Manikűr ¤ homok, glitter és minden mi jó

Mostanában többnyire csupaszok voltak a körmeim, valahogy mindig akadt egy ok, ami miatt végül nem lakkoztam - már ha egyáltalán felötlött bennem ez a gondolat. A legfőbb persze az volt, hogy nagyon szeretnék már kreatívabb, érdekesebb körmöket alkotni, de mivel letört az egyik körmöm, így hozzá kellett vágnom a többit is, így most nagyon rövidek. S bár rövid körmökön is lehet ügyeskedni, de az enyémek annyira lehetetlenül picik és furcsa formájúak ezen állapotukban, hogy még annak a kevés lehetséges technikának a száma is leredukálódik, ami szóba jöhetne - ez pedig végleg el tudta venni a maradék kedvemet is.
A héten viszont már elvonási tüneteim kezdtek lenni, így fogtam magam és nekiálltam a lakkozásnak. Nos, az eredmény sajnos nem éppen olyan lett, mint amilyet eredetileg szerettem volna, de azért gondoltam megmutatom Nektek, úgyis régen volt már manikűr a blogon!

Abban voltam a legbiztosabb, hogy a Rimmel Aurora nevű kis csodáját mindenképpen szeretném használni, így először is ezt felkentem 2 rétegben a kisujjamra, majd elkezdtem keresgélni további lakkok után. Mivel az Aurora tömve van ezüst csillámokkal, s mivel a kezembe került a Lovely ezüst Snow Dust lakkja, így hamar megbeszéltem magammal, hogy unalmas leszek és két homoklakkból készítek manikűrt. Igen ám, de a legdundibb lakkosüvegem magára vonta a figyelmemet, s ez pedig a Catrice Kitch Me If You Can lakkja volt, ami történetesen jól mutatott az Aurora mellett, mikor odabiggyesztettem melléje. Így jött az ötlet, hogy akkor két körmöm kapjon szürke alapot, majd rá jó sok rózsaszín és ezüst glittert. A maradék két körmöm közül az egyik szintén 2 réteg Aurora-t kapott (mint a kisujjam), a hüvelykujjamra pedig 2 réteg Lovely került.



Őszintén szólva még vacillálok azon, hogy tetszik-e vagy sem. :D A színekkel alapvetően nincs bajom, szerintem passzolnak egymáshoz (azt viszont nagyon sajnálom, hogy képeken ennyire nem jön át az Aurora színe, szerintem nagyon különleges lakk a maga nude-os, dusty rose-os, mindig változó színével!), viszont lehet, hogy nem kellett volna két homoklakkot is belekevernem, hanem elég lett volna egy is? Így utólag rájöttem, hogy kicsit olyan voltam, mint a professzor a Pindúr Pandúrok-ból, ezért is lett ez a bejegyzés címe. :D



Használt lakkok:
Essence Colour&Go - 56 Got A Secret
Lovely Snow Dust - Nr 3
Essence Studio Nails - Better Than Gel Nails Top Sealer
Hogy tetszik Nektek? Ki milyen lakkot/manikűrt visel most?

3 megjegyzés:

M. írta...

Nagyon szép, leginkább a glitteres körmök. :)

pampuska írta...

Tetszenek a színek és jó a glitter/homok páros! :)

Unknown írta...

nagyon csini ^^

Megjegyzés küldése