Vasárnapi Vágyakozás #11

Legutóbb könyvek után vágyakoztam, melyek közül az egyiket nemrégiben meg is kaptam, de reményeim szerint ahogy végzek vele, a többit is a birtokomban tudhatom majd. :) (Bár ilyen simán menne a 9-es számú vágyakozásommal is, haha! :D) Ezúttal viszont egy olyan dolgot mutatok majd, ami inkább csak amolyan fun kategóriába tartozik!
A képen látható kis szépséget, mely egy polaroid fényképezőgép, Korinnánál láttam meg egy bejegyzésben pár hónapja, és rögtön eszembe jutott, hogy régen mennyire szerettem volna én is egy ilyet! Hiszen milyen szuper lehet már az, hogy egyből kijön a gépből a kész fénykép, amit elkattintottunk, nem igaz?! :D Így hát mikor megtudtam, hogy milyen jó áron lehet manapság ilyen cuki polaroid gépet kapni, akkor azonnal ki is bővítettem ezzel a tétellel a kívánságlistámat! Viszont egyrészt a fun kategória miatt, másrészt amiatt, hogy először egy normális fényképezőgépet szeretnék majd venni, még biztosan halasztásra kerül nálam a megvásárlása, de az biztos, hogy előbb vagy utóbb az enyém lesz majd egy ilyen cukiság! :)


Kinek tetszenek még a polaroid gépek? Esetleg van már valakinek ilyen a birtokában?

4 megjegyzés:

Anna írta...

Én is szeretnék egyet! :)

M. írta...

Én is szeretnék egy ilyen kicsikét. :)

Nóra írta...

olyan kis cuki, egyre több helyen látom én is felbukkanni, nem hiába.. :)

Scheeva írta...

Valóban cuki, meg az ára sem vészes, de a film az igen :(

Megjegyzés küldése