Teszt ¤ Moyra Sugar Sand - Cinema

Szörnyű vagyok, hogy a június elején vett lakkomat több, mint egy hónappal később kentem csak fel először! :( Pedig ez a Moyra lakk egy álom, igazán megérdemelte volna, hogy már rögtön a vásárlás napján kipróbáljam! Annyira beleszerettem, hogy azonnal meg is osztottam ezt Veletek facebookon, így aztán elég korán lelőttem már ennek a bejegyzésnek a poénját. :) No de most lássuk is e lakk részletes tesztjét, mert hát sosem árt tudni, hogy a szép színen kívül tud-e még olyan dolgokat felmutatni, amelyek miatt feltétlenül szükségessé válik a megvásárlása!


A Moyra ennél a kollekciónál is maradt a szokásos üvegcsénél, melyet már megszokhattunk Tőlük. Én kedvelem ezt az egyszerű dizájnt, habár a címkét némelyik szín esetében elég nehezen lehet elolvasni az üveg hátulján, de annyi baj legyen. (Egyébként kicsit elgondolkoztam a "Professzionális felhasználóknak!" feliraton! :D) A 12ml-es mennyiség és a kb. 500Ft-os ár még mindig nagyon jó párost alkot és ha még a minőség is rendben van, akkor aztán pláne megéri az utolsó fillérig. De ne szaladjunk annyira előre! 
Az üveg nyaka és az ecset is a szokásos, előbbi se nem túl rövid, se nem túl hosszú és utóbbiról is csak jókat tudok mondani - de nekem legalábbis tökéletesen megfelel a hosszú és vékony ecset. A felesleget könnyen lehúzhatjuk az üveg nyakán, a lakk felkenésekor pedig szépen terül az ecset, könnyű vele eloszlatni az anyagot.



Az unalmasabb információk után jöjjenek az izgalmasabbak! Ez a kis csodás, Cinema nevezetű lakk, egy szépséges halványlila árnyalatot takar, amit azonban kár lenne ennyire beskatulyázni, ugyanis számtalan arcát mutatta már meg nekem a fényektől függően. Visszafogott, de olyan különleges, hogy nem lehet nem észrevenni. Két rétegben már tökéletesen fed és a homoklakkoknál már megszokott, gyors száradási időt is hozza, az érdessége pedig pont megfelelő. És hogy meddig bírja a körmökön? Alaplakk és fedőlakk nélkül 10, azaz tíz napig maradt teljesen vállalható a körmeimen! Nem pattogzott le, egyedül a körömvégeken volt észrevehető a szokásos, egyenletes kopás, de az is csak közelről volt látható.




A fényképezőgépem sajnos nem tudja visszaadni a valós szépségét, úgyhogy már csak ezért is megéri ellátogatni a legközelebbi Moyra lakkokat árusító helyre - csak aztán ne engem hibáztassatok, ha a látogatást megsínylené a pénztárcátok! :D




Nagyon elégedett vagyok, mind szín- és mind minőségügyileg! Ez a tündérhercegnős lakk belopta magát a szívembe és biztos vagyok benne, hogy az utolsó cseppig el fogom használni! És nem kérdés, hogy ezek után be fogom még szerezni néhány másik cukorkaszínű testvérkéjét is a Sugar Sand kollekcióból! :)

Hogy tetszik Nektek? Ti beszereztétek valamelyik lakkot ebből a kollekcióból?

8 megjegyzés:

M. írta...

Nagyon tetszik ez a lakk, nekem a Daydream van meg. :) Ezt is akaroom! :D

Nera írta...

Pont ez van a körmeimen! :) Imádom! A Wishing Well az abszolút favorit, de ez és a Feel You is nagy kedvenc, fogynak rendesen.

Nóra írta...

óóó,meseszép lakkocska! :)

Valcsi írta...

Pont ma vettem meg. :)

Panka írta...

nagyon szép ez a lakk:))

Manna (mannakörmök) írta...

annnnnyira szeretem én is ezt a lakkot, olyan gyönyörűűű. *-*

Unknown írta...

de jóóóó*-* ilyet muszáj beszereznem!!♥ xx
Bianka

Elíz írta...

M.: Abszolút megértelek, én ugyanígy érzek a Daydream iránt! :D (És még az Angel Dust, a Wishing Well és a Dolphin iránt is! :P)
Nera: :) Szépséges az is, szeretném beszerezni!
Nóra: Bizony az! *.*
Valcsi: Jól tetted! :D
Panka: Hát még élőben! :)
Manna: Látom nem csak én imádom! :)
Bianka: Hajrá, biztosan Te is szeretni fogod, ha már ezeken a (gyatra) képeken is tetszik! :)

Megjegyzés küldése