Inspiration #4

Egy hónap első napja azt hiszem pont megfelelő egy inspirációs poszt számára! Nem is szaporítanám tovább a szót, hanem inkább in medias res mutatom a képeket! 

1. Fashion
Nagyon tetszik együtt a fehér, a babakék és az ezüst! Legjobban persze a blézer tetszik, s bár nem látszik a szett "alja", szerintem boyfriend nadrággal és magassarkúval párosította,  de lapos cipővel is el tudom képzelni - mindenféleképpen szuper kis szett ez!


2. Beauty
Ombre tusvonal *.* Gyakorolni fogom, mert ha már megy, akkor szerintem nagyon gyorsan megvan, ami nem hátrány akkor, ha szeretnénk valamilyen szebb, feltűnőbb sminket, de nincs sok időnk rá.


3. Sweet home
Én is megtartom a zacskókat, papírtasakokat, de az még nem jutott eszembe, hogy képként kitegyem őket a falra, viszont azt kell hogy mondjam, nem is néz ki rosszul! :)


4. Cute
Íme egy új faj: a tündérbagoly! :D Ajánlom megnézésre a videót is a kisbagolyról, el lehet rajta olvadni! ^^


5. DIY
Azt hiszem, ezt el fogom készíteni! Csak keményebb papír kell hozzá, virágoázis és persze csodásabbnál-csodásabb virágok! <3


6. I Love...
...könyvek! Sajnos mostanában semmi időm sincs olvasni, pedig ilyen időben olyan jó lenne kiülni valahova egy jó könyvvel! Nincs is jobb egy friss könyv illatánál és annál, mikor egy nap alatt befalsz egy kötetet! :) 


7. Hot
A Marvel számára azt hiszem sosem volt gond a női nézőközönség megnyerése! :D Titkos kedvencem a Bosszúállókból Jeremy Renner, Hawkeye megformálója. :$


8. Nails
Nagyon szeretem a háromszöges megoldásokat a körmökön, egyszerűek, de nagyszerűek - ezt bizonyítja ez a gyönyörű manikűr is!


9. Yummy
Csak szerintem finomabbak a miniételek? :D Ezek itt olaszos ízvilágú szendvics falatkák...megéheztem.


+1 Laugh
Aww :D


Melyik a kedvencetek?

2 megjegyzés:

Anna írta...

Az a macsek a végén nagyon halálos! :D
A kedvenceim az ombre tusvonal és a cuki bagoly. :) Mindig szerettem volna egy baglyot vagy sólymot. :)

Nóra írta...

mm,nyami a kis falatok *-*

Megjegyzés küldése