Teszt ¤ Ebelin professzionális make-up ecset

Rendhagyó poszt ez a mai, ugyanis ecsetteszt még sose volt a blogon. :) Én ugyanis még teljesen kezdőnek számítok a sminkecset használat terén, s így nem is rendelkezek túl sok ilyen darabbal. Egy alapkészletem azért már van, de mindenképpen szeretném még bővíteni majd, illetve minél többet szeretném gyakorolni is az ecsetekkel való sminkelést, ugyanis így valóban sokkal szebb és egységesebb összképet lehet kapni eredményül.
Az alapozóecsetem - mint ahogy a címből kitalálható - az Ebelin márka lapos fejű ecsete. Nem is olyan régen lettek lecserélve a lila végű ecsetek ezekre a fekete végűekre, ekkor szereztem be én is az enyémet.



Ha már a nevében benne van, hogy professzionális, nem csoda, hogy a külleméből is ez jön le. Látszik, hogy igyekeznek minél jobban visszaadni ezt, hiszen csak egy egyszerű, fekete dizájn kapott, fehér felirattal. Az ecsetet egy átlátszó, zárható tok rejti, melyen belül található maga az ecset és egy papír, melyről leolvashatjuk a legfontosabb információkat. Beszerezni a DM-ből lehet, Q árkódú, ez olyan 1.300Ft-ot jelent.


Az ecset 100%-ig szintetikus szőrből készült, ami nagyon puha hatást kölcsönöz neki. A leírás szerint allergiások is használhatják. Ezt az ecsetet kifejezetten folyékony alapozókhoz ajánlják, én is ezekhez használom. A puha érzés nagyon jólesik az arcomon, de ami még fontosabb, az az, hogy szépen lehet vele dolgozni! Nem szívja durván magába az alapozót és nem is csíkoz, hanem szépen, egyenletesen viszi fel azt. Nekem kellemes csalódást okozott, mivel azt hittem, hogy nehéz lesz használni, illetve a csíkozódástól is féltem. De könnyű használni, picit kell csak odafigyelni az eldolgozáskor.



Nem árt minden használat után kimosni, de szerintem ezt amúgy is sokan megteszik már eleve, úgyhogy ez nagy gond nem lehet. Langyos szappanos/babasamponos víz szépen kitisztítja és szerencsére a szőrét sem hullatja, amelyek egyébként nem állnak össze-vissza.
Összességében ennyi pénzért én elégedett vagyok! Nagyon jó kis kezdő ecset, főleg azoknak ajánlom, akik olyanok, mint én, azaz még csak most ismerkednek a sminkecsetekkel. Én eddig mindig kézzel vittem fel, illetve beauty blenderrel és szivaccsal is próbálkoztam már, de ezek közül egyértelműen eddig az ecset tetszik a legjobban! Amíg nem fogok beruházni egy igazán minőségi alapozóecsetre, addig szívesen fogom ezt használni. :)

Ti mivel szoktátok felvinni az alapozót? Melyik márka ecsetei váltak be eddig a lejobban Nektek?

3 megjegyzés:

Dii írta...

Én alapozóhoz még nem vettem ecsetet, habár egy ideje már tervben van (konkrét kiszemelttel). Mondjuk én a kerek, tömött típusút szeretném, mert ettől a fajta kialakítástól valamiért félek, hogy nem tudok vele szépen dolgozni.
Egyébként mennyibe került? Már a múltkor szemezgettem az Ebelin ecsetekkel, de mivel nem tudom megtaperolni a boltban, ezért nem is álltam sokáig a pult előtt :)

Elíz írta...

Én is olyan kerekre vágyok ám, csak még nem megfelelőt! :) És pont ezért is írtam, hogy én is féltem ettől, de tényleg egyszerű használni szerencsére :) Az árát meg beleírtam, aztán kitöröltem okosan azt a mondatot, de javítottam, köszi is, hogy szóltál! :)

Unknown írta...

nem szeretem ecsettel felvinni az alapozót, én valahogy kézzel jobb eredményt tudok elérni.
az Ebelin ecsetekkel is van már tapasztalatom, a púder és pirosító ecsetem ebből a márkából való, de nagyon utálom őket, idővel nagyon irritálóvá válik az anyaguk. amint tudok veszek más ecseteket.

http://curly-dora.blogspot.com

Megjegyzés küldése