Inspiration #8

Ma, mikor a városban sétálgattam az olyan üres és bágyadt volt. Persze két nap múlva már korántsem lesz ilyen! Ha beindul a tanév a hét összes napján nagy lesz itt a nyüzsgés, amiben idén én már nem veszek részt. Ez egyszerre jó és rossz érzés, mert bár már vártam, hogy vége legyen, most mégis úgy érzem, hogy jó lenne az egyetemisták gondtalan életét élni. De ha meg belegondolok, hogy olykor bizony nem is volt annyira gondtalannak nevezhető, akkor megint nem bánom, hogy idén már nem úgy indul majd a szeptemberem, ahogy eddig. :) Jó dolog a nosztalgia, de valóban sok mindent megszépít, úgyhogy inkább most csak előretekintek és az eljövendő hónapokra koncentrálok, hogy azok minél jobban és sikeresebben teljenek majd el!

1. Fashion
Ezt nevezem ám statement nyakláncnak! :D Az biztos, hogy ezt már csak egyszerű ruhadarabokkal szabad kombinálni és persze a színek tekintetében sem szabad már nagyon kalandozni - ahogy a képen is láthatjuk!


2. Beauty
Álomszép ez a smink! Amint megláttam, azonnal beleszerettem és nem tudom észrevettétek-e, de szerintem csodásan passzolna a fenti szetthez. :)


3. Sweet Home
A letisztult, modern stílus áll hozzám talán a legközelebb a lakberendezés tekintetében (de a divatban is nagyon kedvelem). Ez a konyha egyszerűen tökéletes, szívesen főzőcskéznék (és persze ennék) itt nap mint nap!


4. Cute
Annyira édes! *.*


5. DIY
Végy egy sima fehér tornacipőt meg néhány festéket, filcet vagy vasalható mintát és kapj egy teljesen egyedi cipőt eredményül!


6. I Love...
...miniatűr dolgok! :D Olyan cukik, legyen szó tárgyakról vagy ételekről! A képen látható mini játékételek szerintem szinte már túlzottan is ennivalóak! :D


7. Hot
Alexander Ludwig-ot az Éhezők Viadalában láthattátok, mint Cato. Hiába volt rosszfiú a szerepe szerint, én sajnáltam a film végén :D


8. Nails
Huh, ez annyira, de annyira a tipikus példája az egyszerű, de nagyszerűnek! 


9. Yummy
A hangsúly a minikuglófon van, de azért az a habos kávé is jöhetne olykor! :)


+1 Laugh
És tényleg! :'D


Melyik a kedvencetek?

3 megjegyzés:

Turcsek Gabriella írta...

Tetszik a konyha, csak teljesen átalakítanám az én ízlésemre! :D

Miss Sziszi írta...

Nagyon tetszik ez a válogatás .D a smink lélegzetelállító :O nagyon jól menne a szetthez :D

http://misssziszi.blogspot.hu/

Nóra írta...

a yummit most elfogadnám! :D

Megjegyzés küldése