Gardrób alapdarabok #4

Hűha, jól el lett feledve ez a rovat, pedig úgy vettem észre, hogy tetszett Nektek. Így hát most fogtam is magam és újfent összeválogattam 5 olyan alapdarabot, melyeknek ott a helyük minden nő ruhatárában! S tettem mindezt még abszolút a nyár jegyében, mert amíg nem lépünk át az őszbe, addig én nem vagyok hajlandó ilyen témájú bejegyzéseket közzétenni itt a blogon! :D Illetve az sem egy utolsó szempont, hogy a tél közepén még furcsább lenne az alább látható alapdarabokat felvonultató poszt. :P

1. Farmersort

Tally Weijl
 
A farmersort az egyik legpraktikusabb nyári ruhadarab, hiszen gyakorlatilag bármikor, bármilyen stílusú szetthez fel lehet ilyenkor venni! Az én kedvenc variációm az alábbi képeken láthatóak, de a bokacsizmás-fesztiválozós és a magassarkús-bulizós kombók is jöhetnek!



2. Maxiszoknya

Mango

Egy újabb nagyon praktikus darab, amit bárki bátran viselhet - igen, még az alacsonyabbak és a teltebbek is! Csupán figyelni kell arra, hogy ne a földön húzzuk magunk után és hogy jól válasszuk meg hozzá a további ruhadarabokat.



3. Bikini

Mango

Persze, bikiniből sosem elég egy darab, de ha már van egy olyan darabod, ami tökéletesen passzol az alakodhoz, akkor már sok baj nem érhet! Ennek megtalálására azonban sokan még mindig nem fordítanak kellő időt, holott egyáltalán nem mindegy, hogy milyen a szabása és a színe - pedig egy tökéletesen eltalált bikini nagyon sokat nyomhat ám a latban!

4. Lapos szandál

Pull&Bear

Egy nude, barna vagy fémes színű darab kötelező nyárra, hiszen ezeket szinte mindenhez fel lehet kapni. Amellett pedig, hogy kényelmesek, még csinosak is, így a nyári bulikban is jó szolgálatot tehetnek.



5. Szalmakalap

ASOS

A mostani felsorolásból egyértelműen ennek a beszerzése okozhatja a legtöbb problémát, mivel nagyon trükkösen tudnak mutatni a különböző darabok a különböző fejformákon. :) De megéri keresgélni és próbálgatni, mivel jó szolgálatot tehetnek a kánikulában - valamint akár még a tavaszi-nyári szettjeinknek is szuper kiegészítői lehetnek! 



Megvan mindegyik darab a szekrényetekben?

A "Gardrób alapdarabok" eddigi részei:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése