Vasárnapi Vágyakozás #9

Még nem szerepelt cipő a Vasárnapi Vágyakozás egyik részében sem?! Nem értem, ez hogy történhetett. De akkor most gyorsan teszek is ez ellen! 
Tudom, hogy sokaknak egy Christian Louboutin darab lenne az álomcipő, s bár nyilván én sem mondanék nemet egy ilyen darabra, de számomra a legeslegnagyobb favorit a cipőtervezők közül valószínűleg mindig is Jimmy Choo lesz. Nagyon tetszik a stílusa, szinte az összes terve tetszeni szokott, nehéz is volt csak egyet kiválasztani most ebbe a bejegyzésbe, de mivel van egyfajta furcsa vonzódásom a színátmenet és a glitter irányában, így e lentebb látható, csodaszép darab mellett döntöttem. De ettől függetlenül persze bármelyik másikat cipőjét nagyon szívesen elfogadnám! 
Bár sajnos valószínűleg nem mostanában fogok szert tenni egy Jimmy Choo darabra, de egyszer remélem lehetőségem lesz majd venni egy ilyen gyönyörűséget. (És akkor vagy folyamatosan a lábamon lenne vagy egy vitrinben tárolnám. :D)
Ki szeretne még, egy Jimmy Choo cipellőt a birtokában tudni? Ki a kedvenc cipőtervezőtök?

2 megjegyzés:

Anna írta...

Ez a cipő egy csoda! *.* Mikor először láttam, szerintem egy fél órát sóhajtoztam fölötte. :D
A nővéremnek van néhány pár, néha jó fej és kölcsön adja őket. :D A Louboutin és a YSL nekem kényelmesebbek voltak (azokat is tőle kölcsönöztem :D).

Elíz írta...

Moon Angel: Aaa de jó Neked, még ha csak néha kapod is meg valamelyiket!!! *.* :D

Megjegyzés küldése