Vasárnapi Vágyakozás #12

Készüljetek fel, mert ennél cukibb dolog még nem szerepelt ebben a rovatban! :D Mikor ezt a pulóvert megláttam az H&M-ben, azonnal beleszerettem, mert amellett, hogy ultracuki, még nagyon vicces is ezzel a kis átírással. Azért leírom, ha netalántán akadna valaki, aki nem értené: a világhírű Céline márka első betűjét lecserélték F-re, s így a szó már macskát, macskafélét jelent - szerintem zseniális! :D Nagyon szeretném majd beszerezni a Feline márka idei őszi-téli kollekciójának ezen darabját, remélem legkésőbb a kuponos napokon az enyém lesz majd! :)


Mit gondoltok erről a felsőről? :)

4 megjegyzés:

Miss Sziszi írta...

Juujjj ezeket még nem láttam de azonnal beleszerettem *-* szerintem is nagyon otletes dolog volt a csere es irtocukiiiiii :D

Pampuska írta...

Nagyon cuki!!!!!! :) Szeretném!!!! :)

Nóra írta...

kis cuki :)

Anna írta...

Cuki! :)

Megjegyzés küldése