Filmajánló - VIII.

Jöhet egy könnyű nyári film így vasárnap délután/estére? :) Ha igen, akkor olvassatok tovább, mert most egy ilyet fogok ajánlani Nektek!
Ez a vígjáték olyan szereplőgárdát vonultat fel, mint Meryl Streep, Amanda Seyfried, Pierce Brosnan, Colin Firth és még sorolhatnám. Az egész film olyan vidám és bolondos hangulatot áraszt, hogy biztos vagyok benne, a színészek végig jól érezték magukat a forgatás alatt. Bár ezen nem is csodálkozok, hiszen azokon a csodás helyszíneken én is mindig ilyen vidám lennék. :)
A sztori ugyanis Görögországban játszódik, egy kis panziónál, melynek Donna a tulajdonosa. A lánya, Sophie házasodni készül, aki ennek okán elhatározza magát, hogy végleg kideríti ki lehet az édesapja, ugyanis annak kilétét homály fedi - még édesanyja sem tudja biztosan, hogy ki is az. Viszont anyja naplójából megtudja ki lehet ez a személy...azonban egyből 3 lehetséges jelöltre akad. Így hát 3 esküvői meghívót küld el, melyek célba is érnek és az apajelöltek nem is késlekednek útra kelni. Innentől pedig nincs megállás, a bonyodalmak egymást érik - főleg, hogy időközben befut az anyja két régi barátnője is - melyeket az ABBA örökzöld slágereivel fűszereznek meg.
Habár nem különösebben kedvelem a zenés filmeket, ez bizony egy kivétel! Bár a görögországi helyszínek biztosan nagy szerepet játszottak ebben, valamint ezek az ABBA számok is megunhatatlanok! Személyes kedvencem a Gimme! Gimme! Gimme! (A Man After Midnight) :)


"Mamma mia, here I go again, my my, how can I resist you?"

Láttátok már? Ha igen, tetszett?

A "Filmajánló" eddigi részei:
I. - Hiúság Vására
II. - Bájkeverő  
III. - Levelek Júliának
IV. - Csajok háborúja 
V. - Míg a világvége el nem választ
VI. - Csillagpor
VII. - Karácsonyi ének

3 megjegyzés:

Megaera írta...

Szerettem ezt a filmet, anno sokszor megnéztem :)

M. írta...

Én imádom ezt a filmet, egyik kedvencem. Persze az egész soundtrack le van töltve a telefonomra, sőt, még a Szegedi Szabadtérire is megyek megnézni. :)

Ági írta...

Nagyon szeretem, bár nekem szinte minden jöhet amiben dalok vannak. :D

Megjegyzés küldése