Born Pretty Store együttműködés

Nemrégiben levelet kaptam, melyben nagy örömömre a Born Pretty Store egyik munkatársa kért fel együttműködésre! Bár alapból úgy állok hozzá, hogy nem fogadnék el akármilyen megkeresést, csak azért, mert ingyen cuccokat kapnék, azonban ezen az oldalon mindig szívesen nézelődtem, így aztán nem sokat gondolkodtam a válaszomon. 
A kapcsolattartó, Rita, nagyon kedves volt, mindig nagyon gyorsan válaszolt a leveleimre és minden információt megadott, amire csak szükségem lehetett, így ez még tovább növelte a szimpátiámat feléjük. A további pozitívumok, melyek segítettek a gyors döntésben pedig az áraik, az akciók és a szállítási költség volt, ami egyébként minden esetben 0 Ft-ot tesz ki. Így aztán örömmel választottam ki az első csomagom tartalmát, melyet bár ezúttal csak egy meghatározott termékcsokorból választhattam ki, azért én így is örülök nekik, mert olyan termékekről van szó, amelyeket már régóta terveztem beszerezni!





Először is egy 3 db-os ecsetkészletet választottam, melyeket körömdíszítéshez lehet használni. Egyszer már vettem egy ugyanilyen 3 db-os körömdíszítéshez használatos ecsetkészletet itt Szegeden (Kincses Szigetben), de azok sajnos nem igazán váltak be. Ezért most nagyon reménykedem abban, hogy ezekkel az ecsetekkel szép, vékony vonalakat tudok majd húzni! 




Másik régi vágyam a szegecsek voltak. Az elérhetőek közül ezeknek az alakja tetszett a legjobban, nagyon várom már, hogy alkothassak velük egy vagány manikűrt!
Nézzetek szét Ti is a BPS oldalán, mert nagyon sok jó cuccot lehet itt találni, ráadásul jó árakon! Az én kedvencem a nail art szekció, de van itt minden más is, tehát tényleg érdemes átböngészni egyszer az oldalt! :) A szállítás ingyenes és az alábbi kuponkóddal (BGB10) még 10% kedvezményt is kaptok!

 
Habár nem tudom, hogy mostanában mikor lesz időm (és kedvem) szöszmötölősebb manikűrt készíteni - és ugyebár mind az ecsetekkel, mind a szegecsekkel ilyeneket lehet készíteni - de remélem azért minél előbb sort tudok majd rá keríteni! Ráadásul most eszembe is jutott, hogy még egy másik manikűr is várakozik a piszkozatok között, úgy hogy az jön majd előbb. :)
 
Mindenesetre attól még kíváncsi vagyok arra, hogy Ti melyikkel szeretnétek majd hamarabb manikűrt látni? Esetleg konkrét kérése/ötlete van valakinek? :)

5 megjegyzés:

Ági írta...

Én is ezt az ecsetszettet választottam. :) Kíváncsi lennék a szegecsekre. ;)

Panka írta...

én is többek között ezeket a szegecseket választottam, pont ma raktam fel velük manit:)

M. írta...

remek dolgokat kértél. ;)

Yvusss írta...

Várom a szegecses manit..:)

Thimmyke írta...

A szegecsek nagyon jópofák. :) Biztos én is valami eszközt választottam volna, ha nem lenne már pontozóm, meg ecseteim...

Megjegyzés küldése