Egészítsd ki! - Üde, tavaszi szett

Ha a különböző divatmárkák kínálatának nézegetése közben megtetszik egy ruhadarab vagy kiegészítő, akkor rögtön elkezd pörögni az agyam: egyből azon kezdek el gondolkodni, hogy mivel mutatna jól, milyen stílusú szettekben lehetne viselni, jól lehet-e kombinálni vagy bár szép darab, de felejtős, mert úgyse tudnám kihasználni. A blogra is nagyon szeretek különféle stílusú szetteket kreálni, de elég ritkán van ilyen bejegyzés és azokban is általában egyszerre többet mutatok be. Így jött az ötlet, hogy akkor legyen egy olyan sorozat, melyben mindig csak 1-1 szettet mutatok meg Nektek!
Azonban nem áll meg ennyinél a történet, mert ez eddig így nem túl tartalmas, ezért úgy terveztem, hogy kicsit jobban bevonlak Titeket, és szeretném, ha ezek interaktív bejegyzések lennének. Arra gondolok itt egészen pontosan, hogy szívesen olvasnám, Ti milyen frizurát, sminket és körmöket képzelnétek el az adott szetthez! :) De akár további ruhadarabokkal is "kiegészíthetitek" az outfitet! Remélem lesznek, akiknek ez tetszeni fog és szívesen vesznek majd részt benne! :)
Természetesen ezúttal is az itthon elérhető boltok kínálataiból válogattam össze a darabokat, így ha megtetszene valamelyik, akkor akár be is tudjátok majd szerezni. :)
Az első szettet természetesen a napsütéses tavaszi időjárás ihlette - mi más?! :) Kényelmes és romantikus, ideális választás szaladgálós napokra, de randira vagy barátokkal való találkozáshoz is magunkra ölthetjük ezt az összeállítást! Hozzám ezek a színek közel állnak, ugyanakkor a fehér nadrág tudom, hogy mumus lehet sokaknak. Ha így lenne, akkor szerencsére könnyen "kicserélhetjük" a színeket a felsőn és a nadrágon, mivel mindkét darabból az ellenkező színűt lehet kapni ugyanazoktól a márkáktól (tehát a felsőből fehéret szintén az F&F-nél, a nadrágból babakéket szintén az H&M-nél találhatunk)!


Ehhez a szetthez én egy szinte teljesen natúr sminket viselnék, csupán a szememre csempésznék egy minimális kis csillogást. A hajamat lazán, hullámosan hagynám, esetleg így, hullámosan kötném össze lófarokba. A körmeimre pedig nude lakkot kennék, de a gyűrűsujjamon szintén csillogás köszönne vissza: mondjuk a Lovely fehér Snow Dust lakkját kenném rá 1-2 rétegben a nude alap fölé.

Hogy tetszik Nektek ez az összeállítás? Ti milyen frizurát/sminket/manikűrt választanátok e szett mellé?

3 megjegyzés:

Asuke írta...

A táska és a cipő nagyon tetszik. Én is valami natúr sminket tudok elképzelni, konytban lévő hajjal.

PAncsi írta...

Nekem a nadrág a kedvencem, nagyon tetszik!
Ehhez a szetthez én inkább kiengedném a hajam, viszont én is natúr, pasztelles sminkkel kombinálnám :)

Névtelen írta...

Nekem a kedvencem a felső. Abszolute sbeleszerettem.

Megjegyzés küldése