Kis dolgok - nagy örömök

Régen gyűjtöttem már össze néhány apróságot, melyek örömöt szereztek nekem, így hát most fogtam magam és körülnéztem - nem volt nehéz találni ilyen dolgokat, hiszen szülinapomra két drága barátnőm is meglepett olyasmivel, ami illik a blogra! Továbbá én is találtam néhány cukiságot, ami nagyon jól illik a "kis dolog - nagy öröm" kategóriába. :) Mutatom is ezeket!


Kecskeméten nyílt egy nagyon jó kis bolt a Malomban, ahol többek közt YC termékeket is lehet kapni. Miután egyszer otthagytam a Bahama Breeze-t, muszáj volt visszamennem érte, de persze, hogy akkor már nem volt belőle, így muszáj volt megvigasztalnom magamat. :D A Pink Sands és a Champaca Blossom egyszerűen mennyei illatokat árasztanak magukból, instant szerelem volt a miénk. Kár, hogy olyan ritkán járok arrafelé, mert az őszi illatokat is szívesen megszagolgatnám azért. :) Írjátok meg, hogy Nektek melyik a kedvenc illatotok és hogy az ősziek közül melyiket ajánlanátok!


Mostanában ritkán járok Plázába vagy Árkádba sajnos, de azért egyik nap egy villámlátogatásra beugrottam az utóbbiba és az Yves Rocher előtt elsétálva egyszerűen muszáj volt betérnem oda. Szerencsére lebeszéltem magam egy lakk megvásárlásáról - tényleg túl sok lakkom van és olyan színem is van már, tehát nagyon is jól tettem ezt! :D Viszont fürdőtablettát akartam is venni, továbbá megpillantottam ezt a cuki, mini kiszerelésű malájziai kókusz hab- és tusfürdőt, így ez a kettő rövid úton landolt is a kosárkámban. :) Mondanom sem kell szerintem, hogy ezeknek is isteni az illatuk!



Drága Nórikám lepett meg szülinapom alkalmából ezzel a szépséges statement nyaklánccal (a doboza is mennyire cuki már!) és a körömdíszítő ecsetekkel. :) Nagyon örülök nekik, az ecseteknek azért, mert ugye szeretek kreatívkodni a körmeimen, a nyakláncnak pedig azért, mert én eddig még nem találtam olyat (legfeljebb csillagászati összegekért :D), ami tetszene, ő meg tessék, egyből eltalálta. :) Köszönöm ezúton is! :*


Ez a bejegyzés most az illatoké és a nagyon jól eltalált meglepetéseké! :D Egy másik nagyon jó barátnőm ezzel az Orsay felsővel ajándékozott meg és hát volt nagy meglepetés, mikor egy olyan mintás felsőt találtam az ajándéktasakban, amit magam is megvettem volna - mivel ugye nekem csak nagyon kevés mintás ruhadarab szokott tetszeni. :) Minden tetszik benne: a színei, az anyaga, a fazonja! Köszönöm Adélkámnak! :*

Nektek milyen apróságok okoztak örömöt mostanában?

7 megjegyzés:

Asuke írta...

A kókuszos fürdőtablettát nagyon szeretem, ma is azt fogom használni. :) A póló is tetszik :) Jössz okt.4-én a blogger talira?

Megaera írta...

Én is imádom a YC tartokat, a Pink Sands nálam is nagy kedvenc :)

Rami írta...

Ezeket a tartokat nem próbáltam még, de a salted caramelt ki kell próbálnod, ha van rá lehetőséged. Isteni! :D

Anna írta...

Az a nyaklánc mesés! *.*

A Champaca Blossom és a Pink Sands is kedvenceim, főleg az utóbbi. :)
Ősziek közül ezeket tudom ajánlani: Lake Sunset (Az abszolút kedvenc illatom), Vanilla Cupcake, Salted Caramel, Amber Moon, Vanilla Chai, Ginger Dusk, Home Sweet Home, Honey&Spice, Mandarin Cranberry. :)

Nóra írta...

Használd egészséggel őket :*

A felső is tökéletesen a te stílusod! :)

Elíz írta...

Asuke: Jajj arról még nem is hallottam! :o Tudsz küldeni egy linket? Bár sanszos, hogy most nem lenne jó nekem :(
Megaera: Annyira isteni az illata! *.*
Rami: Köszi a tippet! :)
Anna: Ugye?! :) Ó és köszönöm a tippeket, látszik, hogy nagy rajongójuk vagy :) Már néztem az őszi illatok válogatást, lehet, egy olyanra megéné benevezni :)
Nóri: <3 :*

Thimmyke írta...

Nagyon szép az a nyaklánc. :3

Megjegyzés küldése