Manikűr ¤ A tenger mélyén

Mondhatni el vagyok keseredve, mivel minden összeesküdött ma ellenem, mikor elkezdtem lakkozni a körmeimet. Teljesen beborult az ég, feljött az alaplakk - pedig már koppanósra volt száradva - aztán a majd lentebb látható gyönyörű Aden lakkot sehogy se tudta lefotózni a gépem. Pedig csodaszép sellős, zöldes-kékes, óceánszíne van! Viszont a képeken nálam csak egy egyszerű kékes lakknak tűnik :( Ráadásul a valóságban gyönyörűen harmonizál a Lovely Rio lakk-kal (a Lovely-ban a csillámok pontosan olyan színekben pompáznak, mint amilyenben az Aden lakk is), de a képeken persze ez sem látszik. 
Ahogy leírtam ezeket a sorokat, előbukott pár napsugár, így rohantam lőni pár képet - még mindig nem az igazi, de ezeken már jobban meg tudom mutatni az Aden lakk szépségét!






Egyébként teljesen elfeledkeztem az 5 db-os kis kiszerelésű Aden szettemről, szégyellem is magam ezért, főleg mivel gyönyörű benne az összes lakk! Szeretem ezeket a zöldes-kékes árnyalatokat, nagyon is, hogy szeretem. A Rio lakk pedig hatalmas szerelem, egyszerűen csodaszép! (Ha már az Aden nekem olyan, mint a tenger egy varázslatos kis zuga, akkor a Rio meg a kincsek, amiket ott találnék a tenger mélyén.) Még ilyet Lovely és lehetőleg ne limitált, hanem állandó kollekcióban, köszönjük!





Mindkét lakkot könnyű volt felkenni, nem volt problémám az ecseteikkel és a száradás tekintetében is ugyanolyan jól teljesítettek. 2-2 réteget használtam, de a Rio ilyen rövid körmökön már 1 rétegben is elég lett volna, de biztos, ami biztos alapon, most kentem rá mégegyet. Az Aden viszont lehet, hogy megkívánt volna még egy 3. réteget is, de most siettem, a fények miatt. A tartósságukról még nem tudok nyilatkozni, bár ahogy észrevettem sokan úgyis csak 1-2 napig viselik ugyanazt a manikűrt, annyit meg szerintem tuti kibírnak. :)





Bár okozott egy kis bosszúságot nekem ez a lakkozás, de jó viselni a végeredményt, élőben legalább tényleg nagyon szépen mutat. Szeretem nézegetni és az érdes felületet simogatni (imádom a homoklakkokat, imádom!). Bár nagyon egyszerű lett ez a manikűr, szerintem pont ebben rejlik a bája. És azt hiszem, egy sellő sem mondhatna rá nemet! :)

Használt lakkok:
Aden Cosmetics - No. 51
Lovely Rio - Nr 2
Essence Studio Nails Better Than Gel Nails Top Sealer

Hogy tetszik Nektek ez az Aden lakk? Szeretitek a hasonló árnyalatokat?

7 megjegyzés:

Ági írta...

Nagyon jól passzolnak egymáshoz! :)

Nóra írta...

de szép kis kombó!

Eleni írta...

Nagyon szép lett, annyira jó ránézni ^_^

Megaera írta...

Szuper páros :)

Yvusss írta...

Szép párosítás, tetszik! : )

Eni írta...

Azért nyitottam meg a bejegyzésed a Magyarblogok portálon,mert érdekesnek találtam a párosítást és nem tudtam elképzelni,hogy mit tudtál ebből kihozni :D A végeredmény nagyon nagyon tetszik *.* Illetve örülök,hogy rátaláltam a blogodra :3 Szereztél egy új olvasót :D

Elíz írta...

Köszönöm lányok! :)
Cserkó Muffin: Jajj, köszönöm szépen, nagyon aranyos vagy! :$ Feldobtad a napomat! :)

Megjegyzés küldése