azért mert még nem próbáltam őket) Szemeztem sötétebb és egy nagyon élénk fukszia árnyalattal is, majdnem el is hoztam de aztán mégse. Bánom is, ha még meglesz tuti megveszem... :)

Andus írta...

Én is kiváltottam a L'occitaine kézkrémeket, annyira vásárló barát volt ez az akciójuk, még több ilyesmi kellene, sok más ilyen céghez is! :)

Nóra írta...

minden szuper! :) és használd egészséggel a lakkocskát :*

Unknown írta...

szuper kis dolgok:) x
Bianka
http://ruhamania.blogspot.hu/

mrs__kovacs írta...

Az a szandi nagyon bejön :]

Thimmyke írta...

Az a cipő nagyon csini, és a színe!

Megjegyzés küldése