Teszt ¤ NYC Smooth Skin púder - 741A Translucent

Még valamikor tavasszal vettem meg ezt a púdert, de nem kezdtem el rögtön használni, hanem félretettem, mivel a másik púderem még nem fogyott el akkor teljesen. Viszont nem akartam kihagyni az akciót, ami éppen vonatkozott rá, ráadásul jókat is olvastam róla, így hát muszáj volt előre beszereznem. Egy ehhez hasonló, translucent púdert már amúgy is kerestem egy ideje, mivel a fehér bőrömhöz nem mindegy, hogy milyen színű, árnyalatú púdert használok, de gondoltam, hogy egy áttetszővel csak jól járhatok - és hogy jól jártam-e? Nemsokára kiderül! :)


Sok termék esetében szerintem szinte felesleges a csomagolásról írni és e termékre először pillantva talán itt sem gondolná az ember, hogy erre szót kellene vesztegetni, de kell. Ugyanis nagyon rossz. Kezdjük azzal, hogy a tégely teteje nem csavaros, ahogy azt az ésszerűség megkívánná, hanem simán lehúzós. Egy dudor nem sok, annyi található a kupak alatt, melybe beleakadhatna, s így esetlegesen a helyén maradhatna. Nekem már sikerült is úgy megfognom, mikor kivettem a fiókból, hogy csak a kupakját fogtam meg, így paff, az a kezemben maradt, a többi viszont szépen megnézte magának a szőnyeget közelebbről, természetesen fejjel lefelé, úgyhogy jó pár napnyi adagtól már el is búcsúztam. Táskába rakni így egyáltalán nem ajánlott. (Vásárláskor szerencsére még haza lehet szállítani, mert kívülről le van fóliázva, belül pedig egy matrica van a lyukacsos részen.)



A kupakot levéve, találunk egy szivacsot, ami, hát, mondjuk ki: semmire sem jó. Alatta pedig a végső tőrdöfés, a lyukacsos megoldás, amihez vagy én vagyok nagyon béna vagy nem tudom. Ahhoz ugyanis, hogy hozzájussunk a lényeghez, a púderhez, rázogatni kell a tégelyt, hogy az anyag feljusson erre a kis tetőre a lyukakon keresztül. Közben persze száll össze-vissza, bármilyen óvatosak is vagyunk, hiszen nagyon finom az állaga. Persze a leírás szerint elvileg úgy kellene, hogy a szivacsot a helyén hagyva és a kupakot visszatéve kellene rázogatni, de mivel a szivacsa használhatatlan, ezért ez a megoldás kiesik, szivacs nélkül pedig a kupak belsejére száll fel az anyag. Marad tehát a szivacs és kupak nélküli, nagyon óvatos megoldás. Felvinni pedig csakis ecsettel ajánlott.




Bár a csomagolása szörnyű, az összes negatívuma is csak ez ennek a terméknek. Az ára ugyanis kb. 840Ft, ami szerintem egyáltalán nem vészes ekkora adagért, de mint tudjuk, sokszor van a Rossmann-ban márkaakció is, ami 20-25%-ot jelent (én is így vettem, kb. 600Ft-ért). A színe nem fehér, pláne nem áttetsző, hanem egy nagyon-nagyon világos púderszín, ami viszont felvíve tényleg egy szinte áttetsző réteget alkot. Nem kell félni, nem lesz lisztes ábrázatunk! Egyenletesen fed és jól mattít, a tartósságát pedig már nagy melegben is leteszteltem és azt kell hogy mondjam, meg vagyok vele elégedve e téren is! Órákon át is ugyanolyan maradt, nem kopott le foltosan, persze nagyon melegben számolni kell az átfényesedéssel itt is.

Összességében tehát a csomagolást leszámítva egy nagyon jó kis termékről beszélhetünk! (De azt is meg lehet oldani azzal, ha leragasztjuk a lyukak egy részét vagy esetleg áttesszük egy másik tégelybe.) Mindenkinek ajánlom ezt az áttetsző árnyalatot, akinek már volt olyan problémája, hogy még a legvilágosabb púdere is sötétítette, sárgásította az alapozóját, BB krémét.

Nektek melyik púder vált be eddig a legjobban?

5 megjegyzés:

fanni írta...

Ha elfogy a Manhatan Soft Compact púderem biztos, hogy ezt fogom megvenni, több helyen is jókat olvastam róla. :)

Unknown írta...

A száraz foltokat mennyire emeli ki? Csak sminkfixálásra kellene,de a bőröm elég száraz :/

Andus írta...

Már mióta tervezek erről a púderről írni, de mindig valahogy elfelejtettem az idők folyamán! Most már tudom, hogy aki kíváncsi lesz rá, azt csak átirányítom hozzád, mert szerintem ennél jobban én sem tudnám leírni ezeket a dolgokat. Nagyon összeszedett és hasznos bejegyzés , így pláne, nem is akarlak ismételni! ;)

Eleni írta...

Ciki, de nekem nincs púderem, de akarok venni, úgyhogy vagy ez lesz vagy a MaxFactoros...köszönöm a tesztet ^_^

Elíz írta...

Fanni: Tényleg csak ajánlani tudom :)
Zsofia: Nekem most nincsenek száraz foltjaim és még BB krémet is használok, arra púderezek, így erről nem tudok nyilatkozni sajnos, vagyis csak annyit, hogy ha aláhidratálsz, akkor szerintem nincsen ezzel gond :)
Andus: De aranyos vagy, köszönöm szépen! :)
Azrail: Örülök, ha hasznos volt számodra a bejegyzés! :)

Megjegyzés küldése