HAUL ¤ Glamour-napos és azelőtti szerzemények

Idén ősszel is lezajlottak a Glamour-napok, melyek sokaknak ünneplésre, sokaknak viszont szenvedésre adnak okot. De azt hiszem sokan vagyunk úgy is, akik e kettő között ingadoznak, én legalábbis biztosan. Általában várom a 3 napos "shopping ünnepet" és a sminkes kuponoknak mindig nagyon örülök, de aztán amiket tapasztalok az üzletekben, főleg a ruhaboltokban, azok nagyon ki tudnak ábrándítani és letargiába tudnak taszítani. Még szerencse, hogy ezt hamar ki tudom heverni! :D No de a véleményemet már máskor is megosztottam Veletek, így most nem is húzom tovább az időt, hanem az idei sztorim alatt máris mutatom a mostani Glamour-napos szerzeményeimet, illetve még néhány olyan dolgot, amit még a G-napok előtt szereztem be!

¤ Ha csak a szerzeményeimre vagy kíváncsi, görgess lentebb! :) ¤

Péntek. Munka után Napfénypark. Nincs Glamour, Kiskegyedből kuponfüzet kilopva. Nem baj, ezt az akciós F&F felsőt megveszem így is. A DM kong az ürességtől, bezzeg ha lennének kuponjaim itt tolongana fél Szeged. Szombat. Biciklire pattanok, kellenek azok a sminkes kuponok! De előbb egy kuponfüzet. Kis Tesco - negatív. Nagy Tesco - negatív. De itt van egy Inmedio - kár hogy ki van rakva a "rögtön jövök" tábla. Nem baj, megvárom, addig is beszédbe elegyedek a padon mellettem ülő leányzóval, aki szintén utolsó pillanatokra hagyta az újságvásárlást. Utóbb rájövök, hogy e napról ez volt a kevés pozitív élményeim egyike. Természetesen a boltot kifosztották, de legalább volt időnk megtárgyalni, hol érdemes még megnézni az újságot. Irány a Pláza! Hát persze, hogy nincs egy darab sem. Végső mentsváram a belváros és igen! Sikerrel is járok a Kárász utcán. Akkor irány az Árkád. Sokan vannak, nagyon sokan, de csodák csodájára a DM nincs lefosztva, sőt, épp töltögették az állványokat. Alapozó, lakk beszerezve, mindez röpke egy óra alatt. Ekkorra viszont már a meleg, az éhség és a tömeg kezdte lenyomni az amúgy jó kedvemet. Nem baj, irány a Rossmann, C&A, I Am, Orsay, Douglas, Tally Weijl, H&M. Akkor menjünk végig sorrendben: egy darab lakk; semmi jó (értsd: semmi jó!); túlárazott termékek, inkább rendelek ebay-ről; egy darab felső; amit venni szeretnék, arra persze nem vonatkozott az akció; XS-es termékek, giga kivágásokkal, gagyi minőséggel, hogyan jutottatok idáig Tally?!; és végül tömegnyomor és a maradék kedvem is elszállt a vásárlástól. Irány haza, hogy aztán azon rágódjak, hogy nem vettem meg egy táskát az F&F-ben. Vasárnap. Tekerjünk ki a Napfényparkba, csak cirka 14km oda-vissza. A táskát nem vettem meg, de úgy érzem kellett mégegyszer látnom, hogy ezt véglegesen eldönthessem, viszont ha már itt vagyok, akkor jobb híjján veszek egy pizsamanadrágot. Illetve miután okosan a Max Factor kuponom felhasználása után jöttem rá arra, hogy a most használatban lévő szempillaspirálomon kívül nincs már több olyanom, amit szeretek használni, teszek egy újabb kört a DM-ben. Természetesen a pénztárnál esik le, hogy az Astor kuponja csak alapozókra érvényes, így egy olyan spirállal térek haza, melyről semmit sem tudok. Hát, ennyi lenne az én idei Glamour-napozásom..:)

A fentiek ellenére azok a dolgok, amiket beszereztem mindenképpen pozitív élményt okoztak, nagyon örülök mindnek, mert úgy érzem szuper vételek voltak és mindet nagyon a magaménak érzem! Lássuk is ezeket!

Szépség

Max Factor Glossfinity - 125 Marshmallow (850Ft)
Már hagyománnyá vált nálam, hogy veszek egy nagy kiszerelésű MF lakkot ilyenkor! Ezt a színt már máskor is nézegettem, most pedig végre az enyém lett - egyszerűen csodás! 

