Ez vagy az?

Az úgynevezett bucket bag-ek térhódítása idén indult el, s mára már rengeteg különböző darab közül válogathatunk mind a drágább, mind az olcsóbb árkategóriákban. Nekem azonnal a szívembe lopta magát, fent is van a listámon, hogy beszerzek majd egy ilyen darabot! S habár én kénytelen leszek a fast fahion boltok polcairól válogatni, de aki megteheti, hogy designer darabot választ, annak is lesz bőven választási lehetősége, hiszen Proenza Schouler, Marc Jacobs, a Prada, a Chanel vagy éppen a Gucci is mind kínálnak ilyen kis cuki vödör táskákat!
Az alábbi képen az egyik darab szintén egy - a fentebbikhez hasonlóan - nagy és neves márkát képvisel, melynek árából 55-ször vásárolhatnánk meg a másik táskát. De mielőtt megnéznétek, hogy melyik lehet ez, azelőtt írjátok meg, hogy Nektek melyik tetszik jobban! Ez vagy az?


Sikerült választani? Akkor tippeljétek meg, melyik mennyibe kerül és görgessetek lentebb a megfejtésért! :)

.
.
.

A bal oldali darab egy F&F táska, mely 4.890Ft-ba kerül, s így már kitalálhatjátok, hogy mennyibe kerül a másik, hiszen már említettem, hogy kb. 55-ször annyiba! :) A jobb oldali ugyanis egy Alexander Wang darab, ezért is kérhetnek el érte kb. 270.000Ft-ot.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nekem jobban tetszik az F&F darab :)

Bendő írta...

Az F&F jobban tetszik! Már csak a színe miatt is, szürke "barát" vagyok :)

Megjegyzés küldése