Rimmel Lasting Finish 25hr Nude alapozó - 010 Light Porcelain (1.000Ft)
A Maybelline Dream Pure BB krémét terveztem újravásárolni, de nem tudtam ellenállni annak, hogy ne nézzem meg néhány másik márka BB krémének és alapozójának a tesztereit. Alig hittem a szememnek, mikor rányomtam a kézfejemre, ennél világosabb árnyalatú alapozóval még nem találkoztam! S mivel még olcsóbb is volt, mint a Maybelline, ezért úgy gondoltam, teszek vele egy próbát - remélem beválik majd.

Lovely Baltic Sand - Nr 9 (485Ft)
A Rossmann 25%-os kuponját egy perc alatt eldöntöttem mire akarom felhasználni - nem volt nehéz, a DM-ben eltöltött majd' 1 óra után! :D Ezt a szépséges kék homoklakkot szereztem be a Lovely-tól. Ugye nem kell többet mondanom? :D

Maybelline The Colossal Volum' Express szempillaspirál (1.000Ft)
Max Factort szerettem volna, de ugye már nem volt meg a kuponom, aztán Astort, mert azokról jókat olvastam és erről Nóri is megerősített, de arra meg ugye nem volt érvényes a kupon. :D Így esett a választásom végül egy Maybelline spirálra, mert a The Rocket Volum' Express egész jól bevált anno. Csak hát erről meg semmit sem tudtam, így kissé lutrinak érzem a megvásárlását. Azért remélem be fog válni és szerencsére 1.000Ft nem olyan vészes összeg!

Divat


F&F menta felső (1.995Ft)
Ezt még G-napok előtti (vagy azelőtti?) héten vettem. Szuper, hogy az F&F-nél szinte folyamatosan le van árazva néhány dolog, főleg mivel egy ideje indokolatlanul drágábbak lettek a termékeik. Ezt a felsőt egyszerűen imádom: az anyagát, a színét, a szabását, mindent!


F&F pasztell lila nadrág (2.745Ft)
Szintén G-napok előtti szerzemény ez a skinny fazonú halványlila farmernadrág. Ha jobban belegondolok az F&F nadrágjait szeretem a legjobban, főleg az anyaguk miatt! Csak javasolni tudom, hogy leárazásokkor mindig nézzetek szét nadrágfronton náluk, ha szeretnétek egy időtálló darabot!


F&F trópusi mintás felső (1.465Ft)
Ekkor még nem volt kuponom, de az már nem sokat számított volna ennél az árnál. És egyébként kinek ugrott be innen ez a felső? :) Nagyon örülök, hogy az enyém lett, igaz, egy számmal nagyobb, mint a méretem, de szerintem így is teljesen jó még! 


F&F lila, csillagos pizsamanadrág (1.560Ft)
Szeretem az F&F-et! :D Egy cuki és kényelmes pizsamaalsó mindig jól jön és olyan szomorúan függött ott egyedül ez a darab, hogy rögtön megesett rajta a szívem. :)


Orsay halványkék felső (3.995Ft)
Megláttam és megszerettem. Hiába szerepelt az árcédulán 5.000Ft, amit amúgy én sokallok egy ilyen kis vékony, rövidujjú felsőért, most nem hezitáltam egy percig sem. Tökéletesen tükrözi az én stílusomat: egyszerű, de mégis van rajta egy kis részlet, amitől különleges lesz, valamint modern és letisztult, de egyben nőies is. 

Ennyi lett volna az én idei Glamour-napozásom termése (és története). Hogy telt a tietek, miket vettetek? Melyiket tartjátok a legjobb vételnek a saját és az én szerzeményeim közül?

5 megjegyzés:

pampuska írta...

A MF lakk szuper, nekem is be kell majd szereznem, nagyon régóta a szeretnék már ilyen rózsaszínt. Az F&F-es cuccok mind nagyon szuperek, én is imádom a márkát és tényleg szuperek a nadrágjaik. Nekem most egy CT (bronz), két L'oréal lakk, H&M és F&F zoknik,essence spirál, egy igazi bordó miss sporty lakk és két hihetetlenül leértékelt NYC rúzsfilc. Huhhh, nem kevés, de eddig mind nagyon tetszik. Egy baklövésem volt, Garnier Essentials 2in1 lemosó. Kivagyok tőle. :(

SzilviaA írta...

Hali, írtam neked mail-t a Manikűrvadásszal kapcsolatban, illetve komiban is válaszoltam, várom válaszod! Köszi!

Zsófi írta...

Szuper dolgokat vettél :)

Nóra írta...

a sok nehézség ellenére szép dolgokat sikerült zsákmányolnod :)

Rúzsnyom Niki írta...

Ha szereted a jó fedésű alapozókat, akkor ezt a Lasting finish-t nagyon fogod szeretni :) Én már nyár vége óta használom, most be kellett újítanom belőle egy világosabb árnyalatot télre. Reméltem, hogy a Glamour napokon már kapható lesz a drogériákban, és hát szerencsére igen :)

Megjegyzés küldése